اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی, خرید ساعت مچی , خرید لوازم آشپزخانه, خرید کفش , تخفیف های دیجی کالا , تخفیف خرید کیف و کفش و مد و پوشاک

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی, خرید ساعت مچی , خرید لوازم آشپزخانه, خرید کفش , تخفیف های دیجی کالا , تخفیف خرید کیف و کفش و مد و پوشاک

دانلود پاورپوینت ارزشیابی آموزشی

پاورپوینت ارزشیابی آموزشی در 188 اسلاید قابل ویرایش همراه با تصاویر و توضیحات کامل
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 286 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 188
پاورپوینت ارزشیابی آموزشی

فروشنده فایل

کد کاربری 6017

پاورپوینت ارزشیابی آموزشی در 188 اسلاید قابل ویرایش



ارزشیابی آموزشی کرنباخ(1963) فرایند نظامدار جمع آوری اطلاعات و کاربرد اطلاعات به منظور داوری ارزشی در خصوص یک طرح یا برنامه است.
فرایند نظامدار مبتنی بر اطلاعات است نه باورها و احساسات ارزشیابی آموزشی بیبای(1978) فرایند نظامدار جمع آوری اطلاعات و تفسیر شواهدی است که منجر به داوری ارزشی می شود و در نهایت به عمل می انجامد.

منظور از نظامدار بودن: اطلاعات باید با دقت تعریف شوند.
با برنامه ریزی درست و علمی جمع آوری شوند.
منظور از تفسیر شواهد: اطلاعات به گونه ای صحیح مرتب، طبقه بندی، تجزیه و تحلیل و تفسیر شوند.
منظور از داوری ارزشی: ارزشیابی را ازتوصیف صرف فعالیت های آموزشی فراتر می برد.
سنجش عملکرد یادگیرندگان و مقایسه نتایج حاصل با هدفهای آموزشی از پیش تعیین شده به منظور تعیین میزان رسیدگی به اهداف.
ارزشیابی پیشرفت تحصیلی بلوم(1971)ارزشیابی مرحله ای عبارتست از کاربرد ارزشیابی منظم در فرایند تدوین برنامه درسی و در فرایند های تدریس و یادگیری به منظور اصلاح هر یک از این سه فرایند.
بنابراین، این نوع ارزشیابی نه نتها برای تدوین برنامه های درسی، بلکه برای امر تدریس و یادگیری دانش آموزان مفید خواهد بود.
آزمون : وسیله یا روشی نظامدار برای اندازه گیری نمونه ای رفتاراست(گرانلاند،1990) اندازه گیری:تخصیص اعداد به پدیده ها ( پیشرفت) بر اساس ملاک معینی( نمره صفر تا بیست) تعریف بعضی از مفاهیم رایج در سنجش تعریف گیج و بر لاینر از آزمون: توجه به آزمون یک روش نظام دار برای اندازه گیری نمونه ای از رفتار فرد است برای اینکه بتوان آن رفتار را با معیار یا هنجار ارزشیابی کرد.
مستلزم بکارگیری فنون گوناگونی است که بر مشاهده عملکرد متکی بوده و شامل ترکیبی از اطلاعات گوناگون برای تصمیم‌گیری است.
سنجش سنجش تکوینی فرآیند جمع آوری اطلاعات به منظور شناخت فراگیران و برنامه ریزی و تصمیم گیری برای رشد و پیشرفت آنها چرخه سنجش تکوینی روشهای مختلف اندازه گیری ویژگی های روانی و رفتاری: علاوه برآزمون که معروفترین روش می باشدمی توان ازمشاهده ، مصاحبه و پرسشنامه نیز نام برد.


معنی سازه:

از نظر «کرلینجر»سازه یک مفهوم است، اما سازه یک معنی اضافی بر مفهوم دارد و آن این است که سازه برای مقاصد ویژة علمی به طور عمد و از روی آگاهی ابداع می شود.


روش های تعیین پایایی:

1- روش پایایی مصحح
2- روش باز آزمایی
3- روش فرم های هم ارز
4- روش دو نیم کردن آزمون
5- روش کودر - ریچاردسون


دانلود دستورالعمل الزامات تکمیلی طراحی سازه های فولادی

دستورالعمل الزامات تکمیلی طراحی سازه های فولادی شامل
دسته بندی عمران
فرمت فایل zip
حجم فایل 1963 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 39
دستورالعمل الزامات تکمیلی طراحی سازه های فولادی

فروشنده فایل

کد کاربری 7218

- مقدمه

- روش طراحی

- الزامات بارگذاری

- الزامات تحلیل

- الزامات عمومی مقاطع

- الزامات عمومی ستون ها و کف ستون ها

- کنترل ضوابط شکل پذیری

- الزامات تکمیلی شکل پذیری قاب مهاربندی همگرای معمولی

- الزامات تکمیلی شکل پذیری قاب مهاربندی همگرای ویژه

- الزامات تکمیلی شکل پذیری قاب خمشی متوسط

- الزامات تکمیلی شکل پذیری قاب خمشی ویژه


دانلود دستورالعمل ترکیب بارها در طراحی ساختمانهای متعارف به روش حالت های حدی

دستورالعمل ترکیب بارها در طراحی ساختمانهای متعارف به روش حالت های حدی شامل
دسته بندی عمران
فرمت فایل zip
حجم فایل 620 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 33
دستورالعمل ترکیب بارها در طراحی ساختمانهای متعارف به روش حالت های حدی

فروشنده فایل

کد کاربری 7218

و : بارهای افقی زلزله تشدید یافته

ز : بار قائم زلزله برای بالکنها و پیش آمدگی های طره

ح : بار باد

ط : بار خودکرنشی از قبیل اثرات تغییر دما، نشست پایه ها و وارفتگی

ی : بار ناشی از سیال، با فشار و ارتفاع حداکثر مشخص

ک : بار ناشی از فشار جانبی خاک، فشار آب زیرزمینی و یا فشار مواد انباشته شده

ل : بار جانبی فرضی ناشی از نواقص هندسی اولیه

معرفی ترکیب بارها در طراحی به روش حالتهای حدی

الف : ترکیب بارهای ثقلی

ب : ترکیب بارهای ثقلی شامل بار جانبی فرضی

ج : ترکیب بارهای شامل زلزله استاتیکی

د : ترکیب بارهای شامل زلزله طیفی

الف

موضوع صفحه

ه : ترکیب بارهای شامل زلزله تشدید یافته استاتیکی

و : ترکیب بارهای شامل زلزله تشدید یافته طیفی

ز : ترکیب بارهای شامل اثرات تغییر دما

ح : ترکیب بارهای شامل بار باد

جزئیات ترکیب بارها در طراحی به روش حالتهای حدی

الف : ترکیب بارهای ثقلی

ب : ترکیب بارهای ثقلی شامل بار جانبی فرضی

ج : ترکیب بارهای شامل زلزله استاتیکی

د : ترکیب بارهای شامل زلزله طیفی

ه : ترکیب بارهای شامل زلزله تشدید یافته استاتیکی

و : ترکیب بارهای شامل زلزله تشدید یافته طیفی

ز : ترکیب بارهای شامل اثرات تغییر دما

ح : ترکیب بارهای شامل بار باد

جدول کاربرد ترکیبات مختلف بارگذاری در طراحی سازه های فولادی و بتن آرمه


دانلود فایل اکسل محاسبه کنترل مرکز جرم و مرکز سختی

فایل اکسل محاسبه کنترل مرکز جرم و مرکز سختی
دسته بندی عمران
فرمت فایل zip
حجم فایل 1235 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
فایل اکسل محاسبه کنترل مرکز جرم و مرکز سختی

فروشنده فایل

کد کاربری 7218

فایل اکسل محاسبه کنترل مرکز جرم و مرکز سختی


دانلود طراحی اتصال صلب

طراحی اتصال صلب
دسته بندی عمران
فرمت فایل zip
حجم فایل 2042 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
طراحی اتصال صلب

فروشنده فایل

کد کاربری 7218

اتصالات صلب تیر به ستون شامل آن دسته از اتصالات می شوند که قابلیت انتقال لنگر بین تیر و ستون را دارا می باشند و در حین انتقال لنگر زاویه نسبی بین تیر و ستون تغییر نمی کند.

اتصالات صلب در قاب های خمشی بکار می روندو قاب های خمشی از سیستم های مقاوم در مقابل نیروهای زلزله هستند.

در این قاب ها به خاطر عدم دقت در تعیین بارهای ناشی از زمین لرزه، تامین شکل پذیری اهمیت ویژه ای دارد. این عدم یقین ناشی از کمبود دقت در تعیین جرم،خواص دینامیکی سازه و نیز شتاب وارده به قاب ها می باشد.

شکل پذیری

انرژی تلف شده

آیین نامه ها

تامین شکل پذیری در سازه

طراحی اتصالات صلب در قاب های خمشی با شکل پذیری معمولی

ضوابط مشترک در طراحی اتصالات صلب قاب های خمشی