اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی, خرید ساعت مچی , خرید لوازم آشپزخانه, خرید کفش , تخفیف های دیجی کالا , تخفیف خرید کیف و کفش و مد و پوشاک

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی, خرید ساعت مچی , خرید لوازم آشپزخانه, خرید کفش , تخفیف های دیجی کالا , تخفیف خرید کیف و کفش و مد و پوشاک

دانلود پاورپوینت یادگیری و انواع آن

دانلود پاورپوینت یادگیری و انواع آن بررسی یادگیری و انواع آن پاورپوینت جامع و کامل یادگیری و انواع آن کاملترین پاورپوینت یادگیری و انواع آن پکیج پاورپوینت یادگیری و انواع آن مقاله یادگیری و انواع آن تحقیق یادگیری و انواع آن
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 265 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 79
پاورپوینت یادگیری و انواع آن

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 79 صفحه

یادگیری و انواع آن « یادگیری تغییری است که بر اثر تجربه یا آموزش در رفتار موجود زنده پدید می‌آید ». سبک یادگیری learning style شیوه یا روش ترجیحی و فردی یک انسان در برای برخورد با اطلاعات و احساسات در یک موقعیت خاص ( یادگیری) که می تواند بر رفتار او یا تصمیم او تاثیر بگذارد. انواع سبک های یادگیری سبک شناختی: به این مطلب اشاره دارد که که یادگیرنده چگونه مطلب را درک می کند ، به خاطر می سپارد، چگونه فکر میکند و مسائل را حل می کند.
سبک عاطفی: به ویژگیهای شخصیتی و هیجانی یادگیرنده اشاره دارد
سبک فیزیولوژیکی: به واکنش یادگیرنده به محیط فیزیکی که بر یادگیری اثر می گذارد اشاره دارد. دیوید کلب David Kolb است.
نظریه یادگیری تجربی Experience learning theory:
که تاکید زیادی بر نقش تجربه در یادگیری دارد
کسب تجربیات واقعی
(concrete experience)

مشاهده فکورانه آزمون فرضیه ها
( Reflective observation) چرخه یادگیری (Active experimentation)

ساختن مفاهیم انتزاعی
(Abstact conceptualization) CE تجربه عینی (concrete experience)

واگرا انطباق دهنده
ٍَ مشاهده تاملی AE RO ازمایشگر فعال
( Reflective observation) (Active experimentation)


جذب کننده همگرا
ACمفهوم ساز انتزاعی Abstact conceptualization) Divergent سبک واگرا که از ترکیب تجربه عینی و مشاهده فکورانه ایجاد می شود . این افراد وضعیت های عینی را به خوبی از نقطه نظرات مختلف بررسی می کنند. در اینجا مشاهده برتر از عمل است. این افراد متمایل به ارتباط داشتن با دیگران هستند و دارای قوه تصور بالایی هستند. روش ترجیحی در این افراد بحث گروهی و بارش افکار است. سبک جذب کننده Assimilator که از ترکیب مشاهده فکورانه و مفهو پردازی انتزاعی ایجاد می گردد. اینها قادرند اطلاعات وسیع را درک کنند و آنها رادر شکل منطقی قرار دهند. به مفاهیم انتزاعی علاقمند هستند و روش تدریس ترجیحی در این افراد سخنرانی و مطالب خود آموز است. سبک همگرا Convergent که از ترکیب مفهوم سازی انتزاعی و آزمایشگری فعال ایجاد می شود . این افراد بیشتر توانایی حل مسائل ، تصمیم گیری و کاربرد نظریه ها را دارند .اینها دوست دارند با مسائل فنی سرو کار داشته باشند تا مسائل اجتماعی .روش تدریس ترجیحی در این افراد نشان دادن دیاگرام و دست نوشته های استاد است. انطباق یابنده Accommodator که از ترکیب آزمایشگری فعال و تجربه عینی ایجاد می شود .اینها از طریق انجام کار های عملی و درگیر شدن در کار های جدید و تجارب بحث برانگیز یاد می گیرند. این افراد برای کسب اطلاعات در هنگام حل مسئله بیشتر به افراد تکیه می کنند تا تحلیل خود.روش تدریس ترجیحی در این افراد ایفای نقش و شبیه سازی رایانه ای می باشد. انواع سبک‌های یادگیری سبک یادگیری دیداری:
65 درصد جمعیت را شامل می گـردد. خــصوصیات این نوع افراد به قرار زیر است:
* بـا مشـاهـده و تـرکیـب تـصـاویـر بـا اطلاعات، اطلاعات را به خاطر می‌سپارند.
* بـرای بـرقـراری ارتـبـاط با دیگران و هم چنین سازمان‌دهی اطلاعات از تصاویر، نقشه ها و نمودارها استفاده می‌کنند.
* مـعـمـولا بـرای بـه خـاطـر آوردن مطـلبی چشمان خود را برای تجسم آن در ذهن خود می‌بندند.
* معمولا افرادی مرتب و منظمی می‌باشند.
* این گونه افراد در تجسم اشیاء، طرحها و نتایج در ذهن خود توانا می‌باشند.
* معمولا در کلاس درس نیمکت‌های ردیف جلو را اشغال می‌کنند.


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


دانلود پاورپوینت کیلوماستیکس مسنیلی

دانلود پاورپوینت کیلوماستیکس مسنیلی بررسی کیلوماستیکس مسنیلی پاورپوینت جامع و کامل کیلوماستیکس مسنیلی کاملترین پاورپوینت کیلوماستیکس مسنیلی پکیج پاورپوینت کیلوماستیکس مسنیلی مقاله کیلوماستیکس مسنیلی تحقیق کیلوماستیکس مسنیلی
دسته بندی پزشکی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 200 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13
پاورپوینت کیلوماستیکس مسنیلی

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 13 صفحه

کیلوماستیکس مسنیلی کیلوماستیکس مسنیلی کیلوماستیکس مسنیلی بیماری زا نمی باشد تروفوزوئیت ها ی آن بلند بوده و اندک اندک به طرف خلف باریک می گردند.

حرکت توسط 3 تاژک در بخش قدامی صورت می گیرد. سیتوستوم یا فرورفتگی دهانی توسط رشته های باریک فرا گرفته شده و یک تاژک کوتاه نیز به داخل فرورفتگی دهانی رفته است.

مشخص ترین رشته دهانی به طرف خلف سیتوستوم دور می زند و سبب ایجاد نمایی همانند عصای چوپان می شود.

کیست این تاژکدار به دلیل داشتن برجستگیهایی همانند نوک پستان، لیمویی شکل است. تریکوموناس هومینیس حرکت این تاژکدار غیر بیماریزا انگلی سریع و نامنظم می باشد و دارای 4 تاژک قدامی و یک تاژک دور زننده می باشد که لبه خارجی پرده مواج را ایجاد می کند که تا انتهای بدن ادامه دارد.

مشخصه پرده مواج وجود میله نازک و جهنده ای تحت عنوان کوستا است.

در تشخیص این انگل میله باریکی تحت عنوان اگزوستیل از انتهای قدامی به خلفی کشیده شده و از انتهای خلفی به شکل نوک تیز بیرون آمده، کمک کننده است. تریکوموناس تناکس تریکوموناس تناکس یا بوکالیس مشابه انتاموبا ژنژیوالیس در کیسه های چرکی و کریپت های لوزه ای زندگی می نماید و گاهی متعاقب استنشاق ترشحات دهانی سبب عفونت برونشیال یا ریوی موقت می گردد. انتروموناس هومینیس انتروموناس هومینیس در بخش قدامی دارای 3 تاژک می باشد که توسط آنها حرکاتی سریع و منظمی دارد.
تاژک چهارم به طرف خلف کشیده شده است .
در نمونه های رنگ آمیزی شده یک هسته در نزدیک انتهای قدامی دیده می شود.
هسته دارای یک غشای واضح و کاریوزوم مرکزی بزرگ می باشد.
کیست ها بیضی شکل هستند.


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


دانلود پاورپوینت کیفیت خدمات در شبکه های کامپیوتری (Quality of Service)

دانلود پاورپوینت کیفیت خدمات در شبکه های کامپیوتری (Quality of Service) بررسی کیفیت خدمات در شبکه های کامپیوتری (Quality of Service) پاورپوینت جامع و کامل کیفیت خدمات در شبکه های کامپیوتری (Quality of Service) کاملترین پاورپوینت کیفیت خدمات در شبکه های کامپیوتری (Quality of Service) پکیج پاورپوینت کیفیت خدمات در شبکه های کامپیوتری
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1561 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13
پاورپوینت کیفیت خدمات در شبکه های کامپیوتری (Quality of Service)

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 13 صفحه

به نام خدا شبکه های کامپیوتری کیفیت خدمات در شبکه های کامپیوتری
(Quality of Service) مفهوم Quality of Service 3 در روزهای آغازین ایجاد شبکه های کامپیوتری، ارسال بسته ها از مبدا به مقصد مهمترین و برجسته ترین هدف یک شبکه و دسترسی قابل اطمینان به شبکه مساله اصلی در زمینه کیفیت سرویس بود.
امروزه با رشد سریع شبکه ها، مفاهیمی چون نیاز روزافزون به پهنای باند و پشتیبانی همزمان کلاسهای مختلف سرویس در درجه اول اهمیت قرار گرفته اند.
در نتیجه کیفیت سرویس به فاکتوری کلیدی در بکار گیری شبکه ها و سرویسهای امروزه تبدیل شده است.
بطور خلاصه کیفیت سرویس به معنی ارائه سرویسی سازگار و قابل پیش بینی به منظور تأمین نیازهای کاربردهای مختلف است. شبکه های کامپیوتری – اسلاید 9 QOS از دیدگاه های مختلف 4 کیفیت سرویس در شبکه را از دو منظر می توان مورد بررسی قرار داد:
1- کاربران شبکه:
دسترسی به حداکثر پهنای باند با کمترین هزینه
2- تأمین کنندگان سرویس شبکه:
به حداکثر رساندن کارایی شبکه همزمان با برطرف کردن نیازهای کیفیت سرویس همه کاربران به صورت همزمان شبکه های کامپیوتری – اسلاید 9 پارامترها یا مولفه های کیفیت سرویس 5 پارامتر های متداول کیفیت سرویس که برای توصیف کارایی شبکه بکار می روند عبارتند از:
1. پهنای باند(گذردهی): تعداد بایتهایی که در یک دوره تناوب خاص از طریق شبکه انتقال می یابند.
2. تأخیر: زمانی که طول می کشد تا یک بسته داده از مبدا خود به سمت مقصد حرکت کند. تأخیر شامل سه مؤلفه است: تأخیر انتشار، تأخیر انتقال و تأخیر صف بندی
3. واریانس تأخیر: واریانس تأخیری که یک بسته داده با آن مواجه است برابر با تفاوت بین حداکثر و حداقل تأخیر ممکن برای بسته، می باشد.
4. اتلاف (درصد دور ریختن): شانس دور ریخته شدن بسته در شبکه می باشد. حالتهایی وجود دارند که منجر به دور ریخته شدن بسته ها می شوند(مانند سرریز شدن بافر در نودهای سوئیچ شبکه).
5. بهره وری: نسبت زمان مشغول بودن اتصال، به کل زمان در یک دوره تناوب می باشد. میزان بهره وری را می توان در هر یک از عناصر شبکه مانند مسیریابها و اتصالات اندازه گیری نمود.
نتیجه: کیفیت سرویس، توانایی کاربردهای شبکه و عناصری چون میزبانها و مسیریابها بر تأمین نیازهای سرویس ترافیکهای مختلف و در نتیجه ارائه سطحی از اطمینان برای آنهاست. شبکه های کامپیوتری – اسلاید 9 نکات در خصوص پارامتر های کیفیت سرویس 6 پارامتر پهنای باند نشان دهنده ظرفیت سیستم برای ارسال داده ها می باشد.
تغییرات تاخیر بسته های متعلق به یک جریان ترافیکی باعث کاهش کیفیت سرویس سرویس های زمان حقیقی می شود.
برخی از برنامه های کاربردی درمقابل تغییرات تاخیرمقاوم نمی باشند . به عنوان مثال درکاربردهایی نظیر ارسال صوت و تصویرزنده برروی شبکه، پدیده تغییر تاخیرباعث کاهش کارآیی سرویس می شود . البته برخی دیگر از برنامه های کاربردی وجود دارند که پدیده تغییرات تاخیربرروی آنها چندان اثری ندارد.
سه عامل مهم باعث ایجاد اتلاف بسته ها می شوند که عبارتند از:
1. قطع شدن کانال ارتباطی که باعث ازبین رفتن بسته ها می شود.
2. نویزکانال باعث خراب شدن برخی از فیلدهای بسته می شود. نودهای شبکه با بررسی مجموع مقابله ای بسته متوجه خراب بودن آن می شوند و اقدام به حذف بسته می نمایند.


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


دانلود پاورپوینت کارگاه پرسشنامه

دانلود پاورپوینت کارگاه پرسشنامه بررسی کارگاه پرسشنامه پاورپوینت جامع و کامل کارگاه پرسشنامه کاملترین پاورپوینت کارگاه پرسشنامه پکیج پاورپوینت کارگاه پرسشنامه مقاله کارگاه پرسشنامه تحقیق کارگاه پرسشنامه
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 224 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 36
پاورپوینت کارگاه پرسشنامه

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 36 صفحه

پرسشنامه کارگاه پرسشنامه پرسشنامه حاوی مجموعه ای از سئوالات است که پاسخ گو به گونه ای کتبی به آنها پاسخ می دهد.

ابزاری که در آن سئوالات بصورت کتبی ارائه می گردد و واحد پژوهش پاسخها را خود می نویسد Methods of Data Collection: There are usually 4 methods involved:
Questionnaires
(it may be used in all kinds of research either experimental or non-experimental but it is one of most specific tools in surveys.)
Interviews
Observation
documents مواقع بکارگیری دانش Knowledge

نگرش یا طرز تفکر Attitude
عملکرد Practice مرحله 1- توصیف آنچه قصد "اندازه گیری" آن را دارید. در مورد آنچه قصد اندازه گیری آن را دارید، بسیار شفاف عمل کنید. این مرحله احتمالاً دشوارترین مرحله در مراحل تهیه پرسشنامه است. تا هنگامی که آگاهی و مهارتها و رفتارها یا نگرشهایی را که قصد دارید افراد، خود را در برابر آنها مورد ارزیابی قرار دهند، مشخص نکرده اید، به هیچ وجه قادر به طراحی سؤالات پرسشنامه نخواهید بود. اگر بتوانید آنچه را که قصد اندازه گیری آن را دارید با جزئیات کامل توصیف کنید، قادر به اندازه گیری آن نیز خواهید بود. مثال :اندازه گیری تفکر استراتژیک تعریف: داشتن اندیشه های بلند مدت و طراحی هدفهایی با مقیاس وسیع
شاخصهای رفتاری
 فعالیتها و وظایف روزمره را با چشم اندازهای بلند مدت مرتبط می سازد.
 هدفهای بلند مدت و با مقیاس وسیع را طراحی می کند.
 برنامه های عملیاتی برای تحقق مقاصد بلند مدت پایه ریزی می کند.
 مقاصد و پروژه های بلند مدت سازمانی را پایه ریزی می کند.
 میزان تاثیرپذیری سیاستها، فرآیند و روشهای کنونی را از توسعه آینده سازمانی بررسی می کند.
 برنامه های اضطراری برای مسائل و اتفاقات احتمالی را تهیه می کند.
 استراتژیهای (راهبردهای) اقتصادی را طراحی می کند.
 تهدیدها و فرصتهای بلند مدت را مشخص می کند.
 در مورد ارائه یک دیدگاه از وضعیت مطلوب سازمان در آینده، با دیگران مشارکت می کند.
 میزان انطباق اهداف کوتاه مدت با اهداف بلند مدت را بررسی می کند.
 برای تحقق هر چه بهتر اهداف بلند مدت، در طراحی سازمان تجدید نظر می کند. مرحله 2- تصمیم گیری در باره شکل پرسشنامه چک لیست (فهرست بازبینی)
عبارات دوتایی
انتخاب اجباری
باز- پاسخ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شکل پرسشنامه و نحوه نمره دهی و تفسیر نمرات می توانید به کتاب
((مجموعه پرسشنامه برای مربیان روابط انسانی - ناشر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ترجمه: یوسفی – چنگیز- جعفری)) مراجعه کنید. پرسشنامه کار تیمی

راهنمای پاسخگویی: در این پرسشنامه 12 عبارت درباره کار تیمی وجود دارد. روی خطی که در کنار هر عبارت وجود دارد با مراعات صداقت کامل، پاسخ خود را مرقوم فرمایید. درباره هر عبارت، مشخص فرمایید تیمی که شما در آن عضو هستید کم یا بیش چه تمایلاتی از خود بروز می دهد. لطفاً از شماره کلمات زیر برای پاسخگویی استفاده کنید.
به ندرت
گهگاهی
مکرراً
تقریباً هیچگاه – خیلی به ندرت
تقریباً همیشه – خیلی زیاد
____ 1- تمایل داریم اهداف تیم را همانگونه که اعلام و قرائت می شود، بپذیریم، با این پیش فرض که درک مشترکی داریم.
____ 2- از روش ثابتی پیروی نمی کنیم، درباره روش کار، در خلال انجام کار، به توافق می رسیم.
____ 3- نقشهای مشخصی را برای اعضاء تیم در نظر می گیریم (مانند: مدیر جلسه، وقت نگهدار، منشی جلسه و چیزهایی از این قبیل).
____ 4- مایلیم با توافق روی قواعدی، اطمینان پیدا کنیم که همه چیز براساس نظم پیش می رود (مثلاً اینکه هر کسی برای صحبت کردن وقت بگیرد یا قطع کلام دیگران به حداقل برسد و مواردی از این قبیل).
____ 5- مدیر تیم، دموکراتیک و همکارانه عمل می کند.
____ 6- ما از آگاهی لازم برای انجام کار برخورداریم و نمی گذاریم موضوعی بیش از حد وقت تیم را بگیرد.<


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


دانلود پاورپوینت ژیمناستیـک

دانلود پاورپوینت ژیمناستیـک بررسی ژیمناستیـک پاورپوینت جامع و کامل ژیمناستیـک کاملترین پاورپوینت ژیمناستیـک پکیج پاورپوینت ژیمناستیـک مقاله ژیمناستیـک تحقیق ژیمناستیـک
دسته بندی تربیت بدنی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1366 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 163
پاورپوینت ژیمناستیـک

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 163 صفحه

ژیمناستیـک فصل اول تاریخچه ژیمناستیک درمورد پیدایش و شکل گیری این رشته ورزشی تاریخ دقیقی را نمی توان مشخص نمود . ولی بدون تردید پیدایش و شکل گیری آنرا می توان به قبل از میلاد مسیح نسبت داد. ریشه کلمه ژیمناستیک که یک واژه یونانی است کلمه گیمنوس به معنی هنر لخت می باشد . یونانیها مجموعه هایی را به نام ژیمنازیا ساخته بودند و در آنجا به تمرین می پرداختند . فیلسوفهای یونانی مانند پلاتو ، ارسطو و سقراط به ژیمنازیومها می رفتند و در آنجا علاوه بر اینکه بدنهایشان را تمرین می داند به بحث و گفتگو پیرامون فلسفه جهت تمرین فکرهایشان نیز می پرداختند . طرز فکر آنها درباره ژیمناستیک ناشی از این موضوع می شدکه آنها معتقد بودند (فکر سالم در بدن سالم است ) . در پانصد سال قبل از میلاد ایرانیان خرک حلقه اولیه را بوجود آوردند که به عنوان یک طرح تمرینی برای سواره نظام جهت یادگیری حرکات بالا رفتن ، فرود آمدن و حرکات همراه با تاب خوردن برای مبارزه کردن روی اسب در طی جنگ مورد استفاده قرار می گرفت . سیستمهای ژیمناستیک که برای قدرت بخشیدن به مبارزات نظامی اندیشیده شده بود به مقدار زیادی بوسیله رومی ها استفاده میشد . طبیعت عملی آن زمان ورزش را به جنگ تبدیل کرده بود . مانند ایرانیان رومی ها در سیرکهایشان اسب سواری و ارابه رانی را در یک میدان دایره ای تمرین می کردند از این رو اصطلاح سیرک بوجود آمد . تا آغاز دوره رنسانس هیچ علاقه ای جهت پیشرفت این ورزش نشان داده نشد تا بالاخره مرکورنالیس ایتالیایی کتاب مفیدی بنام هنرژیمناستیک انتشار داد و پس از این زمان ورزش ژیمناستیـک بتدریج در بیشتر کشورهای اروپایی مانند آلمان ، دانمارک ، فرانسه ، سوئیس و غیره رونق یافت . جان بیس دوی آلمانی اولین اروپایی بود که تمرینات ژیمناستیک را بطور مدون شده تدریس کرد .پس از آن جان گوتس موتس اولین فردی بود که کتابی بنام ژیمناستیک جدید چاپ و منتشر کرد و به پدر بزرگ ژیمناستیک معروف شد . بعد از شکست آلمانها در فرانسه فردریک لودویک یان آلمانی مصمم شد که مردم آلمان را طی برنامه ای از نظر قوای جسمانی و روانی تقویت نماید. بنابراین با بوجود آوردن یک ژیمنازیوم در شهر برلین ، نوجوانان و جوانان را به این ورزش تشویق و ترغیب نمود . در آنجا بود که وی وسایل پارالل ، بارفیکس ، خرک حلقه و پرش خرک را ابداع نمود . پرهنریک لینک سوئدی یکی از افراد دیگری بود که برای گسترش ژیمناستیک زحمت کشید وی بر اجرای صحیح حرکات و عملیات ورزشی در زمان معین تأکید داشت . در واقع لینک تحقیق علمی در تربیت بدنی را پایه گذاری نموده و اعتقاد داشت که اگر فردی بخواهد با ورزش ژیمناستیک بدنش را بسازد لازم است که او بدن انسان را از نظر آناتومی و فیزیولوژی نیز بشناسد . ورزش ژیمناستیک توسط آلمانیها به امریکـا بـرده شـد و آقـــای دادلی سارجنت در معرفی ژیمناستیک در آمریکا تلاش فراوانی کرد . در اولین دوره بازیهای المپیک که به سال 1896 میلادی در آتن برگزار گردید . ژیمناستیک آقایان بعنوان یک رشته از بازیها منظور شد و متعاقب آن در بازیهای المپیک 1928 )آمستردام کشور هلند ) ژیمناستیک بانوان هم وارد مسابقات المپیک شد . در المپیک برلین (1936 ) رقابتهای ژیمناستیک به شیوه امروزی پدید آمد . مهمترین رقابتهای ژیمناستیک درسطح بین المللی عبارتند از : مسابقات المپیک.
رقابتهای قهرمانی جهان که از سال 1950 با قهرمانی تیم سوئیس در هر دو قسمت زنان و مردان آغاز شده و هر چهار سال یکبار برگزار می شود .
رقابتهای قهرمانی ژیمناستیک اروپا که در فاصله بین بازیهای المپیک و قهرمانی جهان برگزار می شود . تا قبل از دهه 1960 میلادی کشور اتحاد جماهیر شوروی سابق ژیمناستیک را در قبضه قدرت خود داشت . قدرتمندترین ژیمناست شوروی) ویکتور چوخارین بود( که در المپیک های 1952 هلسینکی و 1956 ملبورن و مسابقات جهانی 1954 در روم قهرمان قهرمانان شد . پر فروغ ترین ستاره ژیمناستیک روسیه ویتالی شربو می باشد که به انجام کار بزرگی همت گماشت . او برنده شش مدال طلا در المپیک 1992 شد و نه فقط بهترین ژیمناست مسابقات بلکه ستاره کل المپیک بیست و پنجم معرفی گردید


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.