دسته بندی | پاورپوینت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 54 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 41 |
پاورپوینت بررسی طرح ریزی محل شرکت و انگیزه های کارکرد غیر مالی در 41 اسلاید قابل ویرایش
تأثیر پیوسته روی کارکرد شرکتی
برخی پژوهشها نشان میدهد که اجرای سیستمهای طرح ریزی محل شرکت EPR بهبوددهنده کارکرد شرکت است در صورتیکه پژوهش دیگری نشان میدهد که مشمول انگیزه های کارکرد غیر مالی NFPI در قرردادهای جبرانی اجرائی نیز افزایش دهنده کارکرد است . چون سیستم های EPR طراحی میشوند برای تغییر شاخص های کارکرد کلیدی در طبیعت بطور مالی و غیرمالی هستند . سوال پژوهش اولیه که دراینجا آزمایش شد می پرسد ، آیا پذیرش پیوسته EPR و استفاده NFPI حاصل دهنده تاثیر همکاری کننده روی کارکرد شرکتی است؟
در مطالعه جاری ، کارکرد توسط برگشت روی سرمایه ها ROA و برگشت کالاهای ROS منعکس میشود . روی هم رفته نتایج مطالعه نشان می دهد که استفاده ترکیبی EPR و NFPI بطور چشمگیر ROA بالاتر کوتاه مدت و دراز مدت و ROS را نسبت به شرکتهای فقط EPR میدهد و ROA و ROS کوتاه مدت و ROS بلند مدت نسبت به شرکتهای فقط NFPI یافته های پژوهش پیشنهاد کننده بینشهای با ارزش در قالب اشارات تئوریک وعملی پذیرش پیوسته EPR و NFPI است .
مقدمه
سیستمهای طرح ریزی محل شرکت EPR تبدیل کننده فرآیندهای تجارتی و تکنولوژیهای اطلاعات به رشته همزمان رویهها ، کاربردها و متریکها است که محدودیت ها و مرزهای بین تجارتی و درون شرکت تجارتی را می سنجد . سیستمهای EPR انتظار میروند که بهبود دهنده کارکرد روی همرفته شرتک است ابتدا بدلیل فرایندهای تجاری مجدداً طرح شده ، عملکردهای تجارتی یکپارچه ، سیکلهای گزارش شتابدار و تواناییهای توسعه یافته اطلاعات . با ملاحظه مورد آخری ، سیستم های EPRنه تنها فراهم کننده متریکهای مالی مرسوم برای تصمیم گیرندگان هستند ، بلکه توانای پیشنهاد شاخص های کارکرد غیر مالی نیز میباشد .
تئوری اقتصادی نشان میدهد که مشمول معیارهای مالی محرکهای کارکرد غیرمالی NEPI در قراردادهای اجرایی مدیریتی باید افزایش دهنده کارکرد کل شرکت باشد . همانطور که مشخص شده بهتر کننده اقدامات مدیران بااهداف سرمایه گذاران است . هدف مطالعه جاری عبارت است از آزمون اندازهای که پذیرفتن ترکیبی ERP و استفاده NEPI حاصل دهنده تاثیر همکاری روی کارکرد شرکت باشد .
حین آنکه یافته های روی تاثیرات کارکرد سیستمهای EPR مبهم هستند ، دو مطالعه بطور چشمگیر نشان دهنده بازگشت بیشتر روی کالاها ROS متکی بر اعلان اجرای EPR بوده و بطور چشمگیربازگشت دراز مدت بزرگتری از سرمایه ROS برای قبولکنندگان EPR نسبت به غیر قبول کنندگان هستند . با ملاحظه استفاده NFPI در قراردادهای جبرانی ، یک مطالعه تجربی اخیر نشان می دهد که پذیرش ، همانطور که با فیر پذیرش مقایسه شده ، از NFPI بهبوددهنده ROS بلند و کوتاه مدت است و نیز ROA بلند مدت . مطالعه اخیر توسعه دهنده این دو خط پژوهش است توسط آزمودن مقداری که به آن پذیرش پیوسته ERP و NFPI افزایش دهنده کارکرد شرکت است ، همانطور که توسط ROA و ROS منعکس شده است .
مطابق با تئوری کنترل مقایسه بین دستگاه اعصاب انسان با دستگاه مکانیکی ، تصمیم گیرندگان نیاز دارند به دریافت بازخورد روی شاخصهای کارکرد کلیدی در زمان کافی برای اعلان انحرافات غیر انتظاری ، اقدام عمل مناسب و مشاهده پاسخ های سیستمی . اگر کارکرد مدیریتی تا حدی قضاوت شود توسط شاخص های غیر مالی مدیران نیاز دارند به اجرای پروسه ها، رویهها ، سیستم ها و متریکها که ساده کننده حلقه بازخورد سایبرنتیک ( مقایسه ای ) هستند ، مزایای ترکیبی به رسمیت شناسی EPR و NFPI باید ترقی دهنده کارکرد شرکتهایی باشد که پذیرنده فقط EPR یا NFPI است .
بطوریکه افزودن سیستم های EPR مقدار افزایش مهم به استفاده NFPI نمی افزاید . هسته سوال پژوهشی که در اینجا وضع شده است می پرسد : آیا استراتژی های EPR , NFPI مکمل هستند یا جانشین ؟ یافتههای مطالعاتی میتواند افزاییش دهنده تئوری موجود و عمل باشد . چون پژوهشگران بینشی برای تاثیرات منحصر و پیوسته EPR و NFPI بدست میآورند و سرمایه گذاران ومدیران دوباره همکاری نسبی هر دو برای کارکرد شرکت می آموزند .
بخش بعدی مرور کننده مطبوعات مربوط بوده و ارائه دهنده سئوال پژوهشی است . دو بخش بعدی سبک پژوهشی را ارئه داده و تحلیل کننده نتایج است . بخش نهایی بحث کننده یافتههای پژوهشی است .
طرح ریزی محل شرکت
به رسمیت شناسی EPR منعکس کننده یک استراتژی تجارتی دراز مدت است . اجرای EPR مناسب دخیل کننده فرآیندهای تجارتی طرح مجدد از جزایر اتوماسیون رو به تبادلی مصالحه ای برای ائتلاف شرکتهای متکی بر معلومات است . طی تلاش های تغییر شکل فرآیند تجاری ، شرکتها باید آموزش تکمیلی و رویهها و تکنولوژیها را یکی کنند برای ساده سازی اساس پیش بینی نشده است . معماری نتیجهای انتظار میرود که بهبود دهنده کارایی کل و موثر بودن شرکت باشد . پژوهش هایی سعی شده است به تایید کردن تاثیرات در پذیرش EPR .
شاخص های کارکرد غیر مالی
بمانند EPR ،اندازه گیری ، ضبط و شرکت در معیارهای کارکردی غیر مالی نیز منعکس کننده یک استراتژی تجارتی درازمدت است . پژوهش Burgeoniny روی تاثیرات معیارهای کارکردی غیرمالی دریافت کننده مقدار زیاد توجه در مطبوعات است . هدف قضاوت کارکرد مدیریتی توسط شاخص های مالی و غیر مالی بهتر مرتب کردن محرک ها با اهداف استراتژیک شرکت است . باید تئوریک با حضور برای معیارهای کارکردی غیرمالی در تئوری نمایندگی ریشه دار می شود . مخصوصاً اصل اطلاع دهندگی نشان می دهد که قراردادهای محرک و مشوق باید شامل معیارهای کارکردی باشد که فراهم کننده اطلاعات قابل ارزش رو به افزایش است ، ارائه شده به قیدهایی یا در معرض قوید سود – هزینه ای با ملاحظه تمام ابعاد اقدامات حاشیه ای که ارتباطی با سرمایه گذاران دارند . بیشتر نوشتجات موجود در ناحیه شاخص های کارکردی غیر مالی متمرکز است بر رضایت مشتری و مدیریتی کیفی کل (TQM ) .
Anderson و گروه Behin , Perera (1997 ) و Riley (1999 ) گزارش درباره ارتباط مثبت بین رضایت مشتری و کارکرد محاسباتی معاصر دادند .
سبک پژوهش
نمونه
شناسایی پرسشی پژوهش نیاز دارد که ما سه نیمه سوال را آزمایش کنیم :
شرکت هایی که اجرای یک سیستم EPR را افشا کردند اما نه استفاده NFPI در قراردادهای اجرایی جبرانی
شرکتهایی که افشا کننده استفاده ووزن های ویژه مرتبط با NFPI بودند ، اما نه پذیرش یک سیستم EPR
شرکت هایی که افشا کننده اجرای یک سیستم EPR است ، و استفاده و وزن های خاص واگذار شده به NFPI .