دسته بندی | پاورپوینت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 597 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 10 |
پاورپوینت بررسی بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی در 10 اسلاید قابل ویرایش
مقدمه :
بازارهای مالی مانند بازار سهام و اوراق قرضه مکانهایی هستند که در آنها مازادهای پس اندازکنندگان به وام گیرندگان انتقال می یابد .
پس انداز کنندگان می توانند سهام و اوراق قرضه خریداری کنند و وام گیرندگان می توانند از طریق انتشار سهام و اوراق قرضه منابع مالی بدست آورند .
بازار پول :
بازار مبادله ابزارهای مالی با سر رسید کتر از یک سال می باشد ، ابزار بدهی مبادله شده در این بازار حداقل نوسان قیمت را دارند و بنابراین کم مخاطره ترین سرمایه گذاری است . بازارهای مالی بین المللی را می توان به دو گروه بازارهای پول بین المللی (کوتاه مدت)و بازارهای سرمایه بین المللی (میان مدت – بلند مدت)
سندیکایی کردن وام ها در بازار پول اروپایی :
برای اینکه بتوان با سرعت بیشتر و هزینه کمتری وام در اختیار مشتریان قرار داد و همچنین مخاطرات بانکها را در مقابل وام گیرندگان کمتر کرد سندیکایی کردن وام ها شکل منطقی گرفته است .
دسته بندی | پاورپوینت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 20 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 23 |
پاورپوینت بررسی اینترنت در 23 اسلاید قابل ویرایش
اینترنت
مرورگر وب نرم افزاری است که می تواند اطلاعات موجود در صفحات وب را از روی اینتر نت به شما نشان دهد یک مرورگر شامل امکانات زیر می با شد الف ) جستجو، دریافت ومشاهده انواع مستندات از جمله تصویر صدا وویدئودر وب گسترده جهانی ب ) فرستادن گرفتن ومدیریت پیامهای الکترونیکی که خود می تواند شامل فایلهای ضمیمه صدا تصویرو … باشد. از مرور گرهای معروف می توان NetscapeCommunicator و Microsoft Internet Explorer را نام برد مرورگر اینترنت اکسپلورر به همراه سیستم عامل ویندوز ارائه گردیده و با نصب کامل ویندوز این مرورگر نیز برروی سیستم کاربر نصب خواهد شد.
برای اجرای آن در پنجره اصلی ویندوز روی آیکون اینترنت اکسپلورر کلیک کنید تمام این خدمات از طریق وارد کردن آدرس اینترنتی موسسه یا سازمان و یا شرکت ارایه دهنده آن خدمات به صورت می باشد در برنامه مرورگر وب قابل دریافت است
http://www.some.type
آموزش اینترنت اینترنت
اگر نشانی یک پایگاه را بدانیدمی توانید آنرا در سطر نشانی برنامه مرور گر وب خود تایپ کنیدو اگر به اینتر نت وصل باشید برنامه مرورگر شما را به مکان آن نشانی خواهد برداما اگر فقط یک حرف از نشانی را اشتباه تایپ کنید یا اگر علایم نقطه گذاری مانند نقطه ـ دونقطه ـ کج خط را از قلم بیندازید برنامه مرور گر نخواهد توانست مقصد شما را بفهمد یک شکل ارتباط یافتن با سایت و موضوع مورد نظر میباشد برای مرتبط شدن با موضوع مورد URL بطور خلاصه علاقه خود باید آدرسهای مرتبط را بدانید و با وارد کردن این آدرس در مرورگر به موضوع مورد علاقه دسترسی یابید البته در اغلب موارد ممکن است آدرسهای مرتبط با یک موضوع را ندانید در آن صورت به کمک موتور های جستجو میتوانید از آدرسهای مورد نظر خود آگاه شوید
این نشانی شامل 4 قسمت است
پروتکل، حوزه ، نام فایل زیر را بررسی میکنیم URLبرای مثال
:نام مزبور از دو بخش تشکیل شده است که نام کامپیوتر سرویس دهنده را مشخص می کند www.irib.com نام دامنه شرکت یا سازمان است اصولا نام دامنه برای سهولت به یادسپاری آن جایگزینی برای آدرسهای فیزیکی روی اینترنت می باشد این آدرسها که IP Address نامیده می شوند به صورت چهار عدد سه رقمی هستند که با نقطه از هم متمایز میشوند و هر عدد بین مقادیر صفر تا 255را اختیار می کند مانند 14.42.216195 اسامی دامنه برای سهولت در به یادسپاری به این صورت سازماندهی شده اند که قسمت اول بیانگر نام سازمان یا شرکت دارنده دامنه و قسمت دوم آن سازمان را مشخص می کند
دسته بندی | پاورپوینت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 30 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 13 |
پاورپوینت بررسی ایمنی انبارداری در 13 اسلاید قابل ویرایش
رعایت نظم و ترتیب در چیدن کالاها و مواد مختلف شیمیایی و نیز نظافت عمومی انبارها جزء اصول اولیه ایمنی انبار داری بوده و بایستی دقیقا" رعایت گردد.
حتی الامکان بایستی در انبارداری تجانس کالاها و اجناس مد نظر قرار گیرد بطوری که بتوان با نصب تابلوهای راهنما بخشهای مختلف انبار را از یکدیگر مجزا نمود.
اجناس سنگین و نیز مایعات شیمیایی یا مواد خطرناک بایستی در طبقات زیرین قفسه ها نگهداری گردند.
کالاها و مواد طوری در طبقات چیده شوند که در هنگام برداشت امکان دسترسی به کالاها و مواد قدیمی تر وجود داشته و زودتر مورد استفاده قرار گیرند.
حتی الامکان از تحویل گیری ظروف و یا جعبه های حاوی موادی که دارای فرسودگی، پاره گی و یا نشتی مىباشند جهت انبارداری بایستی خودداری شود، در غیر اینصورت اینگونه موارد بایستی در محلی جداگانه (خارج از انبار) نگهداری شده و سریعا" مورد استفاده قرار گیرند.
از چیدن مواد شیمیایی مختلف (نامتجانس) در کنار هم در طبقات اکیدا" خودداری شود.
از تحویل گیری و انبارداری مواد شیمیایی به حالتهای مختلف (جامد، مایع و گاز) که فاقد پلاک مشخصات بوده و به عبارتی شناسایی نشده اکیدا" خودداری شود.
چنانچه در طول مدت زمان نگهداری مواد شیمیایی در انبار نشتی و یا پاره گی در ظروف آنها مشاهده گردید، بایستی سریعا" نسبت به خروج آن از انبار اقدام و محل آلوده را با دقت تمیز نمود.
جهت نگهداری اشیایی که داری سطوح صاف نمىباشند (مثل لاستیک اتومبیل و غیره) بایستی به منظور جلوگیری از ریزش و لغزش تدابیر لازم جهت نگهداری آنها در طبقات اتخاذ نمود.
نردبانهای مورد استفاده در انبار علاوه بر اینکه باید امکان دسترسی به بالاترین طبقات قفسه ها را فراهم سازد بایستی به منظور جلوگیری از سقوط، انتهای بالایی آنها به قفسه ها قلاب شود.
هر نوع مواد شیمیایی بایستی دارای مشخصات لازم باشد که نام، خصوصیات و دستورکار استفاده از
آن و خطرات آن ماده را مشخص کرده باشد و در روی ظروف محتوی آن ماده نصب گردد.
ظروف حاوی مایعات شیمایی را نباید رویهم چید. اما مىتوان آنها را در طبقات پایین تر قفسه بندی قرار داد.
چنانچه ظروف خالی مواد شیمیایی به انبار مسترد میگردد بایستی آنها را دقیقا" شستشو نمود تا عاری از مواد شیمیایی گردد.
چنانچه ظروف خالی مواد شیمیایی به انبار مسترد میگردد بایستی آنها را دقیقا" شستشو نمود تا عاری از مواد شیمیایی گردد.
ظروف پر را باید دور از ظروف خالی و با فاصله از یکدیگر انبار نمود.
در صورت ریخت و پاش مواد شیمیایی در کف انبار بایستی بلافاصله بنحو مقتضی و با مواد مناسب نسبت به خنثی سازی مواد ریخته شده و سپس نظافت محل اقدام گردد. لذا در انبارهای مواد شیمیایی باید همیشه مقداری ماده خنثی کننده بی خطر متناسب با نوع مواد موجود در انبار، وجود داشته باشد. (مثلا" در انبار اسید همیشه باید مقداری آهک در دسترس باشد)
دسته بندی | پاورپوینت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 2523 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 21 |
پاورپوینت بررسی انواع روشهای توسعه شبکه و ابزار آن در 21 اسلاید با تصاویر مربوطه
شبکه محلی
شبکه شهری
شبکه گسترده
شبکه نظیر به نظیر
شبکه مبتنی بر سرویس دهنده
شبکه سرویس دهنده سرویس گیرنده
توپولوژی خطی
توپولوژی حلقوی
توپولوژی ستاره ای
توپولوژِی توری
توپولوژی ترکیبی
2 نمونه کابل
مودم
کارت شبکه
هاب
سوئیچ
روتر
پل
تکرار کننده
دسته بندی | پاورپوینت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 6216 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 35 |
پاورپوینت بررسی آموزش الکترونیک در 35 اسلاید قابل ویرایش
مقدمه
فناوری اطلاعات به عنوان گفتمان غالب قرن 21 جایگاه خود رابه عنوان مهمترین عامل گذار جامعه ازعصرصنعتی به دوران اطلاعاتی مستحکم ساخته است به طوریکه تغییرات ناشی از ان درتمام نسوج زندگی انسان تاثیر گذار بوده وتقریبا تمام مفاهیم ومعاملات را به طور چشمگیری تحت تاثیر قرار داده است.
به طورکلی عمده ترین الزامات به کارگیری سیستم های اموزشی نوین عبارتند از:1-نیاز به تعلیم تربیت بیشتر 2-انفجار دانش3-شهروندی درجامعه مدرن4-بی سوادی
توسعه واقعی روش الکترونیک ازدهه 1990به بعد وهمزمان با جهانی شدن شبکه اینترنت رخ داده است. این شیوه اموزش دارای اهداف زیراست ایجادفرصت برای فراگیران فرصت تحصیل ازدست دادهتقویت نیروی انسانی کارامد از لحاظ علمی وفنیبهبود کیفیت اموزش الکترنیکاموزش های مرتبط با نیازهای جامعهاموزش مستمربرای شاغلینایجاد فرصتهای اموزشی برای کارکنان
مفهوم اموزش الکترنیک
امروزه به کار گیری روز افزون تکنولوژیهای نوودرنتیجه نیازبه اموزش بیشترو به تبع ان هزینه بیشتر مراکزاموزشیوشرکت ها را بران داشته تابه استفاده راه کارهای نوین اموزشی روی اورند.یکی ازاین راه ها اوزش الکترونیک است.اموزش الکترونیک عبارت است از به کارگیری ابزار های فناوری اطلاعات در امر اموزش وتربیت نیروی انسانی جهت بهبودکیفیت اموزش وفراگیری ونیز فراهم کردن سازوکارهایی همچون تعامل وهمکاری ازراه دوردراموزش.
مهمترین تعاریف اموزش الکترنیک
1-اموزش الکترونیک نوعی فراگیری فراهم شده ازطریق اینترنت است وترکیبی ازتحویل محتوادراشکال متعدد مدیریت تجربه فراگیری واجتماع شبکه ای شده ای از فراگیران توسعه دهندگان محتواومتخصصان میباشد.
2-اموزش الکترونیکبه مجموعی وسیعی از نرم افزارهای کاربزدی وشیوه های اموزش مبتی برفناوری اطلاعات اعم از کامپیوتر دیسک فشرده شبکه اینترنت واینترانت کامپیوترمجازی گفته می شود که امکان اموزش ویادگیری را برای فرددرهرزمینه درهرزمان ومکان به صورت مادام العمر فراهم میسازد.
3-اموزش الکترونیک اموزش سریعتردرجهت کاهش هزینه هاافزایش دسترسی به فراگیری وپاسخگویی روشن برای همه شرکت کنندگان در فرایند یادگیری است.
روش های اصلی سیستم اموزش الکترونیک
الف-یادگیری شخصی
ب-یادگیری جمعی
ج-کلاس های مجازی
انواع سیستم های اموزش الکترونیک
1-سیستم مدیریت اموزش الکترونیک
الف-مدیر
ب-اموزشیار
ج-نویسنده
د-فراگیرنده
محدودیت های اموزش الکترونیک
1-عدم دسترسی همگانی به اینترنت
2-محدودیت های موجوددر تکنولوژی مدیریت
3-نیاز به تامین کافی زیر بنای مورد نیاز
4-لزوم کسب سطحی ازسواد کامپیوتری
5-داشتن درجه بالایی از مهارت های مدیریت زمان
6-عدم تعامل حضوری استاد ودانشجو
7-پایین بودن سرعت شبکه
8-وجود مشکلات فنی
9-کم تجربه یاضعف مدیریت درموسسات
10-عدم بررسی دقیق نیازمندی های برنامه آموزشی به واسطه توسعه سریع