دسته بندی | علوم اجتماعی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 223 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 40 |
بصورت فایل ورد همراه با منابع 2-1- مقدمه................................................................ |
|
2-2- مفهوم محیط زیست................................................ |
16 |
2-2-1- مفهوم آلودگی......................................................... |
17 |
2-2-2- تهدیدات زیست محیطی...................................... |
19 |
2-2-3- تعاریف محیط زیست........................................ |
23 |
2-3- مفهوم رسانه جمعی ............................... |
23 |
2-3-1- مفهوم استفاده از رسانه های جمعی....................... |
25 |
2-3-2- رسانه تلویزیون - ویژگیها................................ |
26 |
2-3-3- کارکردهای رسانه تلویزیون........................... |
27 |
2-3-4- رسانه، اطلاع رسانی و آموزش...................... |
30 |
2-3-5- رسانه تلویزیون آموزشی.................................... |
31 |
2-3-6- جایگاه رسانه در تنویر افکار عمومی.................... |
32 |
2-4- چهارچوب نظری تحقیق ...................................... |
33 |
2-4-1- نظریات رسانه ها....................................... |
33 |
2-4-1-1- نظریه کاشت ( Cultivation Theory).................. |
34 |
2-4-1-2- نظریه برجسته سازی(Agenda-Setting Theory)........ |
35 |
2-4-1-3- نظریه استفاده و خوشنودی (Uses and Gratifications Theory ) |
39 |
2-4-1-4- تئوری مسئولیت اجتماعی رسانهها.................. |
41 |
2-4-2- مدل های ارتباطات جمعی - مدل های مخاطب محور..... |
42 |
2-5- پیشینه تحقیق.................................................... |
47 |
2-5-1- تحقیقات داخلی...................................... |
48 |
2-5-2- تحقیقات خارجی........................................ |
51 |
آموزش سئو | دانلو تحقیق | همکاری در فروش | سایت آگهی رایگان | دانلود پاورپوینت درس |
---|---|---|---|---|
دانلود مقاله | دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | آموزش کاشت ناخن | کسب درآمد |
دسته بندی | علوم اجتماعی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 123 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 61 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1-بخش اول: رسانه های جمعی...........................................11
2-1-1-انواع ارتباط......................................................................11
2-1-2-رسانه های گروهی.......................................................13
2-1-3-پیدایش رسانه ها.............................................................14
2-1-3-1-رسانه های چاپی.....................................................14
2-1-3-2-رسانه های الکترونیکی (رادیو و تلویزیون)........................17
2-1-3-3-رسانه های جدید الکترونیک (رسانه های تله ماتیک)...........18
2-1-4- شکل گیری فرهنگ رسانه ای............................................19
2-1-5- نظریه های رسانه......................................................20
2-1-5-1-نظریه جامعه توده وار.................................................20
2-1-5-2-نظریه مارکسیسم (کلاسیک).........................................21
2-1-5-3-نظریه اقتصاد سیاسی رسانه.........................................22
2-1-5-4-نظریه مکتب فرانکفورت.....................................................23
2-1-5-5-نظریه کارکردگرایی ساختاری....................................24
2-1-6-کارکرد و نقش رسانه های ارتباط جمعی..........................25
2-2-بخش دوم: سرمایه اجتماعی..............................................27
2-2-1-تاریخچه مفهومی سرمایه اجتماعی......................................27
2-2-2-ماهیت سرمایه اجتماعی...............................................29
2-2-3-طبقه بندی سرمایۀ اجتماعی..............................................31
2-2-4-انواع سرمایه اجتماعی.......................................................33
2-2-5-نظریه های سرمایه اجتماعی...............................................36
2-2-5-1-جمیز کلمن...........................................................36
2-2-5-2-فرانسیس فوکومایا.................................................38
2-2-5-3-پیر بوردیو..........................................................40
2-2-6-سرمایه اجتماعی در خانواده..........................................44
2-2-6-1- سرمایه اجتماعی درون خانواده..................................46
2-2-6-2-سرمایه اجتماعی فراسوی خانواده....................................47
2-3- بخش سوم: چارچوب نظری تحقیق.........................................49
2-4- بخش چهارم: پیشینه تجربی تحقیق....................................56
2-4-1- پژوهش های انجام شده در داخل کشور....................56
2-4-2- پژوهش های انجام شده در خارج از کشور........................60
2-4-3- جمع بندی تحقیقات انجام شده.................................63
آموزش سئو | دانلو تحقیق | همکاری در فروش | سایت آگهی رایگان | دانلود پاورپوینت درس |
---|---|---|---|---|
دانلود مقاله | دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | آموزش کاشت ناخن | کسب درآمد |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 136 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 69 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2ـ1ـ مبانی نظری پژوهش.............................................. 15
2ـ1ـ1ـ تعاریف رضایت شغلی............................. 15
2ـ1ـ2ـ مبانی نظری در مورد رضایت شغلی............................. 16
2ـ1ـ2ـ1ـ نظریه کامروایی نیاز..................................... 17
2ـ1ـ2ـ2ـ نظریه برابری.................................. 17
2ـ1ـ2ـ3ـ نظریه ارزش............................................ 18
2ـ1ـ2ـ4ـ نظریه گروه مرجع................................. 19
2ـ1ـ2ـ5ـ نظریه ژنتیک........................................... 19
2ـ1ـ2ـ6ـ نظریه سلسلهمراتب نیاز مزلو..................... 20
2ـ1ـ2ـ7ـ نظریه بروفی.............................................. 21
2ـ1ـ2ـ 8 ـ نظریه ویژگیهای ضروری شغل........................ 22
2ـ1ـ2ـ9ـ نظریههای امید و انتظار.......................... 24
2ـ1ـ2ـ10ـ نظریه انتظار.......................................... 25
2ـ1ـ3ـ تئوری تکاملیافته پورتر و لالر........................ 26
2ـ1ـ4ـ رضایت شغلی چیست؟................................... 27
2ـ1ـ5ـ ریشه و سرچشمه رضایت شغلی چیست؟................... 28
2ـ1ـ6ـ اهمیت رضایت شغلی برای مدیران............................ 29
2ـ1ـ7ـ اندازهگیری رضایت شغلی................... 30
2ـ1ـ 8 ـ تئوری سیستم اجتماعی و دیدگاه آن در مورد رضایت شغلی... 34
2ـ1ـ9ـ منبع کنترل و رضایت شغلی....................................... 34
2ـ1ـ10ـ مدلی از رضایتمندی شغلی................................... 36
2ـ1ـ11ـ عوامل مؤثر در رضایت شغلی........................... 37
2ـ1ـ12ـ تفاوتهای فردی و رضایتمندی شغلی............................ 45
2ـ1ـ13ـ رضایت شغلی در ایران....................... 46
2ـ1ـ14ـ آثار و فواید بررسی رضایت شغلی..................... 51
2ـ1ـ15ـ تعاریف دلبستگی شغلی.............................. 53
2ـ1ـ16ـ الگوی مؤثر بر دلبستگی شغلی (بون و کورتز) ........ 60
2ـ1ـ17ـ مفاهیم دلبستگی شغلی............................ 61
2ـ1ـ18ـ رویکردهای نظری دلبستگی شغلی......................... 63
2ـ1ـ19ـ عوامل شخصی و اجتماعی مؤثر در دلبستگی شغلی....... 66
2ـ1ـ20ـ تفاوت دلبستگی شغلی با دلبستگی کاری................... 66
2ـ1ـ21ـ ویژگیهای افراد دلبسته به شغل................... 68
2ـ1ـ22ـ عوامل مؤثر بر دلبستگی شغلی........................... 69
2ـ1ـ23ـ روشهای پرورش دلبستگی شغلی........................... 71
2ـ1ـ23ـ1ـ جو روانشناختی............................... 72
2ـ1ـ23ـ2ـ اقدامات و سیاستهای منابع انسانی...................... 73
2ـ2ـ پژوهشهای در مورد عوامل مؤثر بر رضایت شغلی و پیامدهای آن.. 75
2ـ2ـ1ـ پژوهشهای انجام گرفته در داخل کشور...................... 75
2ـ2ـ2ـ پژوهشهای انجام گرفته در خارج کشور................... 77
آموزش سئو | دانلو تحقیق | همکاری در فروش | سایت آگهی رایگان | دانلود پاورپوینت درس |
---|---|---|---|---|
دانلود مقاله | دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | آموزش کاشت ناخن | کسب درآمد |
دسته بندی | علوم اجتماعی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 235 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 89 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
1-2مقدمه. 11
سلامت عمومی.. 11
2-2- تاریخچه موضوع. 12
1-2-2- تاریخچه مطالعه سلامت عمومی.. 12
رویکرد زیست شناختی به سلامت عمومی.. 13
رویکرد روانشناختی به سلامت عمومی.. 14
رویکرد جامعه شناختی به سلامت عمومی.. 15
رویکرد روانشناسی سلامت... 16
2-2-2- تاریخچه مطالعه حمایت اجتماعی.. 17
رویکردهای مطالعه حمایت اجتماعی.. 18
رویکرد شبکه های اجتماعی.. 18
رویکردهای روان شناختی.. 19
1-3-2- مفهوم سلامت... 22
2-3-2- ابعاد سلامت... 24
3-3-2- مولفه های تعیین کننده سلامت... 29
4-3-2- تعاریف حمایت اجتماعی.. 32
5-3-2- انواع حمایت اجتماعی.. 35
6-3-2- ابعاد حمایت اجتماعی.. 38
7-3-2- پویایی های حمایت اجتماعی.. 38
8-3-2- کارکردهای حمایت اجتماعی.. 39
9-3-2- عوامل موثر در بهره مندی از حمایت اجتماعی.. 40
10-3-2- منابع حمایت اجتماعی.. 41
11-3-2- حمایت اجتماعی و سلامت جسمانی.. 47
12-3-2- حمایت اجتماعی و سلامت روانی.. 48
4-2- مبانی نظری.. 49
1-1-4-2- نظریه های مربوط به سلامت عمومی.. 49
نظریه سیستم ها 49
رویکرد بوم شناختی.. 50
مفهوم تعادل حیاتی.. 52
2-1-4-2- رویکردهای مختلف روانشناسی و سلامت عمومی.. 53
2-4-2- نظریه های حمایت اجتماعی.. 54
1-2-4-2- تئوری های شکل گیری روابط.. 54
مدل فقدان. 60
فرضیه انباشت هویتی.. 61
هویت های نقش.... 61
مدل سپر و تاثیر کلی حمایت اجتماعی.. 62
مدل تاثیر مستقیم حمایت اجتماعی.. 63
مدل تاثیر غیرمستقیم یا فرضیه ضربه گیر. 64
مدل سلسله مراتب جبرانی.. 65
مدل تخصیص وظیفه. 65
مدل همچینی مناسب استرس و حمایت اجتماعی.. 66
مدل تخصیص کارکردی.. 68
مدل کمبود. 68
تئوری بانک حمایتی.. 69
تئوری کناره گیری از رابطه. 69
حلقه های درونی و بیرونی حمایت اجتماعی.. 70
تئوری انسجام اجتماعی.. 70
تئوری شبکه. 71
مدل حمایت اجتماعی ادراک شده 72
نظریه شبکه اجتماعی.. 74
نظریه ویس.... 78
نظریه مبادله اجتماعی.. 79
5-2- مروری بر پژوهش های انجام شده 80
1-5-2- پژوهش های انجام گرفته در ایران. 80
2-5-2- پژوهش های خارجی.. 87
6-2- چهارچوب نظری پژوهش 90
7-2- الگوی نظری پژوهش.... 92
8-2- سوال های پژوهش.... 93
9-2- فرضیه های پژوهش.... 94
آموزش سئو | دانلو تحقیق | همکاری در فروش | سایت آگهی رایگان | دانلود پاورپوینت درس |
---|---|---|---|---|
دانلود مقاله | دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | آموزش کاشت ناخن | کسب درآمد |
دسته بندی | علوم اجتماعی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 382 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 91 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
مقدمه
در مبانی نظری تحقیق حاضر سعی می شود، مفاهیم، ابعاد و نظریات مربوط به حس تعلق مکانی مورد مطالعه قرار گیرد. با توجه به اینکه مفاهیم بسیاری در رابطه با این مفهوم مطرح شده، بحث را از مفاهیم ملموس تر آغاز کرده تا زمینه برای درک بهتر مفهوم حس تعلق مکانی فراهم آید.
مفاهیم مشابه بسیاری مانند دلبستگی اجتماع، هویت مکانی، وابستگی به مکان، حس مکان، حس اجتماع، تعلق به مکان و غیره وجود دارد که به طرز مشابهی با یکدیگر در ارتباط بوده و عمدتاً به جای هم مورد استفاده قرار گرفته اند، بدون اینکه تلاشی برای تعریف مرزهای جداکننده و ایجاد تمایز میان این مفاهیم شده باشد (Van der Graff,2008:36).
جداسازی این مفاهیم به دلیل قرابت مرزهای آنها در سطح تجربی بسیار دشوار است. لذا در پژوهش حاضر، مفهوم حس تعلق به مکان که بر پایه حس مکان قرار دارد و به عنوان سطحی فراتر از آن است، مبنای کار قرار می گیرد.
مبانی نظری از سه بخش عمده تشکیل شده است. در بخش اول، 1) تعاریف مرتبط با مفاهیم مکان، حس مکان، حس تعلق و حس تعلق مکانی بیان می گردد؛ 2) ابعاد و مؤلفه های حس تعلق مکانی مورد توجه و بررسی قرار می گیرند؛ و 3) نظریه های حس تعلق مکانی در قالب دو رویکرد روان شناختی (روانشناسی محیطی) و جامعه شناختی (پدیدارشناختی) مطرح می شوند. برای سنجش عوامل مؤثر بر حس تعلق مکانی، در بخش دوم، عوامل اجتماعی- فرهنگی (سرمایه های اجتماعی و فرهنگی) و در بخش سوم، عوامل فضایی- کالبدی (نگرش به ویژگی های فضایی و کالبدی) مورد توجه قرار گرفته و در نهایت یک جمع بندی از مجموعه مبانی نظری ارائه می شود.
آموزش سئو | دانلو تحقیق | همکاری در فروش | سایت آگهی رایگان | دانلود پاورپوینت درس |
---|---|---|---|---|
دانلود مقاله | دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | آموزش کاشت ناخن | کسب درآمد |