دسته بندی | پاورپوینت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 214 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 31 |
نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)
قسمتی از متن پاورپوینت :
تعداد اسلاید : 31 صفحه
پژوهش و توسعه بنا به تعریف، پژوهش عبارت است از جمع آوری ، تجزیه و تحلیل و تفسیر سیستماتیک داده ها جهت یافتن پاسخ به یک پرسش و یا راه حل برای یک مشکل ویژگیهای پژوهش: 1- مشکل یا مسئله را بطور وضوح بیان نماید.
2- هدفمند تدوین شده ، بر روی مسایل اولویت دار متمرکز شود.
3- بر پایه داده های موجود و یافته های مثبت و منفی بنا شود.
4- داده های جمع آوری شده را بر حسب نیاز به گونه ای تجزیه و تحلیل و ارائه نماید که پاسخگوی سئوالات اصلی تحقیق باشد.
5- به اصل هزینه و اثر بخشی توجه کند .
6- نتایج برای مدیران ، تصمیم گیران و جامعه قابل استفاده باشد.
7- با همکاری متخصصین رشته های مختلف انجام گیرد.
1- کاتالوگ مداخله
2- طراحی مداخله NATIONAL PLAN on Iron Malnutrition andFlour/Food Fortification in Iran
Prepared by:
Dr. Soltan Ali Mahboob, professor of Nutrition Research Center, Tabriz University of Medical Sciences
Zahra Abdollahi, MSPH, Senior expert of Nutrition Department, MOH&ME
Hamed Pouraram, MS, senior expert of Nutrition Department, MOH&ME
December 2006
فرازی از مقدمه نماینده WHO The challenging task of coordination and synthesizing the work of the technical groups was undertaken by Prof.S.Mahboob along with Dr.M.Ebrahimi-Mamegani,assistiant professor, and Dr.R Mahdavi , Associate Professor, all from the Tabriz University of Medical Sciences. All of them deserve special recognition and gratitude.
فرازی از مقدمه مقام محترم وزارت بهداشت- درمان و آموزش پزشکی This book will be a good example for the countries in the region to develop the national food / flour fortification plan in order to combat micronutrient deficiencies فرازی از مقدمه مدیر کل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت- درمان و آموزش پزشکی This book could be a model of developing the national food/ flour fortification plan.
طرح: مطالعات الگوی برنامه ریزی و اجرایی امنیت غذا و تغذیه( مابا)
مجری طرح ملی : دکتر قاسمی
سرپرست شاخه استان فارس : دکتر نجفی
سرپرست شاخه آذربایجان شرقی: دکتر محبوب
ماده 197 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی به منظور نهادینه کردن امنیت غذا و بهبود تغذیه مردم و ... وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی موظف است حداکثر طی مدت یکسال نسبت به تعیین سبد غذایی مطلوب اقدام نماید.
..................... بدون اغراق باید اظهار کنم که پیشنهادات شاخه مطالعاتی گروه تبریز یکی از مهمترین اسناد موفقیت های این طرح است که عنوان بارز و جالبی از یک دیدگاه چند بخشی و چند انضباطی و حاصل تفکر منسجم چند رشته مختلف است که حاصل آن ایجاد الگوی توانمند برای رسیدگی به مشکلات استان خواهد بود. فرازی از اظهارات جناب آقای دکتر قاسمی مجری طرح ملی مابا: ماده 84 قانون برنامه چهارم الف- تشکیل شورای عالی سلامت و امنیت غذائی
ب- تهیه و اجرای برنامه آموزشی لازم به منظور ارتقای فرهنگ و سواد تغذیه جامعه
................................. دولت موظف است به منظور نهادینه کردن مدیریت ، سیاستگذاری ، ارزشیابی و هماهنگی امنیت غذا و تغذیه در کشور و ... اقدامهای ذیل را به عمل آورد : اولویت های پژوهشی در حقیقت چهار چوب اساسی است که در قالب آن مسایل و مشکلاتی که اهمیت ، ضرورت و فوریت برای تحقیق دارند مشخص می شود. اولویت ها ی پژوهشی: با توجه به اینکه سرنوشت پژوهش در دست سه گروه مختلف یعنی
پژوهشگران ، سیاست گذاران و مصرف کنندگان نتایج هست اولویت بایدمورد تایید این سه گروه باشد.
توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.
آموزش سئو | دانلو تحقیق | همکاری در فروش | سایت آگهی رایگان | دانلود پاورپوینت درس |
---|---|---|---|---|
دانلود مقاله | دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | آموزش کاشت ناخن | کسب درآمد |
در صورت وجود مشکلی در خرید و دانلود این فایل به صورت 24 ساعته با من در ارتباط باشید @wwwlonoirآی دی تلگرام 09214087336شماره تماس پشتیبانی این فایل :
دسته بندی | پاورپوینت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 2189 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 33 |
نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)
قسمتی از متن پاورپوینت :
تعداد اسلاید : 33 صفحه
پرورش کرم ابریشم
علیرغم چاپ و انتشار کتب متعدد و با ارزش علمی در مورد رشته های مختلف نوغانداری و صنعت ابریشم ، لزوم تهیه نشریه آموزشی که بتواند بصورت کاربردی و علمی مورد استفاده علاقمندان واقع شود احساس می گردید به همین منظور بر آن شدیم تا مجموعه ای به زبان ساده تحت عنوان آموزش نوغانداری تهیه و در اختیار علاقمندان قرار دهیم . نشریه ای که از نظر خوانندگان عزیز می گذرد مشتمل اطلاعات مورد نیاز تفریخ تخم نوغان – کرم ابریشم و بیماریهای رایج در مورد نوغانداری می باشد . مقدمه: پرورش کرم ابریشم تفریخ تخم نوغان ( خارج شدن کرمها از تخم ) هدف از تفریخ فقط بیرون آمدن کرم ابریشم از تخم به هر شکل نمی باشد ، بلکه هدف ایجاد شرایط مناسبی است که بوسیله آن تقریباً همه کرمها به طور همزمان ، یکنواخت و با قدرت کافی از تخمها خارج گردند و زمان مناسب این کار حدود 13-12 روز از زمان خروج تخم نوغانها از سردخانه می باشد. لازم به ذکر است که جهت هماهنگی بیشتر تا مرحله قبل از تغییر رنگ کامل تخم نوغان نور طبیعی ( یا 18 ساعت نور و 6 ساعت تاریکی ) مورد استفاده قرار گرفته و پس از تغییر رنگ تخم نوغانها 2 روز تاریکی کامل مورد استفاده قرار گیرد و پس از طی مراحل فوق بمنظور در آمدن یکنواخت لاروها از تخم لازم است بمدت 2 الی 4 ساعت تخم ها را در معرض نور قرار داده تا کاملاً تفریخ شود.
نکات مهم در پرورش کرم جوان : کرمهای تازه تفریخ شده تا پایان خواب سوم اصطلاحاً کرم جوان و به کرمهای سنین چهارم و پنجم اصطلاحاً کرم بالغ گفته می شود . ورودیهای محل پرورش را با مخلوط آهک و کلر گرد پاشی نموده و جهت ضدعفونی دستها محلول 1% کلر در نظر گرفته شود . افراد می بایست قبل از شروع کار دستها را ضدعفونی کرده و کف دمپائی ها را آغشته به مخلوط آهک و کلر نمایند .
در روز تفریخ پس از گذراندن مرحله تاریکی، تخم نوغانها می بایست در معرض نور بمدت 2 الی 4 ساعت قرار بگیرد تا با این روش 90 تا 95 درصد تخم نوغانها تفریخ گردند. برای تغذیه از برگهای مناسب به اندازه 2 سانتی متر مربع استفاده شده و از اندازه های خیلیکوچک و نازک و بلند خودداری کنید .
برداشت برگ از روز قبل تهیه و آماده شود.
هرگز کرمهای جوان را با دست لمس نکرده و حتی الامکان غیر از مواد نظافت بستر ، از 2 عدد پر تمیز برای اضافه کردن بستر استفاده گردد. افزایش سطح بستر ( باز کردن جای کرمها ) می بایست که بصورت تدریجی در زمان هر مرحله برگدهی صورت گرفته ، برگدهی نازک انجام شود . از تراکم بیش از حد کرمها و یا برگدهی اضافی خودداری گردد.
قبل از خواب ، برگدهی به صورت نازک با قطعات برگ به طول و عرض یک سانتی متر در خواب اول و 2 سانتی متر در خواب دوم صورت پذیرد .
بسترهای پرورشی در معرض نور مستقیم و شدید قرار نگیرد به جز در موارد انجام کار مانند برگدهی ، نظافت یا تعویض بستر از حضور افراد در سالن پرورش جلوگیری شود.
در طول سنین اول و دوم ، حرارت بین 26-25 درجه و رطوبت بین 85-80 درصد و در طول سن سوم حرارت 25-24 درجه و رطوبت 80-75 درصد تامین گردد.
برگدهی را بین ساعات 8-7 ، 13 و 30/19 انجام دهید .
برای برگدهی صبح و شب ، برگها را ساعت 6 بعد از ظهر برای برگدهی ظهر برگها را 8 صبح برداشت کنید . پرورشی از پاشیدن پودر آهک شسته ( آبدیده ) بصورت گرد پاشی استفاده نمائید
برگها را درز محل خنک و سایه با پوشاندن پارچه مرطوب تازه نگه داشته و مراقب باشید تا برگها بصورت انباشته و گرمازده نشوند.
پس از برگدهی بمنظور حفظ رطوبت برگهای خرد شده روی بستر پرورش را با یک تکه کاغذ تمیز به طور کامل پوشانده و روی کاغذ را بصورت آبپاشی با دست کمی مرطوب نمائید، کاغذهای پوشانده را نیم ساعت قبل از هر برگدهی از روی بسترها بردارید. در زمان خواب رطوبت محیط را کاهش داده و برای خشک نگه داشتن بستر پرورشی از پاشیدن پودر آهک شسته ( آبدیده ) بصورت گرد پاشی استفاده نمائید.
توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.
آموزش سئو | دانلو تحقیق | همکاری در فروش | سایت آگهی رایگان | دانلود پاورپوینت درس |
---|---|---|---|---|
دانلود مقاله | دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | آموزش کاشت ناخن | کسب درآمد |
در صورت وجود مشکلی در خرید و دانلود این فایل به صورت 24 ساعته با من در ارتباط باشید @wwwlonoirآی دی تلگرام 09214087336شماره تماس پشتیبانی این فایل :
دسته بندی | فنی و مهندسی |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 3651 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 95 |
نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)
قسمتی از متن پاورپوینت :
تعداد اسلاید : 95 صفحه
پدیده ترک خوردن در اتصالات جوشکاری شده هدف
درک اصول مکانیزم های ترک خوردن در اتصالات جوشکاری شده و راههای جلوگیری از وقوع ترک خوردن مطالب شامل برای فولادهای C-Mn ، کم آلیاژ ، آلیاژی و زنگ نزن بطور اختصاصی موارد زیر بررسی شود - ترک خوردن سرد
- ترک خوردن گرم
- ترک خوردن پیشگرمایش
- پارگی سراسری
نتایج مورد انتظار مقایسه مکانیزم های متالورژیکی برای هر کدام از انواع اصلی ترک خوردن
تشریح تاثیرات متغیرهای شیمیایی و فیزیکی برای هر کدام از انواع اصلی ترک خوردن
ارزیابی حساست به ترک خوردن با مراجعه به پارامترهای کلیدی و پیشنهاد روشهای مناسب برای جلوگیری از ترک خوردن
ارزیابی نوع ترک خوردن و دلیل رخ دادن آن با مطالعة مواد شکسته شده و تاریخچة آنها
انتخاب آزمایشهایی جهت حل مشکلات ترک خوردن
پیشنهاد روشهایی برای کاهش یا حذف ایجاد پارگی سراسری در قطعات جوشکاری شده
ارزیابی تاثیرات ناخالصی ها، شکل هندسی ، تنش و خستگی در کنترل ترک خوردن جوشها - تاثیر پیشگرم
- در فلز جوش و HAZ
- تاثیر عناصر، سیکل های حرارتی، تنش کنترل ترک خوردن پیشگرمایش
- ترک خوردن طی عملیات حرارتی و جوشکاری چند عبوری
- مکانیزم های ترک خوردن در فلز جوش و HAZ
- کنترل منابع و نفوذ هیدروژن
- ساختار حساس و کنترل آن
- نوع فولادهای حساس به ترک خوردن پیشگرمایش
- تاثیر فلز جوش آستنیتی
- آزمایش حساسیت
- تاثیر هیدروژن، ریزساختار و تنش
- کنترل هیدروژن
- تاثیر عناصر بر حساسیت ترک خوردن سرد ترک خوردن گرم - مکانیزم های ترک خوردن بخصوص در فلز جوش
- تاثیر عناصر، گرمای ورودی ، شکل بستر
- کنترل ترک خوردن گرم
- آزمایش حساسیت ترک خوردن پیشگرمایش
- مکانیزم های ترک خوردن در فلز جوش و HAZ
- نوع فولادهای حساس به ترک خوردن پیشگرمایش
- تاثیر عناصر، سیکل های حرارتی، تنش
- ترک خوردن طی عملیات حرارتی و جوشکاری چند عبوری
- کنترل ترک خوردن پیشگرمایش
- آزمایش حساسیت پارگی سراسری - مکانیزم های ترک خوردن
- تاثیرات ناخالص ها، طراحی اتصال، تنش و خستگی
- کنترل پارگی سراسری توسط کنترل مواد و طرح اتصال
- آزمایش حساسیت ، بواسطة خواص ضخامت
مقدمه بارسیدن موضعی تنش به تنش شکست، موضع مذکور دچارگسست شبکه ای شده و بین اتمهای موجود در آن نقطه از جسم فاصله و جدایی ایجاد شده که این گسست و جدایی را ترک می نامند.
تمامی عیوب موجود در داخل ساختار یک ماده مانند حفرات، ناخالصیها، ذوب ناقص، نفوذ ناقص در اتصال و...، به خودی خود هیچ مشکلی برای جسم (مثلا جوش) محسوب نمی شوند، فقط زمانی که در اثر اعمال تنش تبدیل به ترک شوند، برای ادامه کارکرد قطعه مشکل ایجاد می کنند. از این رو شاید به نوعی عیب ترک را بتوان بد ترین و زیان آورترین نوع عیب خصوصا در جوشکاری نامید علل ایجاد ترک در جوش 1- تردی بیش از حد جوش
2- اعمال تنشهای کششی بالا دسته بندی ترکها ترکها را از جهات مختلف می توان دسته بندی نمود. یکی از مرسوم ترین دسته بندی های موجود به این صورت است انواع ترک شکل و مکان تشکیل 1- عرضی (transverse)
2- طولی ( (longitudinal
3-ترک چاله جوش (crater)
4- زیر گرده (under bead)
5- گوشه (toe) علت ایجاد 1- گرم (hot)
2-سرد (cold )
3- پارگی لایه ای (lamellar tearing)
4- بازگرمی (reheat) انواع ترک از نظر شکل و مکان تشکیل
1- ترکهای فلز جوش(Weld metal cracks)
(شامل طولی، عرضی و ستاره ای)
2- ترکهای فلز پایه (Base metal cracks)
( شامل طولی، عرضی، گوشه و زیر گرده)
ترکها را بر اساس موقعیت تشکیل بصورت زیر نیز دسته بندی می کنند ترکهای فلز جوش 1- ترک چاله ای فلز جوش(Weld metal crater crack)
این ترک در محل قطع قوس ایجاد می شود از این رو به آن ترک چاله ای گویند. چون شبیه پنجه کبوتر می باشد به آن ترک پنجه ای (paw crack) نیز می گویند این ترک از انتهای کار به ویژه در محل تعویض الکترود یا جایی که ...
توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.
آموزش سئو | دانلو تحقیق | همکاری در فروش | سایت آگهی رایگان | دانلود پاورپوینت درس |
---|---|---|---|---|
دانلود مقاله | دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | آموزش کاشت ناخن | کسب درآمد |
در صورت وجود مشکلی در خرید و دانلود این فایل به صورت 24 ساعته با من در ارتباط باشید @wwwlonoirآی دی تلگرام 09214087336شماره تماس پشتیبانی این فایل :
دسته بندی | پاورپوینت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 629 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 176 |
نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)
قسمتی از متن پاورپوینت :
تعداد اسلاید : 176 صفحه
بسم الله الرحمن الرحیم اندیشه اسلامی2 2 مباحث کلی
دین شناسی
نبوت
امامت
تعریف دین:
لغوی:جزا، تسلیم،کرنش،سرسیاری امده
اصطلاحی:
عام:مجموعه ای ازتعالیم اعتقادی،اخلاقی وقوانبن ومقررات(حق یاباطل)
خاص:اعتقادبه افریننده ای برای جهان وانسان ودستورات متناسب با ان عقاید
اخص:تعریف ایین اسلام به معنی واقعی که بر دورکن استوار است 1-خای یگانه که جهان را به حکمت افریده وبه عدل برپا داشته.
2-برنامه برای حرکت به سوی هدف را دارد. 3 راههای دین پژوهی:
راه عقل:روش حکما وفلاسفه با استدلالهای عقلی
راه وحی: روش انبیا با بهره گیری ازقران
راه نقل :روش اهل حدیث با بهره گیری از سنت
راه عرفان: یا روش کشف وشهود
راه تلفیق :(عقل+وحی+سنت)جامع وکاملترین روش 4 چرا روش تلفیقی جامع وکاملترین روش در دین پژوهی است؟
1- بخشی ازموضوعات تنها با روش عقلی قابل اثباتند مانند اثبات وجود خدا وصفات او
2-برخی منحصر در روش نقلی است وخارج از قلمرو عقل مانند عالم پس از مرگ
لذا در روش تلفیقی تمام اموررا می توان با بهره گیری از این روشها اثبات کرد. 5 وحی وپیامبری 6 7 1- تعریف و ضرورت نبوت
الف) معنا و مفهوم پیامبر
ب) معنا و مفهوم وحی
1-ب) معنای لغوی وحی2-ب) وحی در قرآن
ج)ضرورت وحی و پیامبری1:
- ج) صفات خداوند2- ج) جاودانگی انسان
3ـ ج) حدود عقل بشری4- ج)شبهه منکران
8 1- تعریف و ضرورت نبوت تقسیم بندی مباحث نبوت: 1- عامه 2- خاصه
نبوت عا مه: مجموعه مباحثی که پیامبر معینی اختصاص ندارد و درباره امورمشترک پیامبران بحث می کند.
نبوت خاصه: به مباحثی اطلاق می شود که درباره نبوت یکی از پیامبران مانند حضرت محمد صلی الله علیه واله وسلم بحث و گفتگو می کند.
9 10 الف) معنا و مفهوم پیامبر تعریف:
پیامبر بشری است که برای هدایت انسانها برانگیخته
شده تا معارفی را بدون واسطه انسانی دیگر از مبدا الهی دریافت و ابلاغ کند.
110/کهف:قل انما انا بشر مثلکم یوحی الی
3/النجم:وما ینطق عن الهوی ان هو الا وحی یوحی
35/نحل:فهل علی الرسل الا البلاغ المبین 11 12 درتعریف قبل چند قید وجود دارد :
1- پیامبر بشر است
2- پیامبران برای هدایت انسانها آمده اند.
3- پیامبران برانگیخته شده از سوی خدا هستند
4- میراث پیامبران مجموعه معارف نظری و عملی خاصی است که بینشی نو و روشی دیگر در زندگی انسانها ایجاد کرده است.
5- یکی از وظایف مهم پیامبران دریافت پیام الهی است.
ضرورت وجود پیامبر با توجه به وجود عقل:
بخشی از معارف خارج از برد عقلند ولذا برای کسب ان معارف نیاز به وحی وپیامبر است
151/بقره:یعلمکم مالم تکونوا تعلمون 13 14 ب) معنا و مفهوم وحی دریافت پیام الهی که از به عنوان وحی تعبیر می گردد یکی ازوظایف اساسی پیامبران است.
حقیقت وحی دست یافتنی نیست زیرا پدیده وحی یک پدیده طبیعی قابل شناخت با ابزار متعارف عمومی و علمی نیست.
15 1- ب) معنای لغوی وحی
واژه وحی و مشتقات آن در لغت دارای معانی مختلف و
کاربردهای گوناگون آن: نظیر: اشارهْ، سرعت، تفهیم و القای پنهانی مطلبی به دیگران، اعلام در خفا، نوشتن
تعریف لغت شناسان: جامع تمام معانی و کاربردهای ویژه وحی ((تفهیم و القای سریع و نهانی )) است که متوجه خاص مخاطب بوده و بر دیگران پوشیده است. مفهوم وحی: وحی پدیده ایست خارق العاده(با رمز وراز) میان خداوند وانسانهای بر گزیده 16 17 2-ب) وحی در قرآن معانی وحی در قرآن:
1- اشاره پنهانی :مانند زکریا ومریم
2- هدایت غریزی:مانند زنبور عسل
3- الهام:مانند مادر موسی
4- وحی تشریعی یا رسالتی ویژه پیامبران
18 طبق آیات قرآن راههای ارتباط پیامبران با خدا
منحصر(وحی نبوی و ارسالی) به سه راه بوده است:
1- وحی مستقیم
2- ایجاد صوت از پشت حجاب
3- القای وحی به وسیله فرشته
توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.
آموزش سئو | دانلو تحقیق | همکاری در فروش | سایت آگهی رایگان | دانلود پاورپوینت درس |
---|---|---|---|---|
دانلود مقاله | دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | آموزش کاشت ناخن | کسب درآمد |
در صورت وجود مشکلی در خرید و دانلود این فایل به صورت 24 ساعته با من در ارتباط باشید @wwwlonoirآی دی تلگرام 09214087336شماره تماس پشتیبانی این فایل :
دسته بندی | علوم اجتماعی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 154 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 53 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1-مقدمه.................................................................................................. 19
2-2-تعریف جرم ................................................................................................................. 19
2-3-عوامل جامعه شناختی ارتکاب جرم.................................................................................. 24
2-4-تاریخچه جرم شناسی..................................................................................................... 30
2-4-1-کج رفتاری در اندیشه ایران قبل از اسلام ...................................................................... 30
2-4-2- یونان قدیم............................................................................................................... 31
2-4-2-1- جالینوس.............................................................................................................. 31
2-4-2-2- افلاطون .............................................................................................................. 32
2-4-3- قرون وسطی ............................................................................................................ 32
2-4-4- از رنسانس تا اوایل قرن هجدهم ................................................................................. 33
2-4-5- قرن هجدهم............................................................................................................. 33
2-4-6- از قرن نوزدهم تا زمان حال........................................................................................ 34
2-5-مهمترین عوامل شکل گیری جرم در ایران......................................................................... 34
2-6-جرم و عوامل جرم زا..................................................................................................... 39
2-7-عناصر تشکیل دهنده جرم............................................................................................... 40
2-8-انواع جرم..................................................................................................................... 40
2-9-شرایط تحقق جرم.......................................................................................................... 42
2-10-مراحل ارتکاب جرم..................................................................................................... 43
2-11-عوامل مؤثر بر بروز جرم و جنایت.................................................................................. 44
2-11-1-عوامل اجتماعی و جرم............................................................................................. 47
2-11-2-عوامل اقتصادی و جرم............................................................................................. 47
2-11-3-عوامل فرهنگی و جرم.............................................................................................. 48
2-12-محیط و جرم.............................................................................................................. 48
2-13-طرح پیشگیری از ارتکاب جرم...................................................................................... 49
2-14-جنسیت و جرم............................................................................................................. 51
2-15-زنان و جرم................................................................................................................. 54
2-16-نوع جرم زنان.............................................................................................................. 54
2-17-بررسی تفاوت نوع جرایم زنان و مردان.......................................................................... 55
2-18-تئوری های جرم ......................................................................................................... 57
2-18-1-تئوریهای زیستی ..................................................................................................... 57
2-18-1-1-عقاید دانشمندان قبل از لمبروزو............................................................................. 57
2-18-1-2-نقد نظرات لمبروزو.............................................................................................. 58
2-18-2- تئوری های روانشناختی .......................................................................................... 60
2-18-3- تئوری های جامعه شناسی........................................................................................ 62
2-18-3-1-نظریه های جامعه شناختی فردگرایان دربارة ارتکاب جرمات................................... 62
2-18-3-2-نظریه های آنومی................................................................................................ 62
2-18-3-3- نظریه آنومی دورکیم.......................................................................................... 63
2-18-3-4-نظریة آنومی رابرت مرتن..................................................................................... 64
2-18-3-5-نظریة رابرت آگینو، مسنرو روز نفلد...................................................................... 64
2-18-3-6-نظریة آنومی و ساختار خانوادة ویلیام گود............................................................. 66
2-18-3-7-نظریة همنشینی افتراقی ادوین ساترلند.................................................................... 67
2-18-3-8-نظریة بر چسب زنی یا انگ زنی بکر و لمرت........................................................ 67
2-18-3-9-نظریة کنترل اجتماعی هیرشی............................................................................... 68
2-19-نظریه های جرم شناختی جرائم زنان............................................................................... 69
2-20-چارچوب نظری تحقیق................................................................................................ 70
2-21- مدل مفهومی تحقیق..................................................................................................... 73
2-22-فرضیه های تحقیق....................................................................................................... 75
2-22-1-فرضیه اصلی............................................................................................................ 75
2-22-2-فرضیه های فرعی..................................................................................................... 75
آموزش سئو | دانلو تحقیق | همکاری در فروش | سایت آگهی رایگان | دانلود پاورپوینت درس |
---|---|---|---|---|
دانلود مقاله | دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | آموزش کاشت ناخن | کسب درآمد |
در صورت وجود مشکلی در خرید و دانلود این فایل به صورت 24 ساعته با من در ارتباط باشید @wwwlonoirآی دی تلگرام 09214087336شماره تماس پشتیبانی این فایل :