-------
بخشی از متن:
پرسشنامه نوآوری سبز دارای 12 سوال و 4مولفه نوآوری مدیریتی، نوآوری محصول سبز، نوآوری فرایند سبز و نوآوری بازاریابی سبز می باشد و بر اساس طیف لیکرت با سوالاتی مانند(داشتن راهکارهایی که منجر به کاهش مصرف انرژی و آلودگی های زیست محیطی در حین کناره گذاری محصول) به سنجش نوآوری سبز می پردازد.
نوآوری سبز: نوآوری سبز ، یک دیدگاه، ایده، محصول، خدمت یا فرایندی جدید است که به دنبال کاهش اثرات زیست محیطی است.
منظور از نوآوری سبز نمره ای است که پاسخ دهندگان به سوالات 12 گویه ای پرسشنامه نوآوری سبز دهند.
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،1390).
روایی پرسشنامه نوآوری سبز توسط اساتید و متخصصان این حوزه تایید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،1390).
پایایی پرسشنامه نوآوری سبز از طریق روش آلفای کرونباخ بالای 70 صدم به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).
پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: ورد (Word)
مولفه: دارد (سوالات مرتبط با هر مولفه مشخص شده است)
نحوه نمره گذاری: دارد
منبع: دارد