اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی, خرید ساعت مچی , خرید لوازم آشپزخانه, خرید کفش , تخفیف های دیجی کالا , تخفیف خرید کیف و کفش و مد و پوشاک

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی, خرید ساعت مچی , خرید لوازم آشپزخانه, خرید کفش , تخفیف های دیجی کالا , تخفیف خرید کیف و کفش و مد و پوشاک

پرسشنامه استاندارد اهمال کاری تحصیلی (سولومون و راث بلوم)

پرسشنامه استاندارد اهمال کاری تحصیلی (سولومون و راث بلوم)

دانلود پرسشنامه استاندارد اهمال کاری تحصیلی (سولومون و راث بلوم) پرسشنامه اهمال کاری تحصیلیدانلود پرسشنامهاهمال کاری تحصیلیپرسشنامه اهمال کاریاهمال کاریدانلود پرسشنامه استانداردسولومونراث بلوماهمال کاری سولومونپرسشنامه اهمال کاری سولومونپرسشنامه استانداردپرسشنامه سولومونپرسشنامه راث بلوم

-------

پرسشنامه استاندارد اهمال کاری تحصیلی (سولومون و راث بلوم)
پرسشنامه استاندارد اهمال کاری تحصیلی (سولومون و راث بلوم)
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 2
حجم فایل: 0
قیمت: 30500 تومان

بخشی از متن:

پرسشنامه استاندارد اهمال کاری تحصیلی (سولومون و راث بلوم)

دسته بندی: وورد

فرمت فایل اصلی: docx ( آماده پرینت )

تعداد صفحات : صفحه

توضیحات:

پرسشنامه استاندارد اهمال کاری تحصیلی، تالیف سولومون و راث بلوم (1984)، در قالب فایل word، شامل 27 پرسش و 3 مولفه، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی.


پرسشنامه اهمال کاری تحصیلی را سولومون و راث بلوم در سال 1984 ساختند. این مقیاس را دهقانی (1387) برای اولین بار در ایران به کاربرده است.

این مقیاس دارای 27 گویه می باشد که 3 مولفه را مورد بررسی قرار می دهد:

- مولفه اول، آماده شدن برای امتحانات؛ شامل 8 سوال می‏ باشد.

- مولفه دوم، آماده شدن برای تکالیف؛ شامل 11 گویه می باشد

- مولفه سوم، آماده شدن برای مقاله های پایان ترم؛ شامل 8 گویه می باشد.


 نحوه پاسخدهی به گویه ها به این صورت است که پاسخ دهندگان میزان موافقت خود را با هر گویه با انتخاب یکی از گزینه های «هرگز»، «به ندرت»، «گهگاهی»، «اکثر اوقات»، و «همیشه» نشان می دهند که به گزینه «هرگز» نمره 1، «به ندرت» نمره 2، «گهگاهی» نمره 3، «اکثر اوقات» نمره 4، «همیشه» نمره 5، تعلق می گیرد.


نامیان و حسینچاری (1390) در تحقیقی با عنوان تبیین اهمال کاری تحصیلی دانشجویان بر اساس باورهای مذهبی و هسته کنترل ضریب پایایی پرسشنامه را به روش آلفای کرونباخ 0/73 به دست آوردند. دولتی (1391) نیز در پژوهشی ضریب پایایی پرسشنامه را به روش آلفای کرونباخ 0/93 بدست آورد. در این پژوهش از نسخه 27 سوالی استفاده شد. روایی پرسشنامه در پژوهش جوکار و دلاورپور (1386) با استفاده از روش تحلیل عاملی محاسبه شد که یافته ها بیانگر روایی مطلوب پرسشنامه بود.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  پرسشنامه استاندارد اهمال کاری تحصیلی (سولومون و راث بلوم)  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پرسشنامه استاندارد اهمال کاری تحصیلی (سولومون و راث بلوم) روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پرسشنامه استاندارد اهمال کاری تحصیلی (سولومون و راث بلوم)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.