اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی, خرید ساعت مچی , خرید لوازم آشپزخانه, خرید کفش , تخفیف های دیجی کالا , تخفیف خرید کیف و کفش و مد و پوشاک

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی, خرید ساعت مچی , خرید لوازم آشپزخانه, خرید کفش , تخفیف های دیجی کالا , تخفیف خرید کیف و کفش و مد و پوشاک

خرید ارزان طرح درس (خودخواهی)

خرید ارزان طرح درس (خودخواهی)

دانلود خرید ارزان طرح درس (خودخواهی) خرید ارزان طرح درس (خودخواهی) خرید ارزان طرح درس (خودخواهی)

-------

خرید ارزان طرح درس (خودخواهی)
خرید ارزان طرح درس (خودخواهی)
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 8
حجم فایل: 193
قیمت: 19000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 8 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

نام درس پایه : مدت : 45 دقیقهموضوع : خودخواهی هدف کلی : آشنایی دانش آموزان با مفهوم خودخواهیاهداف جزئی : دانش آموزان بعد از پایان درس باید :دانستنی ها :بداند عاقبت تنبلی چه خواهد شد .زیانهای خودخواهی چیست .چگونه همه باید با هم ارتباط داشته باشند.مهارت : فراگیر بداند تنبلی و خودخواهی چگونه بر روابط او با دیگران تاثیر خواهد گذاشت .نگرش:نسبت به برقراری ارتباط صحیح با دیگران علاقه و رغبت نشان دهند.زیانهای خودخواهی را بدانند و به عنوان یک رفتار نکوهش شده آن را فراگیرند.اهداف رفتاری :فراگیر یاد می گیرد که تبلی و خودخواهی باعث می شود او با دیگران هیچگاه نتواند رابطه ای دوستانه داشته باشد .فراگیر یادمی گیرد هرکس خودش باید کارهای شخصی اش را انجام دهد و هیچ کاری را به عهده دیگران نگذارد .رفتار ورودی : دانش آموز قبل از ورود به درس :بدیهای تنبلی و خودخواهی را تا حدی می داند.می داند هرکس خودش باید کارهی شخصی اش را انجام دهد.می داند ممکن است تنبلی بر روابط او با دیگران تاثیر منفی می گذارد .ارزشیابی تشخیصی :از روی داستان یک بار بخوانند .پرسیدن چند پرسش مثل : آیا ما تنبلی را دوست دارید ؟آیا خودخواهی عمل پسندیده ایی ست ؟آیا شما دوست دارید دستانتان از شما ناراحت شوند؟ فعالیت شاگردان زمان وسایل روش فعالیت معلم دانش آموزان به سوالات پاسخ می دهد و یکی از دانش اموزان داستان را می خواند 3 ............ پرسش و پاسخ کارهای مقدماتی : سلام و احوال پرسی، حضور و غیاب، بررسی وضعیت روحی و جسمانی دانش آموزان و خواندن داستان فراگیران جواب می دهند که رفتارهای خوب کدامند و رفتارهای بد دام، و در مورد آنها توضیح می دهند. 5 پوشش چست بر تابلو توضیعی و پرسش و پاسخ و همکاری ایجاد انگیزه و آمادگی : برای آمادگی تصاویری از چندرفتارخوب وبد به دانش آموزان نشان می دهیم و ازآنها می خواهیم به صورت گروهی و انفرادی در مورد تصاویر توضیح دهندوبگویندکدامیک از رفتارهابهتراست. گوش می دهند. 2 .......... سخنرانی تعیین هدف:به دانش آموزان یادمیدهیم که موضوع داستان درموردخودخواهی وعادت بدتنبلی است واینکه چه تاثیری در روابط فردبادیگران خواهدگذاشت دانش آموزان با ذوق و شوق خاصی با اجرای نمایش می پردازند و به پرسش های معلم پاسخ و هرکسی بتواند با تقلید صدا، صدای حیوانات را اجرا و به زبان حیوانی داستان را تعریف کند. 5 کارت تصویر نقاشی نمایشی توضعی ، پرسش وپاسخ ارئه محتوا: پس ازایجاد انگیزه شکلهایی از چندنوع رفتاخوب وبد به فراگیران نشان می دهیم و از آنهاسوالاتی می پرسیم که در رابطه با تصاویر کدام رفتار خوب و بیانگریک شخصیت مناسب و کدام رفتار رشت وناپسند است وباعث می شود که دوستانمان از مادور بشوند پس از شنیدن پاسخ فراگیران و اظهارنظر آنها شروع به تعریف داستان می کنیم و برخی قسمت راازدانش آموزان می خواهیم به صورت نمایش اجرا کند و بعضی از قسمت های داستان را با استفاده از کارت تصاویر نشان می دهیم حد فاصل قسمت های مختلف داستان از دانش اموزان اظهارنظر می خواهیم که مثلاً ادامه متن در این داستان چه خواهد شد یا اینکه اگر شما بجای فلان شخصیت بودید چه عکس العملی نشان خواهید داد . فعالیت معلم روش وسایل زمان (دقیقه) فعالیت شاگردان خلاصه و نتیجه گیری : از دانش آموزان می خواهیم به صورت گروهی و با همکاری یکدیگر خلاصه ایی از درس و داستان را بیان کنند.و نتیجه گیری کنند از این موضوع داستان چه درسی می گیرند و نتیجه ایی می گیرند. توضیعی ........ 3 تعیین و تکلیف : از دانش اموزان خواسته می شود چند رفتار خود پسندانه درمحیط کلاس ومدرسه رانام ببرند.دانش آموزان بگویند که چه رفتاری در بین انها باعث می شود که دوستانشان را از دست بدهند . توضیعی .......... 2 ارزشیابی پایانی :خودخواهی و تنبل چه اثریدر بین اطرافیان بوجود می آورد ؟بدترین رفتار از نظر شاگردان چیست ؟آیا شما دوست دارید با یک فرد خودخوا و یا تنبل دوست شوید ؟ چرا ؟ پرسش و پاسخ ........... 5 نام و نام خانوادگی : افسانه اسمی پورنام درس : پایه : مدت : 45 دقیقهموضوع :هدف کلی : آشنایی دانش آموز با مراحل رشد گیاه اهداف جزئی : دانش آموز پس از پایان درس دانستنی ها:مهارت : دانش آموز با مهمترین کار دانه که به وجود آوردن میوه می باد آشنا می شوند.باشرایطی که برای رشد یک دانه لازم است آشنا می شوند.نگرش : مراحل رشد گیاه را نام ببرید ؟دومورد از شرایط لازم برای تبدیل یک دانه به گیاه را بیان کنید ؟سه تا میوه چند دانه ایی را نام ببرید ؟رفتار ورودی :دانش آموزان قبل از ورود به درس :دانه را می شناسند.می دانند گیاه از دانه بوجود می آید .بعضی از شرایط اولیه رشد گیاه (مثل آب، خاک و نو را می دانند)ارزشیابی تشخیصی :

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان طرح درس (خودخواهی)  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان طرح درس (خودخواهی) روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان طرح درس (خودخواهی)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.