خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه محصول ورزشی با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد
تعداد صفحات | 27 |
حجم | 84/249 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
معمولاً مفهوم محصول تنها به اشیاء فیزیکی محدود نمی شود و به چیزی اطلاق می شود که بتواند نیازی را ارضاء کند. علاوه بر کالا های قابل لمس، محصول شامل خدمت هم می شود، یعنی فعالیت ها یا فایده هایی که به بازار عرضه می شوند، ولی اصولاً غیر قابل لمس می باشند و نمی توان آن ها را به تملک خود درآورد. نمونه های آن عبارتند از خدمات بانکی، میهمان پذیر ها، مسابقه بین استقلال و پرسپولیس، اظهارنامه مالیاتی و تعمیرات وسایل منزل(پارسائیان، 1379).
فهرست مطالب
4.2. محصول ورزشی 30
1.4.2. محصول ورزشی چیست؟ 30
2.4.2. پیوستار محصول ورزشی 31
3.4.2. متغیرهای کلیدی محصول ورزشی 31
4.4.2. طبقه بندی محصولات ورزشی 32
5.2. مشتریان 33
1.5.2. انواع مصرف کننده ورزشی 33
2.5.2. تماشاچی 34
6.2. مدل نظری تحقیق و چارچوب مبانی نظری 40
1.6.2. تحقیقات انجام شده در داخل 40
2.6.2. تحقیقات انجام شده در خارج 44
منابع