خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت docx در قالب 21 صفحه ورد
تعداد صفحات | 21 |
حجم | 62/486 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
کسب مشتری و نگهداشتن او، وفاداری مشتری و افزایش دادن سودآوری مشتری از مهم ترین چالش های تجاری سازمان های امروزی محسوب می شوند. سرمایه گذاری در مدیریت ارتباط با مشتری می تواند منجر به منافع گوناگونی شود. برخی سازمان ها به دنبال نفوذ سریع تر در بازارند و دیگران در جستجوی سودآوری بیشتر از راه پایین آوردن هزینه ها هستند. ولی هدف نهایی تمام سازمان ها، توسعه ساختاری مستحکم در ارتباط با مشتریان و رسیدن به آن چیزی است که برای حفظ سطح بالای رضایت مشتری و وفاداری مورد نیاز است.
فهرست مطالب
تعاریف، مفاهیم و مباحث مدیریت ارتباط با مشتری، ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
مقدمه
دلایل حرکت سازمان ها به سوی مدیریت ارتباط با مشتری
مفهوم مشتری
چرخه زندگی مشتری
های ارتباط با مشتریان
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری
اهداف مدیریت ارتباط با مشتری
اهدافمدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه اندیشمندان
اهدافمدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه بارنت
اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر نول
اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر سویفت
اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه گالبریث و راجرز 36
اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون
منابع