اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی, خرید ساعت مچی , خرید لوازم آشپزخانه, خرید کفش , تخفیف های دیجی کالا , تخفیف خرید کیف و کفش و مد و پوشاک

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی, خرید ساعت مچی , خرید لوازم آشپزخانه, خرید کفش , تخفیف های دیجی کالا , تخفیف خرید کیف و کفش و مد و پوشاک

مبانی و چارچوب نظری فرهنگ و اثر بخشی سازمانی

دانلود مبانی و چارچوب نظری فرهنگ و اثر بخشی سازمانی

  مبانی و چارچوب نظری فرهنگ و اثر بخشی سازمانی
مبانی و چارچوب نظری فرهنگ و اثر بخشی سازمانی

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه فرهنگ و اثر بخشی سازمانی با فرمت docx در قالب 38 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات38
حجم108/935 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه فرهنگ و اثر بخشی سازمانی با فرمت docx در قالب 38 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

به‌ طورکلی سازمان، یک پدیده فرهنگی است و هر سازمانی دارای فرهنگ خاص خود است. به‌علاوه، از جمله استعاره هایی که برای شناخت و تجزیه و تحلیل سازمان‌ها به‌کار می رود، استعاره فرهنگ است. با در نظر گرفتن استعاره فرهنگ برای سازمان، بر اهمیت نقش سنت ها و آداب و رسوم، داستان‌ها، افسانه ها، مصنوعات و نمادهای سازمانی تأکید می شود (رضائیان، 1379). همان‌طور که برای افراد، شخصیت (به‌ معنی سلسله ویژگی‌های ثابت و پایدار) تعریف می شود، برای سازمان‌ها نیز می توان شخصیت تعریف کرد. ورنر (2007) معتقد است که برخى از عوامل سازمان را مجبور به تعریف مجدد راهبردهاى خود می‌کنند که یکى از مهم‌ترین آنها عوامل فرهنگى می‌باشند. هر سازمان شخصیتی به نام فرهنگ سازمانی دارد.

 

 

 

فرهنگ سازمانی، نوعی احساس هویت را در افراد سازمان ایجاد می‌کند. فرهنگ باعث می‌شود که در افراد، تعهداتی فراتر از منافع و علایق شخصی به‌وجود بیاید (Robbins; 2005). یافته های صاحب نظران، مؤید این مطلب است که موفقیت سازمان‌ها در کنار سخت‌افزارهایی مانند ساختار، راهبرد و سیستم ها مستلزم نرم‌افزارهایی مانند کارکنان، مهارت‌ها، سبک ها و ارزش‌های کارکنان (فرهنگ سازمانی) نیز هست. همچنین اجرای موفقیت‌آمیز راهبرد در سازمان‌ها، در گرو ایجاد تمهیدات فرهنگی لازم در آنها است و بدون موافقت و همراهی فرهنگ سازمانی نمی توان تحوّلی در سازمان ایجاد کرد. باید دانست که ملاک قضاوت درباره فرهنگ سازمان‌ها نیز میزان همخوانی و هماهنگی آن با مأموریت‌ها و رسالت سازمان است (رضائیان، 1379). 

 

 

 

فهرست مطالب

فرهنگ

فرهنگ سازمانی

فرهنگ و اثر بخشی سازمانی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.