اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی, خرید ساعت مچی , خرید لوازم آشپزخانه, خرید کفش , تخفیف های دیجی کالا , تخفیف خرید کیف و کفش و مد و پوشاک

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی, خرید ساعت مچی , خرید لوازم آشپزخانه, خرید کفش , تخفیف های دیجی کالا , تخفیف خرید کیف و کفش و مد و پوشاک

مبانی و چارچوب نظری در مورد مطالب اساسی درباره مدیریت سود

دانلود مبانی و چارچوب نظری در مورد مطالب اساسی درباره مدیریت سود

  مبانی و چارچوب نظری در مورد مطالب اساسی درباره مدیریت سود
مبانی و چارچوب نظری در مورد مطالب اساسی درباره مدیریت سود

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مطالب اساسی درباره مدیریت سود با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات26
حجم40/397 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مطالب اساسی درباره مدیریت سود با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

مدیریت سود وقتی است که مدیران قضاوت خویش را در گزارشگری مالی و در نحوه ثبت و گزارش های مالی بصورتی وارد نمایند که تغییر در محتوای گزارش های مالی ، برخی از سهامداران را نسبت به عملکرد اقتصادی شرکت گمراه نماید و بر معیارها و پیامدهای قراردادی که وابسته به ارقام حسابداری گزارش   شده اند تاثیر گذارد . از جمله مواردی که مدیران می توانند بر آنها اعمال قضاوت نمایند عبارتند از : عمر مفید دارایی ها و ارزش اسقاط دارایی های بلند مدت و براورد مطالبات مشکوک الوصول و انتخاب یک روش از بین روش های مختلف حسابداری کالا و استهلاک وسرمایه گذاری ها و تخصیص هزینه ها در قیمت تمام شده و .. تمامی این موارد ، جزیی از اقلام تعهدی حسابداری هستند که مدیران در رابطه با آنها دارای اختیار می باشند . بدین ترتیب اعمال آنها که منجر به اعمال مدیریت سود می شود جزء اقلام تعهدی اختیاری هستند ولی اقلام تعهدی غیر اختیاری بواسطه مقررات و سازمان ها و دیگر عوامل خارجی محدود هستندو در اختیار و کنترل مدیریت نیستند . لذا مدیریت امکان تغییر آنها را ندارد . در متون حسابداری از اقلام تعهدی اختیاری بعنوان شاخص مدیریت سود نام می برند . 

 

 

 

فهرست مطالب

مدیریت سود

1-3-2. مفاهیم مدیریت سود

2-3-2. مبانی نظری مربوط به مدیریت سود

3-3-2. انگیزه های مدیریت سود

1-3-3-2. قرارداد بین مدیران و مالکان

2-3-3-2. قرارداد بین مدیران و بستانکاران

3-3-3-2. انگیزه های سیاسی

4-3-3-2. انگیزه های مالیاتی

5-3-3-2. تغییرات در مدیران ارشد اجرایی

6-3-3-2. انگیزه های مربوط به نخستین عرضه عمومی

7-3-3-2. کاستن هزینه های معاملاتی

8-3-3-2. برآوردن انتظارات

4-3-2. مدیریت سود خوب بر مدیریت سود بد

5-3-2. الگوهای مدیریت سود

1-5-3-2. الگوهای بدست آوردن آرامش

2-5-3-2. الگوی حداکثر کردن سود

3-5-3-2. الگوی حداقل کردن سود

4-5-3-2. الگوی هموارسازی سود

4-2. پیدایش نظریه کیفیت سود

1-4-2. مفهوم کیفیت سود

2-4-2. معیارهای اندازه گیری کیفیت سود

5-2. تاریخچه مطالعاتی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.