اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی, خرید ساعت مچی , خرید لوازم آشپزخانه, خرید کفش , تخفیف های دیجی کالا , تخفیف خرید کیف و کفش و مد و پوشاک

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی, خرید ساعت مچی , خرید لوازم آشپزخانه, خرید کفش , تخفیف های دیجی کالا , تخفیف خرید کیف و کفش و مد و پوشاک

چارچوب مبانی نظری یادگیری

دانلود چارچوب مبانی نظری یادگیری

  چارچوب مبانی نظری یادگیری
چارچوب مبانی نظری یادگیری

دانلود مبانی نظری و چارچوب مبانی نظری یادگیری که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.


مشخصات فایل
تعداد صفحات47
حجم168/341 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

دانلود چارچوب مبانی نظری یادگیری عنوان این نوشتار است که در آن به بررسی (چارچوب) مبانی نظری و چارچوب مبانی نظری در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

 

 

 

معمولاً راهبرد یا روش یادگیری موضوعات ساده و غیر معنی دار روش حفظ طوطی وار است که به طورعمده برتکراریا مرور استوار است. یکی از راههای به یاد سپردن مطالب غیرمعنی دار بخش بخش حفظ کردن  آنهاست. دراین روش مقدار زیادی اطلاعات، مانند جدول ضرب یا جدول علائم عناصرشیمیایی، به چند بخش تقسیم واین بخشها به نوبت آموخته می شوند. راه دیگر حفظ اطلاعات، تمرین پراکند یا مطالعه با فاصله است. در این روش یادگیرنده، به جای اینکه سعی کند تا یکباره ودر یک نوبت مقدار زیادی اطلاعات را حفظ کند، وقتش را تقسیم می کند و چندین بار آن اطلاعات را مرور می نماید.

 

 

به طور خلاصه راهبرد تکرار یا تمرین برای یادگیری موضوعهای ساده و پایه شامل موارد یا تکنیک های زیراست: گفتن یک مطلب برای خود با صدای بلند یا آهسته، مکرر خوانی، مکرر نویسی، استفاده از تدابیر یادیار یا کمک حافظه مانند آهنگ، قافیه وتصاویر. راهبردهای مربوط به تکالیف پیچیده بیشتر از راهبر دهای مربوط به تکالیف ساده از سوی یادگیرنده نیاز به تفکر فعال دارند.

 

 

به طور خلاصه، راهبردها ی تکرار یا تمرین برای یادگیری موضوعهای پیچیده و معنی دار شامل موارد زیر است :
 انتخاب نکات مهم و کلیدی، خط کشیدن در زیر مطالب مهم، علامت گذاری و حاشیه نویسی، برجسته سازی قسمتهای یک کتاب درسی و رونویسی یا کپی کردن مطالب(سیف، ١٣٨٣).
واینستاین وهیوم؛١٩٩٨ به نقل از: سیف(١٣٨٣) معتقدند راهبردهای تکرار و مرور مخصوص تکالیف یادگیری پیچیده بر انتخاب اطلاعات مهم و تکرار آنها به منظور افزایش آشنایی، درک وحافظه تأکید می کند.

 

 

 

 

 


فهرست مطالب

1-7-1 تعاریف نظری یادگیری

2-7-1 تعاریف عملیاتی یادگیری

فصل دوم :مبانی نظری و چارچوب مبانی نظری یادگیری

1-2 مقدمه .14
٢-٢ یادگیری .15
١-٢-٢ نظریه های یادگیری 17
١-١-٢-٢  دیدگاه کارکردگرایی 17
٢-١-٢-٢ دیدگاه تداعی گرایی 19
٣-١-٢-٢ دیدگاه شناختی 21
٤-١-٢-٢ دیدگاه عصبی _ فیزیولوژیکی .24
٥-١-٢-٢ دیدگاه تکاملی 24
٦-١-٢-٢ نظریه خبرپردازی یا پردازش اطلاعات 25
2-2-2 پژوهش ها انجام شده در زمینه راهبردهای شناختی.27
1-2-2-2 تکرار یا مرور.27
2-2-2-2  بسط یا گسترش معنایی.28
3-2-2-2 سازمان دهی29


6-2-2 پیشینه پژوهش
١-6-٢.تحقیقات انجام شده در ایران
2-6-٢ تحقیقات انجام شده در خارج از کشور


منابع
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.