اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی, خرید ساعت مچی , خرید لوازم آشپزخانه, خرید کفش , تخفیف های دیجی کالا , تخفیف خرید کیف و کفش و مد و پوشاک

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی, خرید ساعت مچی , خرید لوازم آشپزخانه, خرید کفش , تخفیف های دیجی کالا , تخفیف خرید کیف و کفش و مد و پوشاک

چارچوب مبانی نظری نقدشوندگی بازار

دانلود چارچوب مبانی نظری نقدشوندگی بازار

  چارچوب مبانی نظری نقدشوندگی بازار
چارچوب مبانی نظری نقدشوندگی بازار

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری با عنوان مبانی نظری و چارچوب مبانی نظری نقدشوندگی بازار بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید


مشخصات فایل
تعداد صفحات67
حجم298/474 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

نقدشوندگی مفهوم پیچیده ای است و تعاریف و استنباط های گوناگونی درباره آن ارایه شده است، نقدشوندگی هم در سطح اوراق بهادار انفرادی مانند یک سهم معین و هم در سطح کل بازار سهام قابل بررسی است. در ادبیات مربوط به ریزساختار بازار، همواره تأکید اصلی بر روی نقدشوندگی اوراق بهادار انفرادی بوده است. این نوشتار چارچوب مبانی نظری نقدشوندگی بازار را مورد بررسی قرار می دهد.

 

 

از عوامل اصلی تعیین کنندة نقدشوندگی هر ورقه بهادار می توان به مواردی مانند حجم معاملات، قیمت و نوسان پذیری اشاره کرد در حالی که عوامل مهم مؤثر بر تغییر نقدشوندگی بازار مواردی مانند ریسک موجودی ها و اطلاعات نامتقارن را شامل می شود که در مجموع در چارچوب فعالیت های معاملاتی اثر خود را نشان می دهند .(Cordia et al.; 2000) 

 

 


 به طور کلی نقدشوندگی میزان سهولت خرید و فروش یک دارایی بدون تغییر قابل ملاحظه در قیمت آن است. به همین ترتیب عدم نقدشوندگی  ، نمایانگر تاثیری است که روند سفارش برروی قیمت میگذارد. این تأثیر به صورت تخفیف اعطایی فروشندگان یا صرف دریافتی خریداران برای اجرای یک سفارش در بازار است. در عین حال که نقدشوندگی مجموعه متنوعی از تعاریف و تفاسیر را دربر می گیرد در این قسمت به تعدادی از آنها برای نمونه اشاره می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب 
1-6تعریف مفهومی نقدشوندگی بازار 4
1-7 تعریف عملیاتی نقدشوندگی بازار 4
فصل دوم: ادبیات موضوع و پیشینه تحقیق
2- 1 مقدمه    11
2-2 تعریف نقدشوندگی    11
2-3 دلایل اهمیت نقدشوندگی    13
2-3-1 اهمیت نقدشوندگی در رشدو توسعه بازار    14
2-3-2 نقدشوندگی معیاری برای ارزیابی ریسک    15
2-3-3 تاثیر نقدشوندگی بر هزینه سرمایه    15
2-3-4 نقدشوندگی عامل بهبود عملکرد شرکتها و کل اقتصاد    16
2-3-5 نقدشوندگی اوراق بهادار عامل مورد توجه در مدیریت سبد    16
2-3-6 تاثیر نقدشوندگی بازار بر بازده سهام    17
2-3-7 کاربرد نقدشوندگی در قیمت گذاری دارایی ها    17
2-3-8 تاثیر نقدشوندگی در نوآوری های توسعه ای بازار سرمایه    18
2-4  معیارهای متداول سنجش نقدشوندگی    19
2-5 اقدامات لازم جهت افزایش نقدشوندگی بازار    21
 2-6 مفهوم جهش برای نقدشوندگی     22
2-7 شاخص های اندازه گیری نقدشوندگی    22
2-8 میزان سهام شناور آزاد    26
2- 9 ریسک نقدشوندگی    31
2-10 بازده سهام    33
2-11 بازده تحقق یافته در مقابل بازده مورد انتظار     34
2-11-1 بازده تحقق یافته    34
2-11-2 بازده مورد انتظار    34
2-12 اجزای بازده    34
2-12-1 سود دریافتی    34
2-12-2 سود (زیان) سرمایه    35
2-13 بازده غیرعادی سهام    36
2-14 ریسک    39
2-14-1 اندازه گیری ریسک    40
2-14-2 منابع ریسک    40
2-15 انواع ریسک    42
2-15-1رابطه ریسک وبازده     42
2-16 مجموعه سرمایه گذاری    43
2-17 ریسک مجموعه سرمایه گذاری    43
2-18 تئوری پرتفولیو    44
2-19 پیشینه تحقیق    45
2-19-1 تحقیقات خارجی    45
2-19-2 تحقیقات داخلی    48
2-20 خلاصه فصل     50
منابع:
منابع فارسی    
منابع لاتین    


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.