دسته بندی | برق |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 1510 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 37 |
بخشی از محتوای فایل:
•به تاثیر جریان الکتریسته بر ارگانها و بافتهای بدن برق گرفتگی گفته می شود که بر اساس مسیر عبور جریان الکتریسیته به بدن اثار متفاوتی بر جای خواهد گذاشت
•جریان برق از نقطه ای وارد بدن می شود از محل دیگر که در آن بدن با زمین تماس دارد خارج می شود . نقاط ورود و خروج جریان برق از بدن آسیب می بیند و آسیب این نقاط به صورت حفره ای شبیه به محل ورود گلوله به چشم می خورد.
آسیب های برق گرفتگی:
1- مستقیم:
- برق گرفتگی ( مرگ در اثر شوک الکتریکی )
- شوک الکتریکی
- سوختگی
2- غیر مستقیم:
- سقوط
دلایل خطرناک بودن جریان متناوب برق:
•اولاٌ با ایجاد انقباض عضلانی باعث می گردد
فرد مدت بیشتری با منبع جریان الکتریسیته تماس داشته باشد
ثانیاً با تأثیر بر روی سیستم هدایتی قلب احتمال ایجاد آریتمی را بیشتر می کند .
دسته بندی | معماری |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 233 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 72 |
فهرست مطالب:
تاریخ سازان بیمارستان ساز
تاریخچه پزشکی در ایران
اصول طراحی بیمارستان
1-انتخاب زمین بیمارستان
2-سطوح بیمارستان ها و اندازه های آن
انواع بیمارستان ها بر اساس عملکرد و تعداد تخت ها
3-تقسیم بندی بخش ها
معماری بیمارستان
انواع بیمارستانها
بیمارستانهای دانشگاهی
مفهوم طرح ریزی
مسیریابی
اتاقهای جراحی اصلی
اتاق بیهوشی
وده ها عناوین جذاب دیگر...
دسته بندی | بازاریابی و امور مالی |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 436 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 92 |
بخشی از محتوای فایل:
بازاریابی صنعتی چیست؟
بازاریابی صنعتی که به آنBusiness to Business Marketing یا Organizational Marketing یاBusiness Marketing نیز گفته می شود، بارتست از بازاریابی کالاها و خدمات در ارتباط با سازمان های کسب و کار. سازمان های صنعتی، کالاها و خدمات را به منظور تأمین اهدافی چون تولید کالاها و خدمات ، کسب سود، کاهش هزینه ها و غیره خریداری می کنند. برعکس بازاریابی محصولات مصرفی عبارتست از بازاریابی کالاها و خدمات در رابطه با افراد، خانواده ها و خانه دارها.
نکته مهم در بازاریابی کسب و کار عبارتست از ایجاد ارزش برای سازمان های خریدار از طریق کالاها و خدماتی که بر نیازها و اهداف خرید سازمانی تکیه دارد.
بازاریابی صنعتی و بازاریابی مصرفی
وظایف اصلی مدیریت بازاریابی هم در مصرفی و هم در صنعتی کاربرددارد. این وظایف عبارتند از: تصمیم گیری در مورد بازارهای هدف، شناخت نیازها و خواسته های بازارهای هدف، توسعه کالاها و خدمات برای برآوردن الزمات این بازارها و تکامل برنامه ها یا استراتژی های بازاریابی برای جذب مشتریان موردنظر و برآوردن نیازهای آنان بصورت سریع تر و بهتر از رقبا.
شیوه های خرید مشتریان صنعتی
خرید مؤسسات تجاری
در سازمان های بزرگ و متوسط، تصمیمات خرید مستلزم دخالت افرادی از واحدهای مختلف سازمان از قبیل تولید، مواد اولیه، کیفیت، مالی، مهندسی و نیز مدیریت اجراییارشد می باشد. یک بازاریابی صنعتی باید مجموعه رویه های رسمی خرید مورد استفاده مؤسسات تجاری را درک کند.
وظایف مهم در فرایند خرید عبارتست از شناسایی عرضه کنندگان بالقوه، مذاکره و انتخاب عرضه کنندگان، کسب اطمینان نسبت به کیفیت و کمیت مناسب مواد در زمان مناسب و یک رابطه بلند مدت تجاری با عرضه کنندگان.
خرید توسط واحدهای دولتی
واحدهای دولتی عمده ترین خریداران کالاها و خدمات صنعتی به شمار می روند. یک بازاریاب صنعتی برای رقابت موفق و انجام کار خود باید پیچیدگی های موجود در انجام معامله با واحدهای دولتی را درک کند.
عموماً اولین گام این است که نام شرکت و محصولات آن توسط واحدهای دولتی ثبت و ضبط شود.
در گام دوم بعضی واحدهای دولتی به بازرسان خود اجازه می دهند تا به بازرسی تسهیلات تولیدی شرکت بپردازند ودر صورت ارائه گزارش مناسب توسط بازرش دولت، نام شرکت بعنوان یک عرضه کنندهمورد تأیید برای کالاهای آنها ثبت می شود. در رابطه با کالاها و خدمات استاندارد، واحدهای دولتی اقدام به درج آگهی مناقصه در روزنامه های داخلی می کنند و عرضه کنندگان می توانند فرم های شرکت در مناقصه را پس از پرداخت هزینه ای اندک از مسئولین دولتی دریافت کنند سپس عرضه کنندگان موظف هستند پیشنهاد مناقصه خود را در پاکت های لاک و مهر شده که به امضای مدیران دارای حق امضای شرکت رسیده، مطابق با دستورالعمل های اسناد مناقصه و در زمان و تاریخ مشخص شده، تحویل دهند. پس از دریافت کلیه پیشنهادات شرکت کنندگان در مناقصه، در زمان و روز مشخص در حضور نمایندگان عرضه کنندگان، پاکت های مهر شده، باز و قیمت، حمل و نقل و دیگر شرایط مربوطه برای حاضرین در جلسه قرائت می شود.
با توجه به پائین ترین قیمت ارائه شده یا پائین ترین هزینه های تحویل، سفارشات به پائین ترین پیشنهاد ارائه شده داده خواهد شد.
و...
دسته بندی | آمار |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 2811 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 177 |
عناوین کلی:
کیفیت و ابعاد آن
کنترل آماری فرآیند (SPC)
ابزارهای هفت گانه SPC
مفاهیم آماری نمودار کنترل
طراحی نمودارهای کنترل
آموزش نرم افزار
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 519 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 30 |
فهرست مطالب:
مقدمه
تاریخچه
نظریه ی تئوری محدودیت
معیارهای تئوری محدودیت
توان عملیاتی:(دستیافت،عملکرد)
سرمایه گذاری در موجودیها
هزینه های عملیاتی
فرایند اجرای تئوری محدودیت
شناسایی محدودیتهای سیستم
بهره برداری از محدودیت های سیستم
شناسایی محدودیت های سیستم
بهره برداری از محدودیت های سیستم
تسری اثر تصمیم گیری به سایر منابع فاقد محدودیت
رفع محدودیت های سیستم
تفاوتهای تئوری محدودیت با حسابداری صنعتی و ABC
تفاوت تئوری محدودیت با حسابداری صنعتی
تفاوت تئوری محدودیت با سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت ((ABC
ابزارهای موردنیاز برای کاربرد Toc
زمانبندی ریسمان هماهنگی ذخیره موقتDBR
DBR چیست؟
معایب تئوری محدودیت
مزایای تئوری محدودیت
تحقیقات انجام شده بر روی تئوری محدودیت
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است