اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی, خرید ساعت مچی , خرید لوازم آشپزخانه, خرید کفش , تخفیف های دیجی کالا , تخفیف خرید کیف و کفش و مد و پوشاک

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی, خرید ساعت مچی , خرید لوازم آشپزخانه, خرید کفش , تخفیف های دیجی کالا , تخفیف خرید کیف و کفش و مد و پوشاک

دانلود پاورپوینت رهیافت های کمی به مدیریت (مدیریت کمی)

دانلود پاورپوینت رهیافت های کمی به مدیریت (مدیریت کمی) بررسی رهیافت های کمی به مدیریت (مدیریت کمی) پاورپوینت جامع و کامل رهیافت های کمی به مدیریت (مدیریت کمی) کاملترین پاورپوینت رهیافت های کمی به مدیریت (مدیریت کمی) پکیج پاورپوینت رهیافت های کمی به مدیریت (مدیریت کمی) مقاله رهیافت های کمی به مدیریت (مدیریت کمی) تحقیق رهیافت های کمی به مدیریت
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 233 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
پاورپوینت رهیافت های کمی به مدیریت (مدیریت کمی)

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 24 صفحه

رهیافت های کمی به مدیریت (مدیریت کمی) پیدایش مدیریت کمی
چگونگی حل مسائل
فنون مدیریت کمی در
تشکیل الگو وحل آن پیدایش مدیریت کمی در اواخر1930هسته اولیه این علم درطول
جنگ جهانی دوم در انگلستان برای کاربرد رادار
بوجود آمد .
بعد ازآن آمریکا نیز گروه تحقیق در
عملیات را تشکیل داد. ورود به صنایع : بعد از جنگ دو حادثه باعث شد تا این علم از
ارتش وارد صنایع شود.
توسعه برنامه ریزی خطی
تولید کامپیوترها
مدیریت کمی چیست؟
علم مدیریت در حقیقت کاربرد نگرشهای علمی
درحل مسائل مدیریتی است که باعث می شود
مدیران تصمیمات بهتری بگیرند . هدف اصلی علم مدیریت هدف اولیه این علم کمک به مدیران برای اتخاذ تصمیمات
بهتر ، از طریق حل کارامد تر مسائل است .
یعنی انتخاب بهترین گزینه ازمیان
گزینه های موجود . چه کسانی ازعلم مدیریت بهره مند می شوند؟ سازمانهای تجاری
سازمانهای دولتی
ارتش
شرکتهای تولیدی وخدماتی
مراکز بهداشتی و درمانی ضعفها
عدم آشنایی بسیاری از مدیران با روشهای کمی
عدم توانایی این علم در تحلیل مسائل روانشناسی و رفتاری
پیچیده بودن و تخصصی بودن مفاهیم کمی درک آنها را مشکل می کند قوتها
تمرکز بر تصمیم گیری
استفاده از شاخص های اقتصادی
استفاده از رایانه
استفاده ازمدلهای ریاضی مراحل مختلف حل مسئله: مشاهده
تعریف مسئله
تشکیل الگو (مدل)
حل الگو
اجرای نتایج
برنامه ریزی خطی
فنون احتمالی(نظریه صف،شبیه سازی وشیوه های ابتکاری حل مسئله)
فنون موجودی
فنون شبکه
فنون خطی وغیر خطی(برنامه ریزی
پویا ،تجزیه و تحلیل نقطه سربه سر،
تجزیه وتحلیل توسعه یافته) فنون مدیریت کمی در تشکیل الگو وحل آن بیشتر تصمیماتی که یک مدیر برای
رسیدن به اهداف سازمان خود اتخاذ می کند در
رابطه با گزینش بهترین گزینه با توجه به محدودیت هایی
است که برای هر یک از آنها وجود دارد .
محدودیت ها: منابع نظیر زمان ،نیروی انسانی ،
انرژی ،مواد اولیه و پول و یا بصورت تأمین
مشخصه های مهندسی می باشد.
برنامه ریزی خطی هدف: در برخی از شرکتهای تجاری
هدف کسب سود است و در برخی دیگر هدف به
حداقل رساندن هزینه است.
کی....؟
زمانی که یک مدیر به نوعی با اینگونه مسائل که شامل
یک هدف وتعدادی محدودیت می باشد درگیر است
سعی می کند تا ازفن برنامه ریزی
خطی استفاده کند.
کاربرد برنامه ریزی خطی : ترکیب تولید در صنایع چوب ، برنامه ریزی جنگلها
مدیریت موجودی تراکتورها، مدیریت ناوگان راه آهن
ترکیب تولید در صنایع فولاد، برنامه ریزی مالی بانک
مدیریت سوخت در صنایع هواپیمایی
توزیع محصولات در صنعت نفت
تولیدات محصولات شیمیایی. خط انتظارکه اغلب صف نامیده می شود
می تواند شامل افراد ، اتومبیلها ، تجهیزات یا
واحدهای منتظر دریافت خدمت باشد . خطوط انتظار
ممکن است بصورت خطوط قابل رؤیتی از افراد یا
اشیاء منتظر خدمت ،یا بصورت انتزاعی تر مانند
وقتی که ماشین ها در یک کارخانه از کار
می افتند ومنتظرتعمیرهستند ،
وجود داشته باشد.
. نظریه صف کی..... ؟ هرگاه تصمیمی در برگیرنده لزوم حفظ تعادل بین
هزینه داشتن خط انتظار در برابر هزینه سرویس
دهی باشد این کار را می توان توسط نظریه
صف انجام داد.


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


آموزش سئو دانلو تحقیق همکاری در فروش سایت آگهی رایگان دانلود پاورپوینت درس
دانلود مقاله دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ آموزش کاشت ناخن کسب درآمد

در صورت وجود مشکلی در خرید و دانلود این فایل به صورت 24 ساعته با من در ارتباط باشید @wwwlonoirآی دی تلگرام 09214087336شماره تماس پشتیبانی این فایل :

پاورپوینت روش تحقیق در تربیت بدنی

دانلود پاورپوینت روش تحقیق در تربیت بدنی بررسی روش تحقیق در تربیت بدنی پاورپوینت جامع و کامل روش تحقیق در تربیت بدنی کاملترین پاورپوینت روش تحقیق در تربیت بدنی پکیج پاورپوینت روش تحقیق در تربیت بدنی مقاله روش تحقیق در تربیت بدنی تحقیق روش تحقیق در تربیت بدنی
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 3946 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 204
پاورپوینت روش تحقیق در تربیت بدنی

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 204 صفحه

1 روش تحقیق در تربیت بدنی 2

عقل و درایت شناسایی فعالیت‌های عقلانی 2×2 علمی
تصمیم هر فرد توسط انسانهای عادی
وهم و خیال که واقعیت ندارد.


: جستجوی حقیقت و دانش نو و کشف روابط این دو با کل زندگی واقعی
تحقیق علمی
: ایجاد و انشاء نظریه و اصول آن (دانش نو) یا بررسی صحت و سقم این دو


- تولید علم (توسعه مرزهای دانش)
اهداف آموزش عالی - ارتقاء فرهنگ دانش عمومی
- تربیت نیروی متحصص 3 برای انسانهای عادی رسیدن به واقعیت از طریق وحی و .... ممکن نیست.
باید با بهره‌گیری از تجارب دیگران و روشهای علمی باشد
این نحوه کشف حقیقت ابتدا در علوم بعداً در علوم انسانی نیز مطرح شد.

نظریه : مجموعه‌ای از تعریف‌ها و پیشنهادها درباره تعدادی متغیر به هم پیوسته که یا رابطه یا همبستگی یا اثر آنرا مورد توجه قرار می‌دهد.

اگر باران ببارد هوا خنگ می‌شود علت و معلولی (دو متغیر به هم پیوسته‌اند).
بین قدرت عضلات و پرش ارتقاع رابطه همبستگی

هدف تحقیق : انشاء نظریه و بیان روابط و بررسی صحت و سقم آنها است. 4 تحقیق =حقیقت‌یابی

یک عملیات علمی منظم به منظور دستیابی به سئوالات (مسئله) تحقیق.


- بنیادی = گسترش مرزهای دانش مثال: کشف یک ویروس ناشناخته
- بعلت ارزش نتایج آن در تعمیم به کل جامعه روش نمونه‌گیری حائز اهمیت است.
انواع تحقیق
- کاربردی = نمونه‌گیری- استنباط و تعمیم مثل بنیادی است.
- هدف: رشد و بهتر کردن یک روش – راه دور یا حضوری.
یک رویه
رابطه مدار
یک نوع تصمیم‌گیری در مدیریت
ضابطه مدار 5 فرض تحقیق

یک بیان ظنی و حدس یا یک پیشنهاد آزمایشی درباره چگونگی روابط دو متغییر

- یک جمله خبری است.
- حدس محقق است که بر مبنای استناد و تجربه است نه وهم و پندار و خیال
- اشاره مستقیم به هدف تحقیق دارد.
هدف: وقوع صدمات در چه زمانی بیشتر است.
فرض : وقوع صدمات بدون حضور مربی بیشتر است.
فرض در تحقیقات تجربی مطرح است :
- اثر یک متغیر روی متغیر دیگر
- همبستگی متغیر روی متغیر دیگر
- رابطه علت و معلولی
- تفاوت بین دو 6
بزرگتر از صفر میزان اثرات ناشی از خطاء اشتباهات آماری + میزان اثر یک متغیر روی متغیر دیگر

فرض تحقیق به احتمال وجود رابطه اثر تفاوت اشاره می‌کند.
فرض بدو شکل مطرح میشود.
فرض پوچ به عدم وجود رابطه اثر تفاوت اشاره می‌کند.

فرض پوچ : وجود تفاوت، همبستگی و اثر را ناشی از اشتباهات آماری و متغیرهای غیرقابل کنترل می‌داند نه ناشی از متغیر وابسته / در گزارشات تحقیق ذکر نمی‌شود


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


آموزش سئو دانلو تحقیق همکاری در فروش سایت آگهی رایگان دانلود پاورپوینت درس
دانلود مقاله دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ آموزش کاشت ناخن کسب درآمد

پاورپوینت روان شناسی کودک

دانلود پاورپوینت روان شناسی کودک بررسی روان شناسی کودک پاورپوینت جامع و کامل روان شناسی کودک کاملترین پاورپوینت روان شناسی کودک پکیج پاورپوینت روان شناسی کودک مقاله روان شناسی کودک تحقیق روان شناسی کودک
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 109 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11
پاورپوینت روان شناسی کودک

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 11 صفحه

اهمیت روان شناسی کودک روان شناسی کودک اهمیت خود را از کودک می‌گیرد، چرا که دوران کودکی انسان اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. شاید نگاهی به دوران کودکی انسان و توانائیهای نوزاد انسان در مقایسه با سایر موجودات اهمیت این دوران را آشکارتر ‌سازد. نوزاد انسان در میان سایر موجودات عالم طولانی‌ترین زمان را نیاز دارد که قابلیت‌ها و توانائیهای خود را پرورش و آشکار سازد. در واقع انسان حدود 18 سال اول زندگی خود را در حال رشد و تکامل در ابعاد مختلف است و این زمان طولانی و با‌ اهمیتی در زندگی انسان است. از طرف دیگر ، نوزاد انسان با کمترین توانایی‌ها و امکانات (نظیر بازتابها) به دنیا می‌آید و به مراقبت زیاد و شدیدی نسبت به سایر موجودات نیاز دارد (برای مثال در نظر بگیرید که چگونه گوساله گاو پس از به دنیا آمدن روی پای خود می‌ایستد، ولی نوزاد انسان حتی نمی‌تواند سر خود را راست نگه دارد). ابن مراقبت توسط پدر و مادر در وهله اول و توسط اطرافیان و جامعه در وهله دوم اعمال می‌شود، ولی این مراقبت بدون آگاهی ، دانش و آموزش شیوه‌های فرزند‌پروری صحیح امکان ندارد و اهمیت روان شناسی کودک نیز از این دو موضوع (زمان طولانی رشد کودکی و شیوه‌های صحیح فرزند‌پروری) ناشی می‌شود. مطالعه در مورد مقابله با برخی مشکلات رفتاری _ روانی دوران کودکی کودکان نیز همچون بزرگسالان دچار آشفتگی‌های روانی _ رفتاری می‌شوند و این مسئله باعث تحقیقات و مطالعات دامنه‌داری در زمینه انواع این آشفتگی‌ها و تفاوت آنها با شفتگیهای رفتاری _ روانی بزرگسالان و همچنین شیوه‌های درمانی این آشفتگیها شده است. برخی ار این مشکلات و آشـــفتگیهای رفتاری روانی کودکان عبارتند از: اتیسم (Otism) ، اختلالات یاد گیری، اختلالات توجه ، اختلالات دفعی ، ناخن جویدن . نمی خواهم به مدرسه بروم ! والدین ، هیچ گاه اطمینان ندارند که آیا به اجبار کودک را به مدرسه فرستادن کار درستی است یا نه؟ آنها به طور دقیق نمی دانند که آیا کودک ، واقعا احساس ضعف و بیماری کرده یا مثل بسیاری از کودکان که گاهی دلشان نمی خواهد به مدرسه بروند بهانه گیری می کند. در خانه هایی که مدرسه رفتن کودکشان به صورت مشکل در آمده صبحهای زود، مالامال از اشک و دعوا و سر و صداست. بعضی از کودکان صبح که از خواب بیدار می شوند، می گویند که به مدرسه نمی رویم و تعداد دیگرشان تمارض به دل درد و سردرد می کنند، یا با آه و ناله اعلام می کنند که حالشان خوب نیست. مهم نیست فرزندتان چگونه حالت اضطراب و نارضایتی خود را نشان می دهد، بلکه آنچه اهمیت دارد این است که شما با دلداری دادن ، اعتماد به نفس او را تقویت کنید؛ اما گاهی اوقات باید علایم فیزیکی را که باعث نشانه های بیماری فرزندتان می شود نادیده بگیرید و بهترین راه اصرار به اصل موضوع است که او باید به مدرسه برود. به نظر یکی از کارشناسان در این مواقع بهتر است بگویید: «عزیزم تو یک درجه هم تب نداری و چشمانت سرحال و شاداب است. مامان و بابا امروز کارهای مهمی دارند که باید انجام دهند. پس بهتر است به مدرسه بروی تا ما هم به کارهایمان برسیم.» با وجود این ، اگر به فرزندتان به دلیل این که واقعا بیمار است ، اجازه مدرسه رفتن را ندادید، او را مطمئن سازید که روز خوبی در خانه نخواهد داشت. او را در رختخوابش بخوابانید و در ساعات بعدی روز هم ، حتی اگر گفت حالش بهتر است ، اجازه بازی ندهید. دلایل اضطراب کودکان هنگام رفتن به مدرسه دلایل متعددی وجود دارد که چرا کودکان 6-5 ساله از رفتن به مدرسه می گریزند، مهمترین و معمول ترین نارضایتی آنها عبارتند از: «من می خواهم فقط در خانه بمانم!» بعضی کودکان در این سن به زمان بیشتری برای سازگارکردن خود با قوانین و محیطهای جدید نیاز دارند.


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


آموزش سئو دانلو تحقیق همکاری در فروش سایت آگهی رایگان دانلود پاورپوینت درس
دانلود مقاله دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ آموزش کاشت ناخن کسب درآمد

پاورپوینت رهیافت های کمی به مدیریت (مدیریت کمی)

دانلود پاورپوینت رهیافت های کمی به مدیریت (مدیریت کمی) بررسی رهیافت های کمی به مدیریت (مدیریت کمی) پاورپوینت جامع و کامل رهیافت های کمی به مدیریت (مدیریت کمی) کاملترین پاورپوینت رهیافت های کمی به مدیریت (مدیریت کمی) پکیج پاورپوینت رهیافت های کمی به مدیریت (مدیریت کمی) مقاله رهیافت های کمی به مدیریت (مدیریت کمی) تحقیق رهیافت های کمی به مدیریت
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 233 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
پاورپوینت رهیافت های کمی به مدیریت (مدیریت کمی)

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 24 صفحه

رهیافت های کمی به مدیریت (مدیریت کمی) پیدایش مدیریت کمی
چگونگی حل مسائل
فنون مدیریت کمی در
تشکیل الگو وحل آن پیدایش مدیریت کمی در اواخر1930هسته اولیه این علم درطول
جنگ جهانی دوم در انگلستان برای کاربرد رادار
بوجود آمد .
بعد ازآن آمریکا نیز گروه تحقیق در
عملیات را تشکیل داد. ورود به صنایع : بعد از جنگ دو حادثه باعث شد تا این علم از
ارتش وارد صنایع شود.
توسعه برنامه ریزی خطی
تولید کامپیوترها
مدیریت کمی چیست؟
علم مدیریت در حقیقت کاربرد نگرشهای علمی
درحل مسائل مدیریتی است که باعث می شود
مدیران تصمیمات بهتری بگیرند . هدف اصلی علم مدیریت هدف اولیه این علم کمک به مدیران برای اتخاذ تصمیمات
بهتر ، از طریق حل کارامد تر مسائل است .
یعنی انتخاب بهترین گزینه ازمیان
گزینه های موجود . چه کسانی ازعلم مدیریت بهره مند می شوند؟ سازمانهای تجاری
سازمانهای دولتی
ارتش
شرکتهای تولیدی وخدماتی
مراکز بهداشتی و درمانی ضعفها
عدم آشنایی بسیاری از مدیران با روشهای کمی
عدم توانایی این علم در تحلیل مسائل روانشناسی و رفتاری
پیچیده بودن و تخصصی بودن مفاهیم کمی درک آنها را مشکل می کند قوتها
تمرکز بر تصمیم گیری
استفاده از شاخص های اقتصادی
استفاده از رایانه
استفاده ازمدلهای ریاضی مراحل مختلف حل مسئله: مشاهده
تعریف مسئله
تشکیل الگو (مدل)
حل الگو
اجرای نتایج
برنامه ریزی خطی
فنون احتمالی(نظریه صف،شبیه سازی وشیوه های ابتکاری حل مسئله)
فنون موجودی
فنون شبکه
فنون خطی وغیر خطی(برنامه ریزی
پویا ،تجزیه و تحلیل نقطه سربه سر،
تجزیه وتحلیل توسعه یافته) فنون مدیریت کمی در تشکیل الگو وحل آن بیشتر تصمیماتی که یک مدیر برای
رسیدن به اهداف سازمان خود اتخاذ می کند در
رابطه با گزینش بهترین گزینه با توجه به محدودیت هایی
است که برای هر یک از آنها وجود دارد .
محدودیت ها: منابع نظیر زمان ،نیروی انسانی ،
انرژی ،مواد اولیه و پول و یا بصورت تأمین
مشخصه های مهندسی می باشد.
برنامه ریزی خطی هدف: در برخی از شرکتهای تجاری
هدف کسب سود است و در برخی دیگر هدف به
حداقل رساندن هزینه است.
کی....؟
زمانی که یک مدیر به نوعی با اینگونه مسائل که شامل
یک هدف وتعدادی محدودیت می باشد درگیر است
سعی می کند تا ازفن برنامه ریزی
خطی استفاده کند.
کاربرد برنامه ریزی خطی : ترکیب تولید در صنایع چوب ، برنامه ریزی جنگلها
مدیریت موجودی تراکتورها، مدیریت ناوگان راه آهن
ترکیب تولید در صنایع فولاد، برنامه ریزی مالی بانک
مدیریت سوخت در صنایع هواپیمایی
توزیع محصولات در صنعت نفت
تولیدات محصولات شیمیایی. خط انتظارکه اغلب صف نامیده می شود
می تواند شامل افراد ، اتومبیلها ، تجهیزات یا
واحدهای منتظر دریافت خدمت باشد . خطوط انتظار
ممکن است بصورت خطوط قابل رؤیتی از افراد یا
اشیاء منتظر خدمت ،یا بصورت انتزاعی تر مانند
وقتی که ماشین ها در یک کارخانه از کار
می افتند ومنتظرتعمیرهستند ،
وجود داشته باشد.
. نظریه صف کی..... ؟ هرگاه تصمیمی در برگیرنده لزوم حفظ تعادل بین
هزینه داشتن خط انتظار در برابر هزینه سرویس
دهی باشد این کار را می توان توسط نظریه
صف انجام داد.


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


آموزش سئو دانلو تحقیق همکاری در فروش سایت آگهی رایگان دانلود پاورپوینت درس
دانلود مقاله دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ آموزش کاشت ناخن کسب درآمد

پاورپوینت ردپای کربن دی اکسید در فرآیند تولید اتانول از ملاس نیشکر

دانلود پاورپوینت ردپای کربن دی اکسید در فرآیند تولید اتانول از ملاس نیشکر بررسی ردپای کربن دی اکسید در فرآیند تولید اتانول از ملاس نیشکر پاورپوینت جامع و کامل ردپای کربن دی اکسید در فرآیند تولید اتانول از ملاس نیشکر کاملترین پاورپوینت ردپای کربن دی اکسید در فرآیند تولید اتانول از ملاس نیشکر پکیج پاورپوینت ردپای کربن دی اکسید در فرآیند تولید ات
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 303 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14
پاورپوینت ردپای کربن دی اکسید در فرآیند تولید اتانول از ملاس نیشکر

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 14 صفحه

ردپای کربن دی اکسید در فرآیند تولید اتانول از ملاس نیشکر 1 مقدمه سوخت‌های زیستی می‌توانند نقش پر رنگی در کاهش وابستگی به سوخت‌های فسیلی داشته باشند.
اتانول یکی از سوخت‌های زیستی می‌باشد که بسیار مورد توجه است. ملاس نیشکر یکی از ارزان ترین منابع کربن در دسترس و قابل استفاده برای تولید اتانول می‌باشد. 2 مقدمه ردپابی کربن دی اکسید در فرآیند تولید به معنی سنجش کل گازهای گلخانه ای انتشار یافته در فرآیند تولید و بیان آن به صورت کربن دی اکسید معادل می‌باشد.

رویکرد ارزیابی چرخه زندگی به طور گسترده برای آنالیز ردپای کربن دی اکسید مورد استفاده قرار می‌گیرد. 3 مواد و روش‌ها جمع‌آوری داده اطلاعات مورد نیاز از طریق مصاحبه با مسئولان کارخانه الکل سازی رازی واقع در کشت و صنعت کارون و اطلاعات ثبت شده در سال 94 بدست آمد. 4 مواد و روش‌ها نهاده‌های مصرفی در فرآیند تولید اتانول از ملاس 5 مواد و روش‌ها ردپابی کربن دی اکسید در فرآیند تولید اتانول از ملاس برای محاسبه انتشارات غیر مستقیم در این مطالعه از پایگاه‌ داده اکوینونت استفاده گردید. تنها انتشارات ملاس از مطالعه خاتیوادا (2010) استخراج گردید. محاسبات بوسیله نرم افزار سیماپرو 4.0.8 انجام گرفت.

6 نتایج و بحث نتایج مربوط به کربن دی اکسید انتشار یافته در فرآیند تولید اتانول از ملاس در جدول زیر نشان داده شده است.
7 نتایج و بحث با توجه به اینکه 658 لیتر گازوئیل باعث انتشار 1850/95 کیلوگرم کربن دی اکسید معادل می‌شود (خاتیوا، 2010)، می‌توان نتیجه گرفت که در صورت جایگزینی 1000 لیتر اتانول به جای 658 لیتر گازوئیل از انتشار 1186/43 کیلوگرم کربن دی اکسید معادل جلوگیری می‌گردد.
8 نتایج و بحث سهم نهاده‌های مختلف از کل کربن دی اکسید در نمودار زیر نشان داده شده است. 9 نتایج و بحث نمودار زیر سهم مواد شیمیایی مختلف از کل انتشارات مواد شیمیایی نشان می‌دهد. 10 نتایج و بحث با توجه به اینکه سالیانه 32،139،765 لیتر اتانول در این واحد تولید می‌گردد می‌توان نتیجه گرفت که در طی یک سال 20554/02 تن کربن دی اکسید معادل انتشار می‌یابد که مقدار قابل توجهی می‌باشد. 11 نتیجه‌گیری مقدار کل کربن دی اکسید معادل انتشار یافته به ازاء 1000 لیتر اتانول تولید شده 59/639 بدست آمد.
ملاس و مواد شیمیایی به ترتیب با 66 و 2 درصد بیشترین و کمترین سهم از کربن دی اکسید معادل انتشار یافته را به خود اختصاص دادند.
دی آمونیوم فسفات با 51 درصد کل انتشارات مربوط به مواد شیمیایی، بیشترین سهم را در بین مواد شیمیایی به خود اختصاص داده است.


آموزش سئو دانلو تحقیق همکاری در فروش سایت آگهی رایگان دانلود پاورپوینت درس
دانلود مقاله دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ آموزش کاشت ناخن کسب درآمد