-------
بخشی از متن:
طرح درس ریاضی ششم با ررویکرد سازنده گرایی
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 4 صفحه
قسمتی از متن Word (..docx) :
-------
بخشی از متن:
طرح درس و روش تدریس علوم ششم، درس5: زمین پویا
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 7 صفحه
قسمتی از متن Word (..docx) :
زمین لرزه پدیده ای طبیعی است که حاصل رفتار و عکس العمل سنگ کره در برابر انرژی آزاد شده از درون زمین می باشد. زمین لرزه، اثرات مختلف اجتماعی، بهداشتی، ساختمانی و... بر زندگی ما دارد.
به فرایند خروج مواد از درون زمین، آتشفشان گفته می شود. آتشفشان ها از نظر فعالیت به سه گروه فعال، نیمه فعال و غیرفعال تقسیم بندی می شوند.
برای ایجاد انگیزه می توان در ابتدای کلاس قرائت سوره زلزال توسط یکی از دانش آموزان به همراه معنی اش خوانده شود و به زلزله اشاره شود. معلم تخم مرغ آب پز شده را به بچه ها نشان می دهد و کمی در موردش صحبت می کند تا در بچه ها حس کنجکاوی ایجاد شود...
در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 7 صفحه ای آورده شده است. این فایل در قالب ورد تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.
انتظار می رود دانش آموزان پس از تدریس بتواند:
✅ پدیده های طبیعی همچون زلزله و آتش فشان را بشناسند.
✅ تاثیر پدیده های طبیعی مانند زلزله و آتش فشان بر زندگی انسان ها را درک کنند.
✅ راه های کاهش خطرات ناشی از پدیده های طبیعی را بدانند.
✅ ساختمان تشکیل دهنده ی یک کوه آتش فشان را نام ببرند.
-------
بخشی از متن:
طرح درس ریاضی پنجم - نسبت
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 2 صفحه
قسمتی از متن Word (..docx) :
-------
بخشی از متن:
طرح درس ریاضی پنجم ابتدایی - ضرب کسرها
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 2 صفحه
قسمتی از متن Word (..docx) :
-------
بخشی از متن:
طرح درس و روش تدریس علوم ششم، درس12: جنگل برای کیست؟
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 8 صفحه
قسمتی از متن Word (..docx) :
در این درس زنجیره غذایی و جایگاه هر موجود زنده در آن مرور وبه منظور تعمیق آموخته های قبلی دانش آموزان، بر مفهوم ارتباط غذایی بین جانداران تاکید می شود.
دانش آموزان از طریق آشنایی با رابطه همزیستی به تنوع روابط بین حانداران و اهمیت این روابط در زندگی جانداران پی می برند و نسبت به مشاهده رفتارهای جانوران در محیط های طبیعی حساس می شوند.
فعالیت های این درس در جهت توجه هر چه بیشتر دانش آموزان به محیط پیرامون شان و ایجاد حساسیت نسبت به حفظ گیاهان و جانوران طراحی شده اند...
در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 8 صفحه ای آورده شده است. این فایل در قالب ورد تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.
اهداف درس:
✅ ارتباط های ساده بین جانداران پیرامون خود را درک کنند.
✅ علاوه بر درک ارتباط بین جانداران، اهمیت این ارتباط را بفهمند.
✅ تنوع ارتباط بین جانداران مختلف را شناخته و با آن آشنا شوند.