-------
بخشی از متن:
پرسشنامه استاندارد سرمایه فکری (بونتیس)
دسته بندی: وورد
فرمت فایل اصلی: docx ( آماده پرینت )
تعداد صفحات : 8 صفحه
توضیحات:
پرسشنامه استاندارد سرمایه فکری، تالیف بونتیس(1980)، در قالب فایل word، شامل 42 پرسش و 3 مولفه، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده.
پرسشنامه ارزیابی سرمایه فکری، که توسط بونتیس (1998) ساخته شده است که دارای 42 سوال بسته پاسخ می باشد. این مقیاس، سه مولفه سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری و سرمایه رابطه ای (مشتری) را در میان مدیران و کارشناسان شرکت مورد اندازه گیری قرار می دهد.
پایایی این پرسشنامه در تحقیق آقاجان زاده، حمید (1390) با آلفای کرونباخ 0/82 بدست آمده است
-------
بخشی از متن:
پرسشنامه مدیریت عملکرد
دسته بندی: وورد
فرمت فایل اصلی: docx ( آماده پرینت )
تعداد صفحات : 5 صفحه
توضیحات:
پرسشنامه مدیریت عملکرد، در قالب فایل word، شامل 12 پرسش، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده.
پرسشنامه مدیریت عملکرد شامل 12 گویه و هدف آن ارزیابی اثربخشی سیستم مدیریت عملکرد در سازمان می باشد. پایایی این پرسشنامه توسط رعنایی و همکاران (1390) با آزمون آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار spss به میزان 0/88 بدست آمده است.
این پرسشنامه داری نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده می باشد.
-------
بخشی از متن:
پرسشنامه استاندارد اهمال کاری تحصیلی (سولومون و راث بلوم)
دسته بندی: وورد
فرمت فایل اصلی: docx ( آماده پرینت )
تعداد صفحات : 2 صفحه
توضیحات:
پرسشنامه استاندارد اهمال کاری تحصیلی، تالیف سولومون و راث بلوم (1984)، در قالب فایل word، شامل 27 پرسش و 3 مولفه، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی.
پرسشنامه اهمال کاری تحصیلی را سولومون و راث بلوم در سال 1984 ساختند. این مقیاس را دهقانی (1387) برای اولین بار در ایران به کاربرده است.
این مقیاس دارای 27 گویه می باشد که 3 مولفه را مورد بررسی قرار می دهد:
- مولفه اول، آماده شدن برای امتحانات؛ شامل 8 سوال می باشد.
- مولفه دوم، آماده شدن برای تکالیف؛ شامل 11 گویه می باشد
- مولفه سوم، آماده شدن برای مقاله های پایان ترم؛ شامل 8 گویه می باشد.
نحوه پاسخدهی به گویه ها به این صورت است که پاسخ دهندگان میزان موافقت خود را با هر گویه با انتخاب یکی از گزینه های «هرگز»، «به ندرت»، «گهگاهی»، «اکثر اوقات»، و «همیشه» نشان می دهند که به گزینه «هرگز» نمره 1، «به ندرت» نمره 2، «گهگاهی» نمره 3، «اکثر اوقات» نمره 4، «همیشه» نمره 5، تعلق می گیرد.
نامیان و حسینچاری (1390) در تحقیقی با عنوان تبیین اهمال کاری تحصیلی دانشجویان بر اساس باورهای مذهبی و هسته کنترل ضریب پایایی پرسشنامه را به روش آلفای کرونباخ 0/73 به دست آوردند. دولتی (1391) نیز در پژوهشی ضریب پایایی پرسشنامه را به روش آلفای کرونباخ 0/93 بدست آورد. در این پژوهش از نسخه 27 سوالی استفاده شد. روایی پرسشنامه در پژوهش جوکار و دلاورپور (1386) با استفاده از روش تحلیل عاملی محاسبه شد که یافته ها بیانگر روایی مطلوب پرسشنامه بود.
-------
بخشی از متن:
پرسشنامه استاندارد سبکهای یادگیری کلب (LSI)
دسته بندی: وورد
فرمت فایل اصلی: docx ( آماده پرینت )
تعداد صفحات : 8 صفحه
توضیحات:
پرسشنامه استاندارد سبکهای یادگیری کلب (LSI)، در قالب فایل word، شامل 12 پرسش، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده.
این پرسشنامه سبک های یادگیری افراد را در دو بعد تجربه عینی- مفهوم سازی انتزاعی و مشاهده تاملی-آزمایشگری فعال، مورد سنجش قرار می دهد و از ترکیب این ابعاد چهار سبک یادگیری همگرا، واگرا، جذب کننده و انطباق یابنده به دست می آید.
این پرسشنامه از 12 جمله تشکیل شده و برای هر جمله چهار گزینه پیشنهاد شده است. آزمودنی، پاسخ پیشنهادی را با توجه با نحوه یادگیری خود، از نمره 1 تا 4 رتبه بندی می کند. به این ترتیب در هر جمله به گزینه ای که بیشترین مطابقت را با سبک یادگیری آزمودنی دارد نمره 4، به گزینه ای که در حد متوسط با سبک یادگیری آزمودنی مطابقت دارد نمره 3، به گزینه ای که در حد ضعیف با سبک یادگیری آزمودنی مطابقت دارد نمره 2 و به گزینه ای که با سبک یادگیری آزمودنی مطابقت ندارد نمره 1 داده می شود.
کلب در سال 1985 با پژوهشی که روی 1446 نفر از دانشجویان زن و مرد سال دوم دانشگاه انجام داد، روایی محتوایی این پرسشنامه را بررسی کرد و معتقد است که این پرسشنامه روایی خوبی دارد و برای تشخیص شیوه ها و سبک های یادگیری یادگیرندگان ابزار مناسبی است. در جدیدترین پژوهشی که ویلکاکسون انجام داد، روایی محتوایی این آزمون مورد بررسی قرار گرفت و نشان دهنده روایی خوب این پرسشنامه است.
-------
بخشی از متن:
پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی (ناهاپیت و گوشال)
دسته بندی: وورد
فرمت فایل اصلی: docx ( آماده پرینت )
تعداد صفحات : 3 صفحه
توضیحات:
پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی، تالیف ناهاپیت و گوشال (1998)، در قالب فایل word، شامل 28 پرسش و 3 مولفه، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده.
پرسشنامه سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال (1998) دارای 3 بعد ساختاری، ارتباطی و شناختی می باشد که هفت خرده مقیاس شبکه ها، اعتماد، همکاری، فهم متقابل، روابط، ارزش ها، تعهد را مورد بررسی قرار می دهد و در 28 گویه تنظیم شده است.
این پرسشنامه بر اساس مقیاس پنج گزینه ای لیکرت (خیلی موافقم= 5، موافقم= 4، نظری ندارم= 3، مخالفم= 2 و خیلی مخالفم= 1) ساخته شده است.
ناهاپیت و گوشال با رویکرد سازمانی جنبه های مختلف سرمایه اجتماعی را درسه بعد جای می دهند:
1. ساختاری: بارت (1992) عنصر ساختاری سرمایه اجتماعی اشاره به الگوی کلی تماس های بین افراد دارد یعنی، شما به چه کسانی و چگونه دسترسی دارید و مهمترین جنبه های این عنصر عبارتند از روابط شبکه ای بین افراد، پیکربندی شبکه ای، و سازمان مناسب.
2. ارتباطی (مشتری): ناهاپیت و گوشال (1996) عنصر ارتباطی سرمایه اجتماعی توصیف کننده نوعی روابط شخصی است که افراد با یکدیگر به خاطر سابقه تعاملات شان برقرار می کنند. مهمترین جنبه های این بعد از سرمایه اجتماعی عبارتند از: اعتماد؛ هنجارها؛ الزامات و انتظارات و هویت.
3. شناختی: عنصر شناختی سرمایه اجتماعی اشاره به منابعی دارد که فراهم کننده مظاهر، تعبیرها و تفسیرها و سیستم های معانی مشترک در میان گروه ها است مهمترین جنبه های این بعد عبارتند از زبان و کدهای مشترک، و حکایات مشترک.