-------
بخشی از متن:
پرسشنامه استاندارد خودکارآمدی تحصیلی ( پاتریک، هیکس و رایان )
دسته بندی: وورد
فرمت فایل اصلی: docx ( آماده پرینت )
تعداد صفحات : 3 صفحه
توضیحات:
پرسشنامه استاندارد خودکارآمدی تحصیلی، تالیف پاتریک، هیکس و رایان (1997)، در قالب فایل word، شامل 5 گویه، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منابع مورد استفاده شده.
این پرسشنامه توسط پاتریک، هیکس و رایان (1997) ساخته شده است. این مقیاس دارای 5 ماده می باشد که منعکس کننده ادراک دانش آموزان از شایستگی شان در انجام تکالیف کلاس می باشد. این مقیاس یک ابزار خودگزارشی است که ماده های آن از نوع لیکرت پنج درجه ای (1 = کاملا مخالفم، 2 =مخالفم، 3 = بی نظرم، 4 = موافقم، 5 = کاملا موافقم) برمبنای ابزارهای مختلف موجود ساخته شده است.
پایایی این مقیاس توسط میگلی و همکاران (2000) با روش آلفای کرونباخ 78/0 گزارش شده است. هاشمی شیخ شبانی (1380) پایایی این مقیاس را با دو روش آلفای کرونباخ و تنصیف اسپیرمن- براون به ترتیب 65/0 و 59/0 گزارش داده است
-------
بخشی از متن:
پرسشنامه رضایت از تصویر تن (سوئوتو و گارسیا، 2002)
دسته بندی: روانشناسی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
توضیحات:
پرسشنامه استاندارد رضایت از تصویر تن تالیف سوئوتو و گارسیا (2002)، در قالب فایل word، شامل 22 گویه، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منابع مورد استفاده شده.
این مقیاس در سال 2002 توسط سوئوتو و گارسیا ساخته شد. نسخه اولیه این مقیاس 81 ماده داشت که با بررسی ماده هایی که معانی یکسانی دارند تعداد ماده ها به 43 ماده تقیل یافت. مقیاس 43 سوالی به چند تن از پرستاران، روان پزشکان، روان شناسان، و متخصصین بهداشت روان ارایه شد و با بررسی روایی محتوایی آن و تناسب محتوا با مولفه مورد مطالعه، مقیاس تبدیل به 39 ماده شد. در اجرای اولیه این مقیاس 3 سوال آن توسط پاسخ دهندگان نامفهوم تشخیص داده شده و از مقیاس حذف گردید. پس از اجرای روایی عاملی اکتشافی در بار اول 10 ماده از این مقیاس ضریب همبستگی پایینی داشت و از مقیاس حذف شد. در اجرای دوم روایی عاملی اکتشافی نیز 3 ماده دیگر حذف شد و در نهایت مقیاس با 23 ماده باقی ماند. این مقیاس توسط طاهری تربتی و همکاران (1392) هنجاریابی گردید و در نهایت 22 گویه در یک عامل قرار گرفت و مقیاس رضایت از تصویر تن را شکل داد.
ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه):
تعداد گویه ها : 22
تعداد مولفه : مولفه ندارد
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد
منبع : دارد
نوع فایل : word و قابل ویرایش
-------
بخشی از متن:
پرسشنامه ذهنیت فلسفی مدیران بر اساس مدل فیلیپ اسمیت
دسته بندی: وورد
فرمت فایل اصلی: docx ( آماده پرینت )
تعداد صفحات : 3 صفحه
توضیحات:
پرسشنامه استاندارد ذهنیت فلسفی مدیران، تالیف فیلیپ اسمیت، در قالب فایل word، شامل 42 گویه و 3 مولفه، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر و منابع مورد استفاده شده.
منظور از میزان ذهنیت فلسفی، نمره ای است که فرد از پرسشنامه ذهنیت فلسفی مدیران که بر اساس مدل اسمیت و با اقتباس از کار تحقیقی سیف هاشمی (1382) ساخته شده است بدست می آورد. این پرسشنامه حاوی 42 سوال است که ذهنیت فلسفی مدیران را در سه مقوله جامعیت، تعمق و انعطاف پذیری مورد ارزیابی قرار می دهد.
-------
بخشی از متن:
پرسشنامه استاندارد رشد اجتماعی ( وایلند )
دسته بندی: وورد
فرمت فایل اصلی: docx ( آماده پرینت )
تعداد صفحات : 9 صفحه
توضیحات:
پرسشنامه استاندارد رشد اجتماعی، تالیف وایلند، در قالب فایل word، شامل 5 گویه، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منابع مورد استفاده شده.
آزمون رشد اجتماعی وایلند ابزاری است جهت بررسی رشد اجتماعی در کودکان همچنین میزان مسئولیت پذیری فردی و توجه به نیازهای شخصی. این پرسشنامه برای تمامی سنین کاربرد دارد برای هر سنی تعداد سوالات متفاوت می باشد.
-------
بخشی از متن:
پرسشنامه شکایات روان تنی (تاکاتا و ساکاتا، 2004)
دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
توضیحات:
پرسشنامه استاندارد شکایات روان تنی تالیف تاکاتا و ساکاتا (2004)، در قالب فایل word، شامل 30 گویه، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منابع مورد استفاده شده.
این مقیاس در سال 2004 توسط تاکاتا و ساکاتا برای سنجش شکایات روان تنی نوجوانان ژاپنی ساخته شده است، دارای 30 گویه می باشد و از ساختار تک عاملی برخوردار است. پاسخ به هر گویه از طریق انتخاب یکی از گزینه های «هرگز» (نمره 0) تا «به طور مکرر» (نمره 3) صورت می گیرد.
ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه):
تعداد گویه ها : 30
تعداد مولفه : مولفه ندارد
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد
منبع : دارد
نوع فایل : word و قابل ویرایش