-------
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 3 صفحه
قسمتی از متن Word (..docx) :
1 نمای ظاهری کتاب ها را به دقت بررسی کنند .3- برگه هایی که از قبل آماده کرده بودم را میان بچه ها توزیع می کنم و از آن ها می خواهم به صورت انفرادی به سوالات پاسخ بدهند و معیار ها و خواسته های خود را در جهت انجام این تکلیف، به وضوح وشفاف بیان کنند. سپس به دانش آموزان فرصت می دهم پاسخ های خود را برای همدیگر بخوانند در اینجا صحت کلام دانش آموزان به محک گذاشته می شود.به فرض اگر دانش آموزی از کتاب خود درست مواظبت نکرده باشد بدون این که رفتارش از طرف من مورد سرزنش قرار بگیرد ،رفتارش از طرف گروه هم سال نقد می شود و به این نتیجه می رسد مثل بقیه اعضای گروه چقدر مهم بوده ودر صدد رفع مشکل برخواهد آمد .5- برگه ها را جمع می کنم و با نگاه اجمالی به پاسخ ها،مطلب را جمع بندی می کنم ،و مفاهیم مورد نظر خود را تدریس می نمایم. در پایان متن درس توسط خود و دانش آموزان خوانده می شود،و بر مطالب تاکید می شود. در آخر فعالیت درست و نادرست و درک مطلب انجام می شود. تکلیف پایانی: نوشتن 5 صفت با مند .2- خواندن یک کتاب داستان و یافتن آرایه ی جان بخشی 3- خواندن کتاب داساتن و توضیح آن به صورت خلاصه در کلاس 4- نقاشی با موضوع کتاب 2
-------
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 3 صفحه
قسمتی از متن Word (..docx) :
آمادگی تصاویری از خانه های مختلف را از طریق اینترنت جمع آوری کرده و به هر گروه از دانش آموزان وایجاد انگیزه تعدادی 2 تصویر می دهیم واز آنها می خواهیم خانه های مشابه را با یکدیگر طبقه بندی کنند. همچنین خاطرات خود را از سفر به مناطق مختلف و آنچه دیده اند بیان کنند. فعالیت معلم فعالیت شاگرد فراگیران را گروه بندی نموده و به هرگروه از آن در هرمرحله از ارائه درس فراگیران را در جریان ها در هر مرحله عکس یک نوع خاص از خانه تدریس مشارکت داده واز آنها می خواهیم ابتدا به هارا داده و از آنها میخواهیم پنج دقیقه در مورد صورت گروهی وسپس به صورت کلاسی بحث و گفت آن بحث وگفت وگو کنند وسپس از آنها میخواهیم وگو کنند ونظرات خود را بیان کنند همچنین از هرگروه یک نفر توضیحاتی در مورد عکس سوالات خودرا بپرسند. خود ارایه دهند و سپس خودمان توضیحات انها ارائه درس را تکمیل میکنیم وهر بار برای هرعکس این کار را انجام می دهیم مثلا یک بار عکس خانه های 02 عشایری یک بار خانه های آپارتمانی و...به آنها می دهیم واین مراحل تکرار می شود و هربار با پرسش وپاسخ بین معلم ودانش آموزان صورت میگیردو در آخر تمامی مطالب را جمع بندی کرده و روی تابلو به صورت خلاصه نوشته می شودو دست آخر پس از ارزشیابی تکوینی به دانش آموزان تکلیفی ارایه می شود خلاصه وجمع از چند نفر از فراگیران می خواهیم هر آنچه از درس امروز یادگرفته اند کلاس ارائه دهد.همپنین در پایان بندی مفاهیم درس را به صورت خلاصه وطبقه بندی شده روی تابلوی کلاس ارایه می دهیم. 5 ارزشیابی -ویژگی خانه های مناطق شمالی را بیان کنند. تکوینی -تفاوت ها وشباهت های خانه های نواحی مختلف را بیان کنند. 5 تعیین -فردی :درس جدید را خوانده و به پرسش های آن جواب دهید. تکلیف -گروهی :از درس امروز سوال می شود .تکالیف درسی دیده می شود. -هر گروه راجع به خانه های یک ناحیه خاص تحقیق وگزارش آنرا به کلاس ارایه دهد. -خلاق : نقاشی خانه ای را که دوست دارند در آینده در آن زندگی کنند را بکشند. 2
-------
بخشی از متن:
طرح درس و روش تدریس ؟
تعداد صفحات: 12 صفحه
توضیحات فایل:
-------
بخشی از متن:
![endif]-->
عنوان word :طرح درس ملی ریاضی پایه هشتم ونهم
فرمت: wordقابلویرایش
تعداد اسلاید:15
wordآمادهارائه
فهرست مطالب:.
دانلود فایل word
طرح درس ریاضی هشتم ونهم
قالب ورد word،بدون نیاز به تایپ
ویژه دبیران ریاضی
-------
بخشی از متن:
![endif]-->
دانلودفایلPDF
چگونه طرح درس
ادبیات بنویسیم؟
ویژه دبیران ادبیات فارسی
متوسطه اول و دوم
تعداد صفحات :87
فروش فایل باسایت لوکس فایل