دسته بندی | بازاریابی و امور مالی |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 93 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 19 |
نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)
قسمتی از متن پاورپوینت :
تعداد اسلاید : 19 صفحه
اصول بازاریابی تلفنی یکی از تاکتیک های مهم متقاعد کردن مشتریان آگاه امروزی که حق انتخاب آنان به علت گسترش رقابت، پیوسته روبه افزایش است، ترویج (PROMOTION) است که خود از پنج ابزار تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم تشکیل می شود. ازطرفی، باتوجه به بالارفتن ارزش وقت و لزوم مدیریت زمان برای نیل به اهداف بنگاههای اقتصادی و همچنین اثربخشی بیشتر شیوه های ارتباطی دوطرفه (نظیر فروش شخصی و بازاریابی مستقیم) در این مقاله، به یکی از کانال های بازاریابی مستقیم یعنی بازاریابی تلفنی پرداخته شده است.
چکیده طبق تحقیقات به عمل آمده، با رقابتی تر شدن کسب و کارها، اهمیت ارتباط موثر با مشتریان نیز بیشتر می شود در این فضا از بین شیوه های مختلف ارتباط با مشتری نظیر تبلیغات، روابط عمومی، فروش شخصی، پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم، شیوه های ارتباط دوطرفه نظیر فروش شخصی و بازاریابی مستقیم موثرتر خواهند بود، و علت آن هم تعامل دوطرفه ای است که بین بنگاه اقتصادی و مشتریان صورت می گیرد. در این ارتباط، علاوه بر اینکه بنگاه اقتصادی در شناساندن خویش به مشتری تلاش می کند تا بتواند تقاضای او را به سمت بنگاه سوق دهد، فرصتی فراهم می شود تا صدای مشتری را نیز بشنود که نتایج آن برای رقبا و گسترش کسب و کار حائزاهمیت است به طوری که بنگاه می تواند مشتری را بشناسد و نیاز او را بداند و در راستای کسب رضایت مشتری با نگرش برد دوجانبه حرکت کند. یکی از راههای بازاریابی مستقیم، بــازاریابی تلفنی است که بهره گیری صحیح از تلفن علاوه بر نکات پیش گفته در راستای مدیریت زمان نیز به بازاریابان در دنیای شلوغ و پیچیده امروزی کمک می کند. در این مقاله به بازاریابی تلفنی و مهارتهای لازم برای نیل به موفقیت درمذاکرات تلفنی پرداخته شده است.
مقدمه یکی از تاکتیک های مهم متقاعد کردن مشتریان آگاه امروزی که حق انتخاب آنان به علت گسترش رقابت، پیوسته روبه افزایش است، ترویج (PROMOTION) است که خود از پنج ابزار تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم تشکیل می شود. ازطرفی، باتوجه به بالارفتن ارزش وقت و لزوم مدیریت زمان برای نیل به اهداف بنگاههای اقتصادی و همچنین اثربخشی بیشتر شیوه های ارتباطی دوطرفه (نظیر فروش شخصی و بازاریابی مستقیم) در این مقاله، به یکی از کانال های بازاریابی مستقیم یعنی بازاریابی تلفنی پرداخته شده است.
بازاریابی تلفنی اگر بدون وقت قبلی به محل استقرار مشتری مراجعه کنید، زمان زیادی را در راه صرف می کنید و امکان دارد طرف در محل حاضر نباشد و یا اینکه ممکن است مدتی را در انتظار باشید ولی بازهم شما را نپذیرد. پس بهتر است ملاقاتهای حضوری حتی الامکان با وقت قبلی باشد. تلفن را دست کم نگیرید. از تلفن استفاده کنید. این وسیله سرعت کار شما را افزایش می دهد و اگر هم مشتری نبود زمان اندکی را از دست داده اید. بدانید که تلفن برای شروع ارتباط بسیار مناسب است (مگر برای مشتریان قدیمی که با تلفن سفارش می دهند(.برای برقراری ارتباط با افراد مهم یکی از بهترین زمانهای تماس تلفنی، صبح زود است و یکی آخر وقت که منشی ها رفته اند. منشی ها بسیار خوب هستند اما باید پذیرفت که بعضی از مواقع مانع برقراری تماس می شوند. باید تکنیک های بازاریابی تلفنی را یاد بگیرید و از آنها استفاده کنید. به موارد زیر توجه کنید و آنها را به کار ببرید:
- کار با تلفن باید هدفمند باشد؛
توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.
دسته بندی | پاورپوینت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 415 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 24 |
نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)
قسمتی از متن پاورپوینت :
تعداد اسلاید : 24 صفحه
اسیدها و خواص آنها Carboxylic Acids contain the following functional group 1- نقاط ذوب و جوش بالاتری از ترکیبات هم کربن خود دارند
2- اسیدهای تا 7 کربن در آب محلولند ولی بزرگتر از آن نامحلول
3- با بازها واکنش داده و ایجاد نمک میکنند
5- قابل تبدیل به مشتقاتی مانند اسیدهالیدها-استرها-انیدریدها وآمیدها هستند خواص اسیدها Acidic Properties of Carboxylic Acids They are named by adding –oic acid onto the end of the carbon skeleton.
The –COOH group is the section responsible for the chemistry.
The substituents are named as in other aliphatic compounds
The carbon in the –COOH group is numbered carbon 1. Nomenclature Examples of Carboxylic Acids
4-ethyl-5-hydroxyhexanoic acid روشهای سنتز اسیدها 1- اکسایش الکل های نوع اول در حضور عوامل اکسنده مانند
2- اکسایش الدئیدها در حضور عوامل اکسنده بالا
3- اکسایش آلکن های دارای هیدروژن با استفاده از پرمنگنات در محیط اسیدی یا خنثی
4- اکسایش شاخه جانبی آلکیل در ترکیبات اروماتیک با استفاده از پرمنگنات
5- هیدرولیز گروه نیتریل در محیط اسیدی یا قلیایی با استفاده از حرارت.
KMnO4 CrO3 K2Cr2O7 6- کربوکسیل دارکردن واکنشگرهای گرینیارد واکنشهای اسیدها 1- احیای اسیدها و تبدیل شدن به الکل های نوع او
2- تبدیل شدن به اسید هالیدها- (اسید کلریدها)
3- تبدیل شدن به انیدریدها (در حضور معرف های آبگیر و یا اعمال حرارت 2 مول اسید به یک مول انیدرید تبدیل میشود)
4- تبدیل شدن به استرها (از واکنش یک مول اسید و یک مول الکل در حضور کاتالیزور اسیدی یک مول استر و یک مول آب ایجاد میشود) در تشکیل مولکول آب هیدروژن و اکسیژن آن از کدام مولکول اسید یا الکل آمده اند؟ 5- تبدیل شدن به آمیدها (از واکنش اسیدها با آمین ها امید ایجاد میشود ) مشتقات اسیدها و بررسی واکنش پذیری آنها اسید کلریدها و خصوصیات میتوان تمامی مشتقات دیگر اسید ها نظیر استرها, انیدریدها و امیدها را با استفاده از اسید کلریدها سنتز نمود که این روش راندمان بالاتری داشته و به روش غیر مستقیم معروف است 1- تبدیل شدن به آلدئیدها
2- تبدیل شدن به استر
3- تبدیل شدن به انیدرید
4- تبدیل شدن به آمید واکنشهای اسید کلریدها استرها و خواص Esters are named from the acid and alcohol stem. Naming of Esters the alcohol stem comes at the start of the ester name
the acid stem provides the second part of the name
the name of the ester usually ends with –anoate. واکنشهای استرها 1- هیدرولیز استرها –(محیط قلیایی و اسیدی) و ایجاد اسید
2- احیای استرها و تبدیل شدن به الکل نوع اول در حضور لیتیوم آلومینیوم هیدرید
3- واکنش با معرف گرینیارد و ایجاد الکل آمیدها و خواص از دیگر مشتقات پایدارترند
توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.
دسته بندی | پاورپوینت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 3146 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 41 |
نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)
قسمتی از متن پاورپوینت :
تعداد اسلاید : 41 صفحه
1 اسپم تصویر یا Image spam 2 فهرست مطالب تعریف اسپم تصویر
تکنیک های موجود در ایجاد اسپم تصویر
روشهای مقابله با اسپم تصویر
بررسی سه روش مقابله با اسپم
نتیجه گیری
منابع 3 تعریف اسپم تصویر جاسازی پیام های متنی اسپم در محتوای گرافیکی فایل تصویر
بدنه ایمیل
الصاق تصاویر در ایمیل
لینک ها
هدف:
دور زدن سیستم های ضد اسپم 4 تعریف اسپم تصویر(ادامه)
ایجاد مشکل برای کاربران
حجم ایمیل اسپم کمتراز 5k مضرات اسپم تصویر: پهنای باند
حجم تصاویر اسپم بیشتراز12k هزینه مربوط به سرورها 5 تعریف اسپم تصویر(ادامه) به سرعت مشهور شدند.
آغاز روش در سال 2004
6 7 تعریف اسپم تصویر(ادامه) 8 تکنیک های موجود در ایجاد اسپم تصویر مبهم و تاریک کردن
غلط املایی
چرخاندن متن
اضافه کردن سایه
تاری خطوط متن
اضافه کردن noise
9 تکنیک های موجود در ایجاد اسپم تصویر(ادامه) فقط متن
استخراج متن از تصویر
هزینه محاسباتی بالا
10 تکنیک های موجود در ایجاد اسپم تصویر(ادامه) بخش های چندگانه
تقسیم بندی یک کلمه در تصاویر مختلف
11 تکنیک های موجود در ایجاد اسپم تصویر(ادامه) تصاویر دست نوشته
تلاش در مخفی کردن متن از سیستم های ضد اسپم
12 تکنیک های موجود در ایجاد اسپم تصویر(ادامه) پس زمینه های عجیب
استفاده از اشکال هندسی
13 تکنیک های موجود در ایجاد اسپم تصویر(ادامه) واریانس هندسی
14 تکنیک های موجود در ایجاد اسپم تصویر(ادامه) کارتون
15 تکنیک های موجود در ایجاد اسپم تصویر(ادامه) استفاده از تصاویر طبیعی
16 تکنیک های موجود در ایجاد اسپم تصویر(ادامه) فونت تکه ای
17 روشهای مقابله با اسپم تصویر طبقه بندی بر اساس محتویات
طبقه بندی بر اساس مشخصه های متن
طبقه بندی بر اساس ویژگی های تصویر 18 روش اول استفاده از روش شبکه های عصبی مصنوعی
یک متد بهینه classification
استفاده برای حل مسائل استخراج ویژگی
در دهه های اخیر بیشتر و بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.
برای آموزش داده های پیچیده مفید است.
کار سریع با تعداد زیادی داده.
یک نورون ورودی،یک نورون خروجی و چند لایه پنهان
هر نورون دارای وزن ارتباط هست. 19 روش اول(ادامه) استفاده از 5000 تصویر
JPEG, GIF, PNG ,BMP
جمع شده توسط Giorgio Fumera
استخراج ویژگی:
هیستوگرام رنگ، توزیع رنگ در یک صفحه را نشان می دهد:
مزایای استفاده:
به راحتی قابل محاسبه است.
در اسپم ها طیف وسیعی از رنگ ها استفاده نمی شود.
میانگین تعداد بلاک ها در یک تصویر:
تغییر سایز تصاویر 256*256
20 روش اول(ادامه) تقسیم بندی تصویر به چندین بلاک بر حسب شباهت پیکسل ها
محاسبه mean value برای بلاک
یک روش supervised
آموزش سیستم در ده بار.
80/20 برای آموزش و تست
21 روش اول(ادامه) ارزیابی 22 روش اول(ادامه) ارزیابی 23 یک روش ساده
تعریف:
ابتدا مشخص شود که آیا ایمیل اسپم هست یا خیر؟
اگر ایمیل در whitelistقرار دارد،ایمیل قانونی است.
در زمانی که 35 درصد از ایمیل های اسپم، تصاویر اسپم بودند، 70 در صد پهنای باند اشغال شدند.
24 یک روش ساده(ادامه) ایده:
به طور معمول در دسته های بزرگ ارسال می شوند.
شناسایی برخی از اسپم ها با روش سنتی و پس از آن استفاده از هیستوگرام و ویژگیهای فایل.
الگوریتم بسیار سریع است،زیرا متن را استخراج نمی کند. 25 یک روش ساده(ادامه) هر 5 ویژگی یک سهم را دارند.
هزینه ی محاسباتی این 5 ویژگی کم است.
26 27 یک روش ساده(ادامه) 28 روش سوم قابلیت روش آنتی اسپم واحد
توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 228 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 31 |
نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)
قسمتی از متن پاورپوینت :
تعداد اسلاید : 31 صفحه
استاندارد حسابداری (فعالیتهای ساخت املاک) 1 دامنه کاربرد استاندارد دامنه کاربرد:
*شهرک سازی مسکونی
* شهرک سازی صنعتی
* شهرک سازی تجاری
موارد عد م کاربرد استاندارد:
ساخت املاک برای استفاده توسط خود واحد تجاری مبنای تهیه استاندارد حسابداری شماره29 استاندارد بین المللی حسابداری جداگانه ای برای فعالیت های ساخت املاک وجود ندارد.
شامل:
استاندارد حسابداری شماره 32 مالزی با عنوان "فعالیت های ساخت املاک”و استاندارد حسابداری شماره 66 آمریکا با عنوان "حسابداری فروش املاک"
استاندارد حسابداری شماره 67 آمریکا با عنوان «حسابداری مخارج عملیات اولیه اجاره پروژه های املاک» مخارج ساخت املاک مخارج ساخت املاک باید در بر گیرنده تمام مخارجی باشد که به طور مستقیم به فعالیت های ساخت قابل انتساب است یا بتوان آن را بر مبنایی منطقی به چنین فعالیت هایی تخصیص داد
شامل:
مخارج تحصیل زمین،
مخارج مستقیم فعالیت های ساخت املاک،و
مخارج مشترک قابل انتساب به فعالیت های ساخت املاک نکته زمین نگهداری شده برای فعالیت های ساخت املاک ،چنانچه هیچ نوع فعالیت ساخت بر روی آن انجام نشده باشد و انتظار نمی رود فعالیت های ساخت طی چرخه عملیاتی معمول واحد تجاری تکمیل شود باید به عنوان دارایی غیر جاری طبقه بندی شود.مشروط بر اینکه با توجه به استاندارد حسابداری شماره 14 با عنوان "نحوه ارائه داراییهای جاری و بدهیهای جاری” صورت های مالی واحد تجاری ،مشمول طبقه بندی دارایی ها و بدهی ها به جاری و غیر جاری باشد. نکته زمین نگهداری شده برای ساخت املاک باید به بهای تمام شده پس از کسر هر گونه کاهش ارزش انباشته انعکاس یابد. مخارج ساخت املاک مخارج تحصیل زمین
مخارج مستقیم فعالیت های ساخت املاک
مخارج مشترک قابل انتساب به فعالیت های ساخت املاک مخارج تحصیل زمین شامل:
*بهای خرید زمین
*حق الزحمه کارشناسی
*حق ثبت
*کارمزدخرید
*هزینه نقل و انتقال
*سایر مخارج تحصیل زمین مخارج قبل از تحصیل زمین 1-اگر این مخارج بطور مستقیم به فعالیت های بعدی ساخت املاک مرتبط باشد به عنوان جزئی از بهای تمام شده ساخت املاک محسوب می شود.
2-در صورت عدم وجود شرایط بند یک، این مخارج به محض تحمل، در صورت سود و زیان منظور می گردد. مخارج مستقیم فعالیت های ساخت املاک -مخارج مواد و مصالح
-مخارج دستمزد مستقیم
-مخارج انجام شده توسط پیمانکاران
-حق الزحمه کارشناسی
-مخارج تامین مالی تحمل شده طبق استاندارد حسابداری شماره 13 تمام مخارج تامین مالی تحمل شده فقط طی دوره هایی به بهای تمام شده دارایی منظور می شودکه فعالیت های لازم جهت آماده سازی واحدهای ساختمانی برای استفاده مورد نظر در حال انجام است. این فعالیت ها شامل مواردی از قبیل تهیه نقشه ها و فرایند اخذ تاییدیه ها و مجوزهای لازم از سازمان های دولتی نیز می باشد که ماهیت اجرایی و فنی دارند و در مرحله قبل از احداث بنا انجام می شود. مخارج مشترک قابل انتساب به فعالیت های ساخت املاک مخارج زیر بنایی مشترک (نظیر جاده های اختصاصی) و اختصاص فضای لازم برای ساخت اماکن تفریحی و آموزشی در بخشی از زمینی که واحد تجاری قصد دارد طی چندین فاز یا پروژه در آن فعالیت های ساختمانی انجام دهد.
مخارج قابل تخصیص به تمام پروژه های در جریان ساخت واقع در مکان های جغرافیایی مختلف نظیر مخارج کارکنان دفتر فنی واقع در اداره مرکزی مخارج مشترک قابل انتساب به فعالیت های ساخت املاک روش انتخاب شده برای تخصیص باید بطور یکنواخت بکاررود.
مخارجی که به طور آشکار به فعالیت های ساخت املاک قابل انتساب نباشد در دوره وقوع به عنوان هزینه شناسایی می شود. روش های تخصیص مخارج ساخت به واحدهای ساختمانی الف.روش شناسایی ویژه (از قبیل مخارج مستقیم ساخت)،
ب.روش ارزش نسبی فروش (در صورتی که شناسایی ویژه امکان پذیر نباشد)
ج.سایر روش های مناسب (در صورتی که ارزش نسبی فروش عملی نباشد) روش شناسایی ویژه روشی است که در آن مخارج مختص هریک از اقلام موجودی به آن قلم اختصاص می یابد.
توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.
دسته بندی | پاورپوینت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 538 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 91 |
نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)
قسمتی از متن پاورپوینت :
تعداد اسلاید : 91 صفحه
استاتیک فهرست مطالب درس استاتیک :
استاتیک اجسام :
نیروها در صفحه
آنالیز برداری
تجزیه یک نیرو به اجزاء آن
جمع نیرو ها (بیش از دو نیرو) بوسیله مولفه های آنان روی محورX وY
تعادل :
قوانین و تعریف تعادل
رسم دیاگرام آزاد اجسام صلب و گشتاور :
گشتاور نیرو حول یک نقطه
گشتاور یک کوپل
کم کردن دستگاه نیروها به یک نیرو و یک کوپل
عکس العمل ها و تکیه گاهها :
انوع تکیه گاه:
رابطه عکس العمل نیروها در تکیه گاه با گشتاور
عکس العمل استاتیکی نا معین مرکز سطح یا جسم :مرکز سطح و خط (ممان اولیه)تعادل و خواص آن استفاده از مرکز جسم تعیین ممان اولیه بوسیله انتگرالگیری آنالیز سازه ها خمش دیاگرام نیروی برشی و گشتاور خمشی (بار متمرکز و بار گسترده)ممان ثانویه یا ممان اینرسی تعیین ممان اینرسی بوسیله انتگرال گیری روش کار و انرژی برای حل مسائل استاتیک استاتیک اجسام یک نیرو روی یک جسم میتواند از بر آیند چندین نیرو بوجود آمده باشد . که هر یک از آن نیروها همان اثر برآیند را دارند . روابط بین نیروها متفاوت عمل کننده روی یک جسم و وضعیت تعادل آنها تعیین کننده وضعیت نیروهای اعمال شده روی جسم می باشد .
نیروها در یک صفحه (ابتدا دو نیرو) نیروی وارده به یک جسم معمولا بوسیله نقطه اثر آن مقدار وجهت آن روی جسم مشخص می شود . معمولا نیرو بوسیله مقدار و جهت آن در مقدار و جهت قابل بررسی است . که دستگاههای مختلف بوسیله واحدهای مختلف مشخص می شود نیرو به وسیله خط راست و زاویه ای که با محور مشخص و ثابت دارد بیان می شود. شواهد تجربی نشان میدهد که دو نیروی Q,P در نقطه A را می توان بوسیله بر آیند آنها یعنی R جایگزین نمود .
R نیروی برایند دو نیروی Q,P می باشد و همان اثر آن دو نیرو را دارد و آن را می توان بوسیله شکل زیر نشان داد . آنالیز برداری : همه کمیتهای فیزیکی را که دارای مقدار وجهت باشند می توان بوسیله بردار و قانون لوزی بیان نمود .یا به عبارتی از بردار برای نشان دادن یک نیرو روی جسم استفاده می شود . دو بردار که دارای یک مقدار و هم جهت باشند آنها را دو بردار مساوی گویند گرچه روی یک نقطه در جسم اثر ننمایند. دو بردار ممکن است دارای یک مقدار باشند ولی جهت آنان مخالف باشد . P+(-P)=0 تعادل: تعریف: وقتی برایند کلیه نیروهای عمل کننده روی یک جسم صفر باشد جسم در حال تعادل است .
قوانین نیوتن : در اواخر قرن هفدهم میلادی اسحق نیوتن سه قانون بنیادی پایه گذاری نمود که علوم مکانیک بر مبنای آن سه قانون استوار است .
قانون اول نیوتن : اگر برایند نیروهای وارده به یک جسم صفر باشد چنانچه آن جسم در حال سکون بوده است همچنان در حال سکون خواهد بود . و اگر در حال حرکت بوده است به حرکت خود با سرعت ثابت ادامه خواهد داد .
- جسمی که دو نیرو به آن وارد می شود در حال تعادل است اگر دو نیرو دارای یک مقدار و در یک راستا و دارای جهت مخالف باشند . اگرمجموع نیروهای تشکیل دهنده یک چند ضلعی (برایند) برابر صفر باشد جسم در حال تعادل است. F1 F2 F3 F4 R مثال : بررسی کنید آیا شرایط تعادل برای شکل زیر برقرار است . تمرین : دو سیم مطابق شکل در نقطه بهم متصل و بارگذاری شده اند با توجه
به اینکه75 =α و p=400N نیروی کششی Ac ,Bc را تعیین کنید . A B C جمع نیروها در یک نقطه بوسیله مولفه های آنها بر (بیش از دو نیرو) X و Yروی محور
تا کنون وقتی دو نیرو در یک نقطه اعمال میگردید آنها را مورد بررسی قرار دادیم . به روش ترسیمی و هم به روش تحلیلی دو نیرو را مورد بررسی قرار دادیم و برایند را بدست آوردیم . ولی چنانچه سه نیرو یا بیشتر در یک نقطه مورد نظر باشند از طریق مثلث نیروها نمی توان برایند آنها را بدست آورد و می بایست از طریق مولفه های آنها روی محورها برایند را محاسبه نمود تجزیه یک نیرو به دو مولفه عمود بر هم : اندازه زاویه ө از جهت مثبت محور X و خلاف جهت عقربه های ساعت در نظر گرفته می شود .
مقدار ө از 0 تا 360 درجه تغییر میکند.
توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.