اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی, خرید ساعت مچی , خرید لوازم آشپزخانه, خرید کفش , تخفیف های دیجی کالا , تخفیف خرید کیف و کفش و مد و پوشاک

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی, خرید ساعت مچی , خرید لوازم آشپزخانه, خرید کفش , تخفیف های دیجی کالا , تخفیف خرید کیف و کفش و مد و پوشاک

خرید ارزان طرح درس علوم سوم ابتدایی درس زنگ علوم

خرید ارزان طرح درس علوم سوم ابتدایی درس زنگ علوم

دانلود خرید ارزان طرح درس علوم سوم ابتدایی درس زنگ علوم خرید ارزان طرح درس علوم سوم ابتدایی درس زنگ علوم خرید ارزان طرح درس علوم سوم ابتدایی درس زنگ علوم

-------

خرید ارزان طرح درس علوم سوم ابتدایی درس زنگ علوم
خرید ارزان طرح درس علوم سوم ابتدایی درس زنگ علوم
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 4
حجم فایل: 712
قیمت: 14000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 4 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

معرفی درس جدید و ایجاد انگیزه فعالیت ضمن تدریس فرایند یاد دهی و یاد گیری جمع بندی و نتیجه گیری ارزشیابی تکوینی و پایانی تعیین تکلیف اختتامیه تشخیص داد. پاسخ می پردازند 4 دقیقه پس از بحث و بررسی به نتیجه می رسند با توجه به وسایل و خوارکی های که از قبل آماده شده است و از با علاقه و نشاط در فعالیت شرکت 13 دقیقه طریق پرسش و پاسخ ، یک آمادگی ذهنی در دانش آموازان برای می کنند ورود به درس ایجاد میکنیم. ضمن توضیح در مورد درس از دانش آموزان میخواهیم با توجه به به بررسی فعالیت های خود در 13 دقیقه خواراکی های که در دست دارند به صورت گروهی به طبقه آنها گروه می پردازند. بپردازند.) با توجه به نوع میوه و ... که دوست دارند(. پس از بررسی مشاهدات روی تابلو جدول طبقه بندی اطلاعات را رسم میکنیم و از دانش آموزان میخواهیم در مورد نظرات گروه های خود رو بیان کنند. سپس با توجه به فعالیت و تصاویر درس ، تدریس را تا پایان ادامه میدهیم. 4 دقیقه چگونه مینوان اطلاعات را طبقه بندی کرد. در مورد سوالات ارایه شده 0 دقیقه کدام خوارکی ها مفید و کدام مضر هستند. ارزشیابی در گروه یا بصورت فردی فکر کرده و پاسخ می دهد قسمت جمع آوری اطلاعات کامل شود. انجام کامل تکالیف به صورت 2 دقیقه گروهی صلوات و دعای فرج و آرزوی سلامتی برای همه مسلمانان شرکت در اختتامیه و دعا

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان طرح درس علوم سوم ابتدایی درس زنگ علوم  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان طرح درس علوم سوم ابتدایی درس زنگ علوم روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان طرح درس علوم سوم ابتدایی درس زنگ علوم

خرید ارزان طرح درس فارسی سوم ابتدایی درس برزگر و بلدرچین

خرید ارزان طرح درس فارسی سوم ابتدایی درس برزگر و بلدرچین

دانلود خرید ارزان طرح درس فارسی سوم ابتدایی درس برزگر و بلدرچین خرید ارزان طرح درس فارسی سوم ابتدایی درس برزگر و بلدرچین خرید ارزان طرح درس فارسی سوم ابتدایی درس برزگر و بلدرچین

-------

خرید ارزان طرح درس فارسی سوم ابتدایی درس برزگر و بلدرچین
خرید ارزان طرح درس فارسی سوم ابتدایی درس برزگر و بلدرچین
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 3
حجم فایل: 859
قیمت: 14000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 3 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

1 این فایل فقط برای مشاهده می باشد . برای خرید فایل ورد و قابل ویرایش این طرح درس با قیمت فقط هزار تومان به سایت علمی و پژوهشی آسمان مراجعه کنید. www.asemankafinet.ir 2

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان طرح درس فارسی سوم ابتدایی درس برزگر و بلدرچین  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان طرح درس فارسی سوم ابتدایی درس برزگر و بلدرچین روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان طرح درس فارسی سوم ابتدایی درس برزگر و بلدرچین

خرید ارزان طرح درس مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی درس اعضای خانواده

خرید ارزان طرح درس مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی درس اعضای خانواده

دانلود خرید ارزان طرح درس مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی درس اعضای خانواده خرید ارزان طرح درس مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی درس اعضای خانواده خرید ارزان طرح درس مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی درس اعضای خانواده

-------

خرید ارزان طرح درس مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی درس اعضای خانواده
خرید ارزان طرح درس مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی درس اعضای خانواده
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 12
حجم فایل: 1740
قیمت: 22000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 12 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

به نام خدا مشخصات کلی طرح درس نام کتاب: تعلیمات اجتماعی عنوان درس: اعضای خانواده صفحات تدریس: 11 و 11 و 11 پایه تحصیلی: سوم ابتدایی تعداد دانش آموزان: 18 نفر جنسیت دانش آموزان: نام مدرسه: نام آموزگار: تاریخ اجرا: دانش آموزان با مفهوم خانواده و اندازه ی خانواده آشنا می شوند .)دانشی( مهارت شناخت در مورد خانواده و اندازه ی خانواده در آنان تقویت می شود .)مهارتی( نسبت به یادگیری مطالب و مفاهیم درس جدید، از خود علاقه نشان می دهند .)نگرشی( اهداف کلی در فرآیند آموزش، دانش آموزان می توانند : اهداف آموزشی )دانستنی ها و مهارت ها ( 1( چگونگی تشکیل« خانواده » را شرح دهند . 2( مفهوم « اندازه ی خانواده » را به زبان ساده بیان کنند. 3( در تصویر سازی، تصویر درستی از تعداد اعضای خانواده ی خویش ارائه دهند. 4( درباره ی زندگی در یک خانواده ی بزرگ یا کوچک، اظهار نظر کنند. 5( تفکرات و نظرات خود را به صورت واضح و روشن بیان کنند. 6( کاربرگ شماره ی 3 ) پرسشنامه ( را به درستی تکمیل کنند. 7( نتایج کاربرگ شماره ی 3 را تفسیر و تحلیل کنند. اهداف پرورشی )نگرش ها ( 1( به مطالعه و جست و جوی اطلاعات در مورد جایگاه و نقش خانواده در اجتماع و دین اسلام، علاقه مندی نشان دهند. 2( در فعالیت های گروهی و همکاری با دیگران، شرکت موثر و فعال داشته باشند. 3( در احترام گذاشتن و قدردانی نسبت به اعضای خانواده بکوشند. 4( با افراد سالمند در خانواده، با احترام رفتار کنند. 5( دیگران را نسبت به احترام به اعضای خانواده، مخصوصاً سالمندان تشویق و تحسین کنند. 6( در انجام وظایف محوله احساس مسئولیت کنند. 7( شکرگزار خداوند باشند. اهداف رفتاری همه ی ما در خانواده زندگی می کنیم. اعضای خانواده از یکدیگر مراقبت می کنند. تعداد اعضای خانواده ها با هم فرق دارد. مفاهیم کلیدی تلفیقی از روش پرسش و پاسخ و الگوی پیش سازمان دهنده روش تدریس کتاب درسی ، طرح درس ، صورتک های انگشتی، کارت های گروه بندی ، ماژیک ، چک لیست ، ویدئو پروژکشن ، تخته کلاس ، تصویری از مسافران داخل اتوبوس ، تصویری از افراد یک کارگاه خیاطی ، تصویر کارگران یک کارخانه ، تکالیف پایانی ابزار و وسایل آموزشی گروه های کوچک گروه های یادگیری ردیفی مدل نشستن سلام و احوال پرسی ، حضور وغیاب ، توجه به وضعیت فیزیکی کلاس ، توجه به وضعیت جسمی و روحی دانش آموزان ، خواندن قرآن ، نوشتن نام خدا و تاریخ روز روی تخته ، توجه به مناسبت روز ، گرفتن تکلیف درس جدید و شاخص کردن آن ها ) نقاشی از خودشان و کسانی که با آن ها زندگی می کنند.( فعالیت های قبل از تدریس پرسش هایی در ارتباط با درس جدید می پرسیم تا به میزان آگاهی و اطلاعات دانش آموزان در رابطه با موضوع درس پی ببریم. خانواده یعنی چه؟ شما در خانه تان با چه کسانی زندگی می کنید؟ ارزشیابی تشخیصی معلم از دانش آموزان می خواهد با دقت به شعری که چند لحظه بعد خوانده خواهد شد، گوش فرا دهند تا در پایان بتوانند به سوالاتی که در ارتباط با شعر طرح شده پاسخ صحیح بدهند . خواندن شعر « انگشتان دست » توسط معلم. ) معلم با توجه به متن شعر، صورتک های مورد نیاز را از روی صورتک هایی که دانش آموزان در زنگ هنر درست کرده بودند، انتخاب نموده و در هنگام خواندن متن شعر از آن ها استفاده می کند .( طرح چند سوال: در این شعر، انگشتان دست به چه چیزی تشبیه شد ؟ این خانواده چند فرزند داشتند؟  معرفی درس جدید و بیان انتظارات: درس امروز ما به نحوی با این شعر و نقاشی های زیبایی که کشیدید در ارتباط است. موضوع درس امروز ما در رابطه با خانواده و تعداد اعضای هر خانواده است . اگر به درس امروز خوب گوش کنید و در فعالیت ها نیز شرکت فعال داشته باشید، می توانید به مفاهیم و مطالب درس پی برده و به راحتی به سوالات مربوطه پاسخ دهید. هم چنین می توانید در ارتباط با موضوع درس، راهکارها و نظرات و پیشنهادات جالبی ارائه نمایید . * متن شعر در پایان طرح درس و قسمت ضمائم موجود است. * آماده سازی و ایجاد انگیزه فعالیت های دانش آموزان فعالیت های معلم دانش آموزان با توجه به رنگ کارت ها کنار هم قرارمی گیرند. معلم از دانش آموزان می خواهد با توجه به کارت های رنگی کنار هم قرار بگیرند و تشکیل یک گروه را بدهند. دانش آموزان به نکاتی که معلم بیان می کند با دقت فراوان گوش فرا می دهند. معلم هدف از تشکیل گروه را برای دانش آموزان شرح داده و آن ها را با وظایف خود در گروه آشنا می سازد. دانش آموزان متن روی کارت گروه بندی را ابتدا صامت خوانی کرده سپس دانش آموزان منتخب نام گروه خود را می خوانند. گروه ها بعد از مشورت در مورد معنی و مفهوم آن، به زبان ساده توضیحاتی بیان می کنند. - معلم از دانش آموزان می خواهد نامی که بر روی کارت های گروه بندی نوشته شده را بخوانند و در مورد معنی و مفهوم آن با دوستانشان گفت و گو کنند . دانش آموزان مشغول انجام فعالیت شده و نام هر یک از اعضای خانواده ی خود را به همراه نسبت ها در کنار تصاویرشان می نویسند. معلم از دانش آموزان می خواهد نقاشی های خود را روی میز بگذارند و نام اعضای خانواده را کنار نقاشی هر یک از آن ها بنویسند و نسبت ها را هم ذکر کنند. معلم در حین انجام فعالیت بر کار دانش آموزان نظارت کرده و در صورت لزوم با راهنمایی های غیر مستقیم به رفع اشتباهات آنان می پردازد. دانش آموزان جمع تعداد اعضای خانواده ی خود را در برگه ی نقاشی خویش می نویسند. معلم از دانش آموزان می خواهد تعداد اعضای خانواده ی خود را در برگه ی نقاشی بنویسند دانش آموزان برگه ی نقاشی خود را با برگه ی نقاشی دوستانشان مقایسه می کنند تا بفهمند که آیا تعداد اعضای خانواده هایشان یکسان است یا یکسان نیست . معلم از دانش آموزان می خواهد برگه ی نقاشی خود را با برگه ی نقاشی دوستانشان از نظر تعداد اعضا مقایسه کنند. دانش آموزان طبق خواسته ی معلم به انجام فعالیت می پردازند. معلم از دانش آموزان می خواهد کتاب ها را باز کرده و عکس های مربوط به درس را به همراه توضیحاتی که کنار هر عکس نوشته شده با دقت مشاهده کنند دانش آموزان به سوالات توجه کرده و در صورت لزوم با اعضای گروه خود مشورت کرده و پاسخ می دهند. معلم پرسش های گفت و گو کنید صفحه ی 13 را به بحث می گذارد. هر خانواده چند نفرند؟ به نظر شما چه چیز مشترکی در این عکس ها وجود دارد؟ آیا اعضای خانواده همدیگر را دوست دارند؟ گروه ها بعد از مشورت و تبادل نظر ،نظرات خود را با ذکر دلیل بیان می کنند. معلم عکس گروه های دیگری غیر از خانواده را به دانش آموزان نشان می دهد و می پرسد که آیا این ها یک خانواده هستند؟ چرا؟ * این عکس ها در پایان طرح درس و قسمت ضمائم موجود است. * دانش آموزان منتخب با ذکر دلیل به بیان احساسات خود در مورد تمایل به زندگی در خانواده ی کم جمعیت یا پر جمعیت می پردازند. معلم از دانش آموزان می خواهد درباره ی اندازه ی خانواده، اظهار نظر کنند که آیا دوست دارند در یک خانواده ی پر جمعیت زندگی کنند یا خانواده ی کوچک؟ چرا؟ -گروه ها بعد از همفکری، نتایج و مطالبی که از درس جدید آموخته اند را بیان می کنند. - دانش آموزان با دقت، به توضیحات تکمیلی معلم گوش فرا می دهند. - معلم برای جمع بندی مطالب درس از گروه ها می خواهد آن چه از درس روز یاد گرفتند را بیان کنند. -معلم در تکمیل جمع بندی دانش آموزان، مطالبی را که در محیط اکتیو آماده کرده بود در یک نگاه در معرض دید بچه ها می گذارد و توضیحات تکمیلی را ارائه می دهد. دانش آموزان کاربرگه ی شماره ی 3 را دریافت کرده و با دقت و تمرکز به توضیحات معلم گوش فرا می دهند. معلم کاربرگه ی شماره ی 3 را به تعداد دانش آموزان کلاس تکثیر کرده و از آنان می خواهد این کاربرگه را که پر کردن پرسشنامه است در زنگ های تفریح انجام دهند و برای جلسه ی بعد به معلم تحویل نمایند. معلم در مورد نحوه ی پر کردن پرسشنامه و نحوه ی برخورد و صحبت با افراد توضیحات لازم را ارائه می دهد و می گوید که در هنگام سوال کردن از افراد باید از آن ها مودبانه درخواست کنید و اگر مایل بودند به شما پاسخ می دهند و... محورهای عمده ی ارزشیابی این درس، همان تکالیف محوله کلاسی شامل معرفی تعداد و اعضای خانواده توسط دانش آموز، شرکت در بحث و اظهار نظر و بالاخره انجام و تکمیل صحیح کاربرگه ی شماره ی 3 است. ارزشیابی تکلیف عمومی : کاربرگه ی شماره ی 3 را تکمیل نمایند. تکلیف فردی : گروه اول: با توجه به موضوع درس، برای تابلوی کارهای خوب، جمله های زیبا بنویسند. ) معلم زیباترین جمله ها را با کمک دانش آموزان، انتخاب و ویراستاری کرده و سپس در تابلو نصب خواهد کرد. گروه دوم: در مورد محاسن و خوبی های زندگی در خانواده ی بزرگ تحقیق کنند. گروه سوم: در مورد جایگاه و نقش خانواده در اجتماع و دین اسلام ،مطالبی جمع آوری کنند. تکلیف پایانی این احتمال نیز وجود دارد که موضوع تکلیفی از طرف دانش آموز یا دانش آموزانی مطرح گردد که با استقبال دیگر دانش آموزان و هم چنین معلم کلاس قرار گیرد؛ یابعضی از دانش آموزان علاقه مند، دوست داشته باشند علاوه بر تکلیف خود، تکالیف گروه های دیگر را نیز انجام دهند .* با ذکر یک حدیث از حضرت فاطمه که در ارتباط با نیکی به پدر و مادر است ، جلسه را به پایان می بریم. سخن پایانی

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان طرح درس مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی درس اعضای خانواده  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان طرح درس مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی درس اعضای خانواده روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان طرح درس مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی درس اعضای خانواده

خرید ارزان طرح درس (خودخواهی)

خرید ارزان طرح درس (خودخواهی)

دانلود خرید ارزان طرح درس (خودخواهی) خرید ارزان طرح درس (خودخواهی) خرید ارزان طرح درس (خودخواهی)

-------

خرید ارزان طرح درس (خودخواهی)
خرید ارزان طرح درس (خودخواهی)
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 8
حجم فایل: 193
قیمت: 19000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 8 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

نام درس پایه : مدت : 45 دقیقهموضوع : خودخواهی هدف کلی : آشنایی دانش آموزان با مفهوم خودخواهیاهداف جزئی : دانش آموزان بعد از پایان درس باید :دانستنی ها :بداند عاقبت تنبلی چه خواهد شد .زیانهای خودخواهی چیست .چگونه همه باید با هم ارتباط داشته باشند.مهارت : فراگیر بداند تنبلی و خودخواهی چگونه بر روابط او با دیگران تاثیر خواهد گذاشت .نگرش:نسبت به برقراری ارتباط صحیح با دیگران علاقه و رغبت نشان دهند.زیانهای خودخواهی را بدانند و به عنوان یک رفتار نکوهش شده آن را فراگیرند.اهداف رفتاری :فراگیر یاد می گیرد که تبلی و خودخواهی باعث می شود او با دیگران هیچگاه نتواند رابطه ای دوستانه داشته باشد .فراگیر یادمی گیرد هرکس خودش باید کارهای شخصی اش را انجام دهد و هیچ کاری را به عهده دیگران نگذارد .رفتار ورودی : دانش آموز قبل از ورود به درس :بدیهای تنبلی و خودخواهی را تا حدی می داند.می داند هرکس خودش باید کارهی شخصی اش را انجام دهد.می داند ممکن است تنبلی بر روابط او با دیگران تاثیر منفی می گذارد .ارزشیابی تشخیصی :از روی داستان یک بار بخوانند .پرسیدن چند پرسش مثل : آیا ما تنبلی را دوست دارید ؟آیا خودخواهی عمل پسندیده ایی ست ؟آیا شما دوست دارید دستانتان از شما ناراحت شوند؟ فعالیت شاگردان زمان وسایل روش فعالیت معلم دانش آموزان به سوالات پاسخ می دهد و یکی از دانش اموزان داستان را می خواند 3 ............ پرسش و پاسخ کارهای مقدماتی : سلام و احوال پرسی، حضور و غیاب، بررسی وضعیت روحی و جسمانی دانش آموزان و خواندن داستان فراگیران جواب می دهند که رفتارهای خوب کدامند و رفتارهای بد دام، و در مورد آنها توضیح می دهند. 5 پوشش چست بر تابلو توضیعی و پرسش و پاسخ و همکاری ایجاد انگیزه و آمادگی : برای آمادگی تصاویری از چندرفتارخوب وبد به دانش آموزان نشان می دهیم و ازآنها می خواهیم به صورت گروهی و انفرادی در مورد تصاویر توضیح دهندوبگویندکدامیک از رفتارهابهتراست. گوش می دهند. 2 .......... سخنرانی تعیین هدف:به دانش آموزان یادمیدهیم که موضوع داستان درموردخودخواهی وعادت بدتنبلی است واینکه چه تاثیری در روابط فردبادیگران خواهدگذاشت دانش آموزان با ذوق و شوق خاصی با اجرای نمایش می پردازند و به پرسش های معلم پاسخ و هرکسی بتواند با تقلید صدا، صدای حیوانات را اجرا و به زبان حیوانی داستان را تعریف کند. 5 کارت تصویر نقاشی نمایشی توضعی ، پرسش وپاسخ ارئه محتوا: پس ازایجاد انگیزه شکلهایی از چندنوع رفتاخوب وبد به فراگیران نشان می دهیم و از آنهاسوالاتی می پرسیم که در رابطه با تصاویر کدام رفتار خوب و بیانگریک شخصیت مناسب و کدام رفتار رشت وناپسند است وباعث می شود که دوستانمان از مادور بشوند پس از شنیدن پاسخ فراگیران و اظهارنظر آنها شروع به تعریف داستان می کنیم و برخی قسمت راازدانش آموزان می خواهیم به صورت نمایش اجرا کند و بعضی از قسمت های داستان را با استفاده از کارت تصاویر نشان می دهیم حد فاصل قسمت های مختلف داستان از دانش اموزان اظهارنظر می خواهیم که مثلاً ادامه متن در این داستان چه خواهد شد یا اینکه اگر شما بجای فلان شخصیت بودید چه عکس العملی نشان خواهید داد . فعالیت معلم روش وسایل زمان (دقیقه) فعالیت شاگردان خلاصه و نتیجه گیری : از دانش آموزان می خواهیم به صورت گروهی و با همکاری یکدیگر خلاصه ایی از درس و داستان را بیان کنند.و نتیجه گیری کنند از این موضوع داستان چه درسی می گیرند و نتیجه ایی می گیرند. توضیعی ........ 3 تعیین و تکلیف : از دانش اموزان خواسته می شود چند رفتار خود پسندانه درمحیط کلاس ومدرسه رانام ببرند.دانش آموزان بگویند که چه رفتاری در بین انها باعث می شود که دوستانشان را از دست بدهند . توضیعی .......... 2 ارزشیابی پایانی :خودخواهی و تنبل چه اثریدر بین اطرافیان بوجود می آورد ؟بدترین رفتار از نظر شاگردان چیست ؟آیا شما دوست دارید با یک فرد خودخوا و یا تنبل دوست شوید ؟ چرا ؟ پرسش و پاسخ ........... 5 نام و نام خانوادگی : افسانه اسمی پورنام درس : پایه : مدت : 45 دقیقهموضوع :هدف کلی : آشنایی دانش آموز با مراحل رشد گیاه اهداف جزئی : دانش آموز پس از پایان درس دانستنی ها:مهارت : دانش آموز با مهمترین کار دانه که به وجود آوردن میوه می باد آشنا می شوند.باشرایطی که برای رشد یک دانه لازم است آشنا می شوند.نگرش : مراحل رشد گیاه را نام ببرید ؟دومورد از شرایط لازم برای تبدیل یک دانه به گیاه را بیان کنید ؟سه تا میوه چند دانه ایی را نام ببرید ؟رفتار ورودی :دانش آموزان قبل از ورود به درس :دانه را می شناسند.می دانند گیاه از دانه بوجود می آید .بعضی از شرایط اولیه رشد گیاه (مثل آب، خاک و نو را می دانند)ارزشیابی تشخیصی :

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان طرح درس (خودخواهی)  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان طرح درس (خودخواهی) روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان طرح درس (خودخواهی)

خرید ارزان طرح درس از گذشته تا آینده نان علوم دوم ابتدایی

خرید ارزان طرح درس از گذشته تا آینده نان علوم دوم ابتدایی

دانلود خرید ارزان طرح درس از گذشته تا آینده نان علوم دوم ابتدایی خرید ارزان طرح درس از گذشته تا آینده نان علوم دوم ابتدایی خرید ارزان طرح درس از گذشته تا آینده نان علوم دوم ابتدایی

-------

خرید ارزان طرح درس از گذشته تا آینده نان علوم دوم ابتدایی
خرید ارزان طرح درس از گذشته تا آینده نان علوم دوم ابتدایی
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 13
حجم فایل: 267
قیمت: 22000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 13 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

مشخصات مجری: نام مدرسه : انقلاب اسلامی پایه تحصیلی: دوم موضوع : از گذشته تا آینده نان ص79 علوم تجربی پایه دوم ابتدایی زمان: 54 دقیقه تهیه نقشه محتوای واحد یادگیری)نقشه ذهنی فصل/بخش در کتاب درسی:( بخش از گذشته تا آینده نان علوم پایه دوم ابتدایی در قسمت های:مراحل تهیه نانروشهای آسیاب کردتهیه خمیر از آردروشهای پخت نانمصرف درست نانشایستگی:دانش آموز با مراحل تهیه نان آشنا شود و در زندگی روزمره خود از نان به درستی استفاده کند و اسراف نکند و به ارزش و اهمیت نان در سفره خانواده پی ببرد. ملاک ها و سطوح عملکرد: سطح یک- سطح دو- سطح سه- الف ( دانش آموز دانه الف( دانش آموز غذاهای سالم را های خوراکی را بشناسد. )حیطه شناختی.( الف( دانش آموز با تنوع نان ها آشنا بشناسد.)حیطه ب( دانش آموز بتواند چند نمونه شود. )حیطه شناختی.( شناختی.( از مواد غذایی سالمی را که روزانه ب( دانش آموز بتواند مواد اولیه و مراحل تهیه نان های مختلف را بیان کند و یا به صورت ساده مراحل تولید نان را از مزرعه تا سفره را نقاشی کند و چند نمونه تنور نام ببرد. )حیطه رفتاری( .ج( دانش آموز قدردان نعمت های الهی باشد از نعمتهایی که خداوند در اختیار وی گذاشته است به مستمندان انفاق کند و از اسراف بپرهیزد. )حیطه نگرشی.( مصرف می کند ، نام ببرد.)حیطه رفتاری( .ج( درست و به اندازه مصرف کردن )خوردن( در وجود دانش آموز نهادینه شود. )حیطه نگرشی.( ب( دانش آموز بتواند چند نمونه از دانه های خوراکی را نام ببرد.)حیطه شناختی.(ج( دانش آموز به نیاز جاداران به مواد غذایی پی ببرد.)حیطه درک و فهم.( مواد/ منابع یادگیری محدوده زمانی شرح تکالیف یادگیری/ تکالیف عملکردی به تفکیک مراحل مراحل خوشه ی گندم-تصاویر دانه های مختلف)گندم –جو- ذرت( 01 پس از سلام و احوال پرسی با دانش آموزان ،حضور و غیاب را انجام می دهیم و وضعیت روحی وجسمی آنها را بررسی می کنیم و سپس تکالیف جلسه قبل را بررسی می کنیم. و از درس قبل سوال می کنیم و در صورت نیاز دوباره توضیحات لازم را بیان می کنیم وسپس گروه های دانش آموزان را با تصاویر گندم، جو ذرت نامگذاری می کنیم و برای ورود به درس ابتدا نمایشی توسط دانش آموزان کلاس پنجم اجرا میشود.سپس در مورد نمایش سوالاتی از برقراری ارتباط دانش آموزان میپرسیم. .. تایید و تحسین پاسخ هایی که دانش آموزان می دهند.هدایت پاسخ های به سمت هدف مورد نظر)آشنایی دانش آموزان با مراحل تهیه نان ( فرآیند هدایت و ارائه بازخورد بااجرای نمایش نظر دانش آموزان به درس بیشتر جلب می شود ورزش وقتی که درس تحلیل و تفسیر را در قالب نمایش بیاموزند باعث میشود یادگیری پایدار تر باشد. کاغذ و قلم- فضای گروهبندی 7 در این مرحله از دانش آموزان میخواهیم به دقت به تصاویر کتاب نگاه کنند وبا هم گروهی های خود مشورت کنند.سپس در رابطه با موضوع آن تصاویر از آنها سوالاتی می پرسیم. به تجربه گذاشتن مشورت گروهی باعث میشود که دانش آموزان اطلاعات خود را با هم به اشتراک بگذارندپس از این کار از هر گروه یک نفر را می آوریم جلوی کلاس تا در مورد تصویر صحبت کند. فرآیندهدایت و ارائه بازخورد توجه و پذیرش پاسخ هایی که دانش آموزان با مشورت کردن به آن ها می رسند و ایجاد فضایی مثبت برای گفت و گو و تجربیات و دانش پیشین و هدایت پاسخ ها موجب افزایش اعتماد به نفس و توجه آن ها به درس می شود. متاسفانه دانش آموزان به خوبی کار گروهی را خوب فرا نگرفته اند و این موجب اتلاف کمی وقت می شود بهتر است نام شخصی را که قرار است در هر مرحله فعالیتی را انجام دهد را بیاوریم تا از اغتشاش جلوگیری کنیم. تحلیل و تفسیر ویدئوپروژکتور -کتاب 01 در این مرحله توضیحاتی درمورد مراحل تولید به کاربستن درسی-تصویر نان های مختلف نان و انواع آسیاب ها و انواع خمیر می دهیم و از دانش آموزان می خواهیم تا درباره ی انواع روش های پخت نان با هم مشورت کنندو همچنین تجاربی را که در خانواده شاهد آن بودند را برای بچه ها بیان کنندسپس معلم برای بچه ها شعری را میخواند که در مورد طرز تهیه نان از ابتدا تا سر سفره را بیان می کند ورزش از آنها میخواهد در مورد شعر خوانده شده مشورت کنند ورزش نکاتی را که در شعر آمده بود بازگو کنند. هدایت گروه ها برای یافتن پاسخ انجام شد. در صورتی که گروهی نیاز به راهنمایی داشت معلم راهنمایی های لازم را می هدیه آسمانی.بچه ها از خواندن شعر توسط معلم بسیار لذت بردند و این کار باعث شد فضای کلاس کمی شاد شود تا بچه ها احساس خستگی نکنند. فرآیند هدایت و ارائه بازخورد بهره گیری از این شیوه موجب درک بهتر مفهوم درس توسط دانش آموزان می شود. تحلیل و تفسیر تخته، ماژیک،کتاب درسی 8 از گروه هایی که پاسخ درست را داده اند خواسته می شود تا مراحل کار خود را برای دیگران بازگو کنند. به اشتراک گذاشتن سعی می شود که بر دانش آموزان نظارت کرده و مطالبی که گفته شده بود رعایت و فرآیند هدایت و ارائه در صورت لزوم تکرار شود. بازخورد دانش آموزان به خوبی مطالب را فرا گرفته اند. تحلیل و تفسیر کتاب درسی- ویدئوپروژکتور -نمایش تصاویر مراحل تهیه نان برای مرور درس 01 سپس معلم برای بچه ها داستان آقاموشه انتقال به موقعیت جدید راتعریف میکند در این داستان به ارزش ورزش اهمیت نان اشاره میشود. دانش آموزان با راهنمایی معلم راههای کاهش دور ریز نان را که حالا دیگر با اهمیت آن آشنا شدند و فهمیدند انسانهای زیادی )مثل کشاورز-آسیابان و...(زحمت میکشند تا این نان بدست ما برسد را بررسی می کنند تا به نتیجه مطلوب برسند. تحلیل و تفسیر نهایی و بازگشت به نقطه اول تبیین مسئله و بازنگری در طرح تهیه شده: معلم با ارائه ی این طرح ، به دنبال بیان اهمیت نان و لزوم استفاده درست از نعمتهای الهی به خصوص نان است و در این راه سعی دارد از ابزارها و تکنولوژی روز نهایت استفاده را ببرد و یادگیری دانش آموزان را به سه سطح شناختی – رفتاری و عالی ترین سطح یعنی سطح نگرشی برساند تا التزام به مصرف درست و عدم اسراف در وجود کودک نهادینه شود. ارزشیابی:معلم سوالاتی را در برگه مینویسد وبه هرگروه یک برگه سوال میدهد و از آنها میخواهد با مشورت گروهی به سوالات پاسخ دهند. قیمت فقطتذکر : دو متن پر هزار رنگتر، تومان به قالب اصلیسایت طرح علمی و درس می باشد پژوهشی و سایر آسمان موارد ایده مراجعه های کنید پیشنهادی من است. پایه تحصیلی : دوم ابتدایی نام درس:علوم تجربی inet.ir. مشخصاتکلی -45 درسwww.asemanka :عنوان درس f مدت زمان اجرا : 54 دقیقه ازگذشته تا آینده)نان(- محل اجرا : کلاس درس ص79و77

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان طرح درس از گذشته تا آینده نان علوم دوم ابتدایی  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان طرح درس از گذشته تا آینده نان علوم دوم ابتدایی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان طرح درس از گذشته تا آینده نان علوم دوم ابتدایی