اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی, خرید ساعت مچی , خرید لوازم آشپزخانه, خرید کفش , تخفیف های دیجی کالا , تخفیف خرید کیف و کفش و مد و پوشاک

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی, خرید ساعت مچی , خرید لوازم آشپزخانه, خرید کفش , تخفیف های دیجی کالا , تخفیف خرید کیف و کفش و مد و پوشاک

خرید ارزان طرح درس روزانه ریاضی سوم ابتدایی درس شعاع و قطر دایره

خرید ارزان طرح درس روزانه ریاضی سوم ابتدایی درس شعاع و قطر دایره

دانلود خرید ارزان طرح درس روزانه ریاضی سوم ابتدایی درس شعاع و قطر دایره خرید ارزان طرح درس روزانه ریاضی سوم ابتدایی درس شعاع و قطر دایره خرید ارزان طرح درس روزانه ریاضی سوم ابتدایی درس شعاع و قطر دایره

-------

خرید ارزان طرح درس روزانه ریاضی سوم ابتدایی درس شعاع و قطر دایره
خرید ارزان طرح درس روزانه ریاضی سوم ابتدایی درس شعاع و قطر دایره
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 3
حجم فایل: 323
قیمت: 14000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 3 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

عنوان تدریس: شعاع و قطر دایره مدت تدریس:54دقیقه صفحه کتاب 45 پایه / مقطع: سوم ابتدایی زمان تدریس: محل تدریس:کلاس نام مدرس: تعداد فراگیران:02 نفر اهداف کلی :آموزش ریاضی شعاع و قطر دایره اهداف جزئی :فراگیران با شعاع و قطر دایره آشنا شوند. رابطه ی شعاع و قطر دایره را بداند. اهداف رفتاری :شعاع و قطر دایره توضیح دهد )دانشی(. شعاع دو قطر دایره را در شکل ترسیم کند .)مهارتی( فراگیر در رسم شعاع و قطر دایره از خود علاقه نشان دهد )نگرشی( رفتار ورودی :برقراری ارتباط حضور و غیاب جلسه قبل. چند دایره تقسیم بندی شده به بچه ها داده بود که عدد مربوط به کسر را بنویسید .54 دقیقه به آن ها نگاه می کند. ارزشیابی تشخیصی :در درس گذشته شما با کسر آشنا شدید که دایره به چند بخش تقسیم می شد. گام اول :ایجاد انگیزه معلم با بیسکوییت گرد به شکل دایره که در دست دارد وارد می شود. گام دوم :آگاه ساختن از هدف چه ها ما می خواهیم یکبار این بیسکوییت را به دو قسمت مساوی تقسیم کنیم و یکبار هم به چند تکه که فقط از وسط مرکز بیسکوییت تا به طرف بیسکوییت برسد. گام سوم :یادآوری پیش نیاز ها: در درس قبل با کسر که دایره را به چند قسمت تقسیم می کردیم آشنا شدید. گام چهارم :تدریس: این بیسکوییت به شکل دایره را اگر از مرکز به دو قسمت تقسیم کنیم می 1

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان طرح درس روزانه ریاضی سوم ابتدایی درس شعاع و قطر دایره  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان طرح درس روزانه ریاضی سوم ابتدایی درس شعاع و قطر دایره روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان طرح درس روزانه ریاضی سوم ابتدایی درس شعاع و قطر دایره

خرید ارزان طرح درس روزانه شیمی

خرید ارزان طرح درس روزانه شیمی

دانلود خرید ارزان طرح درس روزانه شیمی خرید ارزان طرح درس روزانه شیمی خرید ارزان طرح درس روزانه شیمی

-------

خرید ارزان طرح درس روزانه شیمی
خرید ارزان طرح درس روزانه شیمی
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 10
حجم فایل: 97
قیمت: 19000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 10 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

طرح درس روزانه ماده درسی : شیمی موضوع درس: آنتروپی تعیین جهت پیشرفت واکنشهای شیمیایی مقطع تحصیلی :متوسطه مدت جلسه : 30 دقیقه پایه تدریس : سوم تجربی تعداد دانش آموزان: 15 نفر تاریخ اجرا : عنوان اجزاء مورد نظر در فرایند تدریس توضیحات اهداف کلی آشنایی دانش آموزان با آنتروپی و تعیین جهت پیشرفت واکنشهای شیمیایی جزئی 1 – آشنایی دانش آموزان با فرایندهای خود به خودی و غیر خود به خودی2- آشنایی دانش آموزان با آنتروپی3- آشنایی دانش آموزان به نقش تغییر انرژی و بی نظمی ( آنتروپی) در انجام واکنشهای شیمیایی4- آشنایی دانش آموزان به پیشگویی جهت طبیعی ( خود به خودی ) واکنشها رفتاری دانش آموزان در پایان وضمن تدریس این درس باید بتوانند حیطه شناختی عاطفی مهارتی 1-50 % فرایند های خود به خودی و غیر خود به خودی را می شناسند و مثال می زنند .2- با مفهوم آنتروپی ( بی نظمی ) آشنا میشوند .3- میدانند که کاهش آنتالپی (0< H ) یکی از عوامل پیشرفت خود به خودی واکنش های شیمیایی است .4- میدانند که افزایش آنتروپی ( 0 > s ) یکی از عوامل پیشرفت خود به خودی واکنشهای شیمیایی است .5- می دانند s تابع حالت است . 6- مبتوانند برای s تعیین علامت کنند 7- نتیجه گیری میکنند که انگیزه انجام خود به خودی واکنشها کاهش آنتالپی و یا افزایش آنتروپی و یا هردو است8- میتوانند در مورد جهت پیشرفت خود به خودی 50 %واکنشها قضاوت کنند .9- پیش بینی میکنند تمامی واکنشهای خود به خودی درجهت عکس بصورت خود به خودی انجام پذیرنیستند. درک وفهمدرک و فهم درک و فهم درک و فهم درک و فهم کاربردتجزیه وتحلیل ارزشیابینوآوری دریافتواکنشسازمانبندیسازمانبندیواکنشسازمانبندیتبلورتبلورتبلور اجرای مستقلاجرای مستقلاجرای مستقلاجرای مستقلاجرای مستقلاجرای مستقلاجرای مستقلاجرای مستقلاجرای مستقل رفتار ورودی دانش آموزان قبل از تدریس باید : 1- با مفهوم آنتالپی ( H ) آشنا باشند . 2 –با واکنشهای گرماگیر و گرماده آشنا باشند 3- نمودار کامل انرژیهای گرماگیر و گرماده را رسم نمایند . 4- با توجه به نوع واکنش ها مقدار H را محاسبه نمایند. عنوان اجزای موردنظر در فرایند تدریس توضیحات انتخاب روش تدریس توصیفی – نمایشی – اکتشافی – بارش مغزی – پرسش و پاسخ – آزمایشی – بحث تیمی ،- هوشهای چندگانه – سخنرانی – پیش سازمان دهنده – بازیهای گروهی رسانه های آموزشی تخته و گچ – مدل های مولکولی – کارت گروه بندی – کامپیوتر، ویدئوپروژکشن ، برگه های پلی کپی – سی دی – یک قطعه یخ – دو عدد بشر – روغن – آب – دوحبه قند مراحل اجرا فعالیتهای مقدماتی ( مدت زمان 2 دقیقه ) سلام و احوال پرسی بررسی تقویم روز نوشتن پیام قرآنیحضور و غیاب گروه بندی بررسی تکالیف جلسه قبل ارزشیابی تشخیصی( 4 دقیقه) فعالیت معلم فعالیت دانش آموزان 1 – سوالاتی که در زیر مطرح شده را ازطریق اسلاید به نمایش گذاشته سپس برگه هایی در اختیار دانش آموزان قرار میدهم و از آنان می خواهم به صورت فردی به هریک ازسوالات پاسخ دهند ودرپایان پاسخنامه ها را به اینجانب برگردانند . پرسش ها عبارتند از : الف – کدامیک از تغییرات زیر گرماده است؟ 1 ) ذوب یخ 2 ) سوختن گازمتان3) حل شدن نیترات آمونیوم درآب 4) تبخیر آبب ) در مورد مفهوم آنتالپی واکنش کدام گزینه صحیح است؟1-گرمای مبادله شده در فشار ثابت2-گرمای مبادله شده در حجم ثابت آنتالپی واکنشج ) در واکنش مقابل(l) CH3OH (g)CO+(g)2H2- با استفاده از آنتالپی های تشکیل داده شده آنتالپی واکنش کدام گزینه است؟گزینه الف ) 132 – گزینه ب ) 128 – گزینه ج ) 128 +گزینه د ) 132 + ادامه ارزشیابی تشخیصی( 4 دقیقه) فعالیت معلم فعالیت دانش آموزان د – نمودار آنتالپی برای یک واکنش گرماده کدام است؟گزینه 1 ) نمودار 1 آغازی پایانی آنتالپیگزینه 2 ) نمودار 2 (نمودار1 )ب ) پایانی آنتالپی آغازی نمودار( 2 ) در این مرحله هدف ،ارزشیابی پیش دانسته های تک تک فراگیران است که نتیجه این ارزشیابی درجدول 1 ( ضمیمه طرح ) منعکس میگردد .2- سپس به منظور پی بردن به میزان تسلط فراگیران نسبت به درس جدید پرسش های زیر را مطرح می کنم . الف) آیا میتوان جهت پیشرفت طبیعی واکنشها را پیشگوییکرد ؟ چگونه ؟ب – به چه رویدادهایی خودبه خودی گفته میشود ؟ مراحل اجرا فعالیت معلم فعالیت فراگیران آماده سازی و ایجاد انگیزه (3 دقیقه ) به کمک ویدئوپروژکتور تصاویری از رویدادهایی مثل آّبشار – رنگ دادن آهن ، سوختن گار متان ، ذوب برفها وغیره را به نمایش می گذارم و از فراگیران می خواهم که به دقت به این تصاویر نگاه کرده و برداشت خود را از این تصاویر بیان کنند .از دانش آموزان سوال می کنم :1- این تغییرها خود به خودی اند یا غیر خود به خودی ؟2- این رویدادها آیا در جهت عکس هم خود به خودی اند ؟ چرا؟3- یک قطعه یخ را در ظرفی گذاشته و از فراگیران می خواهم آیا ذوب یخ هم بطور خود به خودی انجام می شود ؟ چرا ؟4- جبه قند در آب حل می شود یا در روغن ؟ چرا ؟ 5- اگر سوختن وساز مواد غذایی دربدن وهمچنین انحلال بیشتر مواد در آب غیر خود به خودی بود چه مشکلاتی بوجود می آمد ؟ 2 و 1 : پس از مشاهده تصاویر توسط فراگیران آنان باید بصورت تیمی مشورت کرده در حدی که اطلاع دارند و وقت اجازه میدهد پاسخ دهند .4 و 3 : بدلیل اینکه این آزمایش تا حدودی در ارتباط با معلومات عمومی و فراگیران می باشد احتمال دارد بتوانند پاسخ نسبتا صحیحی ارائه دهند . معرفی و ارائه درس ( 13 دقیقه) 1- در این مرحله از فراگیران خواسته میشود که ضمن مروری کوتاه بر درس جدید ، واژه های کلیدی را بصورت تیمی استخراج کنند .و ازاین طریق فراگیران به محور اصلی درس پی خواهند برد . پیشرفت خود به خودی- واکنش گرماده – واکنش گرماگیر – آنتروپی ( بی نظمی ) حداکثر بی نظمی حداقل . به فراگیران توصیه می شود که نام تیم خود را از این بین واژه های کلیدی انتخاب کنند . با توجه به این موضوع که فراگیران قبلا در منزل درس جدید را مورد مطالعه قرار داده اند پس از مروری کوتاه بر روی این درس واژه های کلیدی را استخراج خواهند کرد در این میان ممکن است تیم ها به واژه های متعددی دست یا بند در این مرحله واژه های کلیدی ثبت شده توسط نماینده هر تیم بر روی تابلو نوشته می شود و از بین آنها لغات کلیدی و مشترک و مناسب انتخاب می گردد . پس نماینده هر تیم پس از انتخاب یک واژه پلاک مربوط به آن واژه برگردن خود آویزان میکند مراحل اجرا فعالیت معلم فعالیت فراگیران معرفی و ارائه درس 2 – ضمن تشویق دانش آموزان به یادداشت برداری در طول فرایند آموزش فراگیران را قدم به قدم با عوامل پیشرفت واکنش ها بر طبق نقشه مفهومی درس که در ضمیمه آورده شده است ، آشنا می کنم . پس به منظور رسیدن به این هدف ضمن نظارت بر کار گروهی و فردی فراگیران لازم می دانم که با طرح پرسش های متعددا آنها را در رسیدن به اهداف درس یاری کنم . ( ضمن نظارت بر کار گروهی آنان را ارزشیابی کرده و در جدول ضمیمه این طرح درس ثبت خواهم کرد .تصاویر مرحله قبل را به نمایش می گذارم و سوال می کنم :الف – آیا این رویدادها خودبخودی اند ؟ب – انرژی پتانسیل در این سامانه ها چه تغییری کرده است؟ج – آیا این سا مانه ها با آزاد کردن انرژی به پایداری بیشتری رسیده اند؟د – پس آیا میتوان گفت که عامل خود به خودی پیشرفت این تغییر ها از دست دادن انرژی ( گرما ) است ؟پس از ارائه پاسخ از طرف فراگیران لازم است ذکر کنم که چون بیشتر این واکنشها در فشار ثابت انجام میشود . پس میتوان گفت که واکنشهایی که 0 < H دارند اغلب خود به خودی پیشرفت میکنند .س :آیا هر تغییر گرماده خود به خودی و هر تغییر گرماگیر غیر خود به خودی است ؟ با توجه به پاسخهای فراگیران توجه آنها را به قطعه یخ در حال ذوب شدن جلب می کنم . همچنین تصاویر مولکولی یخ و آب را به آنها نشان میدهم حال :ش. از فراگیران سوال می کنم که چرا این تغییر با توجه بر گرماگیر بودنش خود به خودی پیشرفت میکند؟ط : نقش دما در این جا چیست ؟ کاهش بی نظمی یا افزایش بی نظمی پس از بررسی پاسخهای گروهها ، به نقش آنتروپی یا افزایش بی نظمی به عنوان عامل دوم در پیشرفت خود به خودی واکنشها اشاره می کنم . برای فهم بیشتر مطلب مبادله (g)2No2 (g )4O 2N را نوشته و با استفاده از مدلهای مولکولی نحوه شکستن 4 O 2 N و تبدیل آن به 2NO 2 را به فراگیران نشان میدهم الف و ب و ج :فراگیران با مشورت و بحث تبمی و بر اساس اطلاعات قبلی جواب سوالها را می یابند . د – فراگیران با پاسخ به این سوال یکی از عوامل پیشرفت خود به خودی واکنشها را که رسیدن به حداقل انرژی است را ذکر می کنند . س :فراگیران پاسخهای متفاوتی می دهند .ش : فراگیران بصورت فردی یا گروهی پاسخهای متفاوتی می دهند فعالیت معلم فعالیت فراگیران

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان طرح درس روزانه شیمی  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان طرح درس روزانه شیمی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان طرح درس روزانه شیمی

طرح درس روزانه کتاب فارسی دوم ابتدایی درس نوروز

طرح درس روزانه کتاب فارسی دوم ابتدایی درس نوروز

دانلود طرح درس روزانه کتاب فارسی دوم ابتدایی درس نوروز اهداف درس به درس فارسی دوم ابتداییطرح درس فارسی دوم ابتدایی درس شانزدهمطرح درس علوم دوم ابتدایی درس اولطرح درس پرواز قطره کلاس دومطرح درس روزانه علوم دوم ابتدایی pdfکاربرگ درس نوروز کلاس دومطرح درس روزانه ریاضی دوم ابتدایی pdf

-------

طرح درس روزانه کتاب فارسی دوم ابتدایی درس نوروز
طرح درس روزانه کتاب فارسی دوم ابتدایی درس نوروز
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 2
حجم فایل: 399
قیمت: 14000 تومان

بخشی از متن:

طرح درس روزانه کتاب فارسی دوم ابتدایی درس نوروز


دسته بندی : وورد

نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 2 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :


به نام خدا موضوع درس : فارسی درس : نوروز زمان پیش بینی شده: 54 نحوه ارائه درس : پرسش و پاسخ تعداد فراگیران : معلم: اهداف کلی آداب و رسوم ملی کشورمان در شروع سال جدید )نوروز( اهداف جزئی آشنایی با آداب و رسوم ملی ایران آشنایی با سفره های هفت سین و اجزا آن که سمبل و نماد مورد احترام ایرانیان است . آشنایی با ارتباط بعضی از آداب و سنن ایرانیان و آیین زندگی . آشنایی با آداب قبل و بعد از تحویل سال نو . واژه سازی با پسوند کار و جمع کلمات که به )ه( غیر ملفوظ ختم می شود . وسایل مورد آوردن وسایل سفره هفت سین به سر کلاس نیاز کتاب هوشمند – کارت های کلمات رفتار ورودی معلم با چهره ای گشاده و سلام وارد کلاس می شود و کلاس درس را با نام و یاد خداوند شروع می کند سپس به حضور و غیاب دانش آموزان می پردازد ارزشیابی سوالات کوتاه پاسخ از دانش آموزان نظیر تشخیصی کی می دونه چهارشنبه سوری چه وقت است ؟ در این روز چه می کنند ؟ کی سفره ی هفت سین می چینن ؟

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  طرح درس روزانه کتاب فارسی دوم ابتدایی درس نوروز  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت طرح درس روزانه کتاب فارسی دوم ابتدایی درس نوروز روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود طرح درس روزانه کتاب فارسی دوم ابتدایی درس نوروز

خرید ارزان طرح درس روزانه کتاب فارسی دوم ابتدایی درس هنرمند

خرید ارزان طرح درس روزانه کتاب فارسی دوم ابتدایی درس هنرمند

دانلود خرید ارزان طرح درس روزانه کتاب فارسی دوم ابتدایی درس هنرمند خرید ارزان طرح درس روزانه کتاب فارسی دوم ابتدایی درس هنرمند خرید ارزان طرح درس روزانه کتاب فارسی دوم ابتدایی درس هنرمند

-------

خرید ارزان طرح درس روزانه کتاب فارسی دوم ابتدایی درس هنرمند
خرید ارزان طرح درس روزانه کتاب فارسی دوم ابتدایی درس هنرمند
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 2
حجم فایل: 224
قیمت: 14000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 2 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

به نام خدا موضوع درس : فارسی درس : هنرمند زمان پیش بینی شده: 54 نحوه ارائه درس : پرسش و پاسخ تعداد فراگیران : معلم : اهداف کلی آشنایی دانش آموزان با هنر و هنرمند اهداف جزئی آشنایی با هنر های مختلف معرفی هنر و هنرمند تقویت حس علاقمندی به هنر آشنایی با هنر های مختلف و ابزار مرتبط آن ها آشنایی با برخی نکات زبانی و ادبی مانند واژه سازی با گسترش واژگان با کلمه ی هنرمند وسایل مورد کتاب هوشمند ، کارت های عکس و همچنین چند تصویر زیبای از صنایع دستی و نقاشی نیاز های زیبا رفتار ورودی معلم با چهره ای گشاده و سلام وارد کلاس می شود و کلاس درس را با نام و یاد خداوند شروع می کند سپس به حضور و غیاب دانش آموزان می پردازد ارزشیابی سوال های کوتاه پاسخ از دانش آموزان نظیر: تشخیصی تا حالا فرش های خود را دیده اید ؟ آیا تا حالا عکس گرفته اید ؟ کدام یک از شما در منزل تابلوی نقاشی دارد ؟

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان طرح درس روزانه کتاب فارسی دوم ابتدایی درس هنرمند  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان طرح درس روزانه کتاب فارسی دوم ابتدایی درس هنرمند روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان طرح درس روزانه کتاب فارسی دوم ابتدایی درس هنرمند

خرید ارزان طرح درس ریاضی سوم ابتدایی درس الگویابی

خرید ارزان طرح درس ریاضی سوم ابتدایی درس الگویابی

دانلود خرید ارزان طرح درس ریاضی سوم ابتدایی درس الگویابی خرید ارزان طرح درس ریاضی سوم ابتدایی درس الگویابی خرید ارزان طرح درس ریاضی سوم ابتدایی درس الگویابی

-------

خرید ارزان طرح درس ریاضی سوم ابتدایی درس الگویابی
خرید ارزان طرح درس ریاضی سوم ابتدایی درس الگویابی
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 2
حجم فایل: 271
قیمت: 14000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 2 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

به نام خدا طرح درس روزانه پایه سوم نام معلم: نام درس : ریاضی عنوان : الگویابی ص زمان : تاریخ/ / : هدف کلی : آشنایی با الگو و الگویابی اهداف حیطه شناختی : آشنایی با شمارش چندتا چندتا – آشنایی با الگو ها – آشنایی با دسته بندی پاسخ – آشنایی با کشف الگو ها و رابطه بین آن ها اهداف حیطه عاطفی : نسبت به الگو های پیرامون خود توجه کند – نسبت به کشف الگو ها و رابطه بین آن ها علاقه نشان دهد اهداف حیطه مهارتی : الگو ها را تشخیص دهد – در خصوص مفاهیم پیرامون خود الگویابی کند – پاسخ ها را دسته بندی کند – ) جدول منظم رسم کند ( رابطه بین الگو ها را شرح دهد – در پاسخگویی از انواع راهبرد ها استفاده کند – الگو های پیش بینی شده در کتاب را تا حد امکان ادامه دهد – چندتا چندتا بشمارد و ادامه دهد با ماشین حساب کار کند و در استفاده از آن مهارت پیدا کند. روش تدریس : دست ورزی پیش نیاز : آشنایی با الگو های ساده و شمارش چندتا چندتا که در ریاضی دوم ص 041 به آن اشاره شده است ) الگویابی کن : الگو ها را ادامه بده ............021-021-024 و 011............-033-031 و الگوی 3 تا 3تا ابزار و وسایل مورد نیاز : چینه – ماشین حساب فعالیت های معلم فعالیت های دانش آموزان

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان طرح درس ریاضی سوم ابتدایی درس الگویابی  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان طرح درس ریاضی سوم ابتدایی درس الگویابی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان طرح درس ریاضی سوم ابتدایی درس الگویابی