اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی, خرید ساعت مچی , خرید لوازم آشپزخانه, خرید کفش , تخفیف های دیجی کالا , تخفیف خرید کیف و کفش و مد و پوشاک

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی, خرید ساعت مچی , خرید لوازم آشپزخانه, خرید کفش , تخفیف های دیجی کالا , تخفیف خرید کیف و کفش و مد و پوشاک

خرید ارزان طرح درس آموزش جمع در جدول ارزش مکانی ریاضی دوم ابتدایی صفحه 100 تا102

خرید ارزان طرح درس آموزش جمع در جدول ارزش مکانی ریاضی دوم ابتدایی صفحه 100 تا102

دانلود خرید ارزان طرح درس آموزش جمع در جدول ارزش مکانی ریاضی دوم ابتدایی صفحه 100 تا102 خرید ارزان طرح درس آموزش جمع در جدول ارزش مکانی ریاضی دوم ابتدایی صفحه 100 تا102 خرید ارزان طرح درس آموزش جمع در جدول ارزش مکانی ریاضی دوم ابتدایی صفحه 100 تا102

-------

خرید ارزان طرح درس آموزش جمع در جدول ارزش مکانی ریاضی دوم ابتدایی صفحه 100 تا102
خرید ارزان طرح درس آموزش جمع در جدول ارزش مکانی ریاضی دوم ابتدایی صفحه 100 تا102
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 3
حجم فایل: 197
قیمت: 14000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 3 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

درس:ریاضی پایه:دوم صفحه:011تا011 طراح: 3 تصاویری از سکه ها را پای تابلو نصب می کنیم. ایجاد انگیزه 71 معلم با دادن سکه در مرحله دست ورزی می خواهد ارزش سکه ها را بگوید. سپس با اضافه کردن سکه های ده ریالی و 1 ریالی می خواهد این بار بگوید ارزش سکه ها چقدر شده است؟ بیان کلامی نمایند چند سکه داشتند؟ حالا چند سکه دارند؟ از هر سکه چند تا دارند؟ سپس می خواهد همین مراحل عمل و محاسبه را در جدول ارزش مکانی انجام دهند و بیرون از جدول به صورت مستقل نمایش دهند. یعنی ابتدا 55 ریال از سکه را نمایش دهند. سپس به 55 ریال سکه 72 ریال اضافه نمایند.و بعد بیرون از جدول 55بعلاوه 72 را نمایش دهد. با برقراری ارتباط بین نمایش های مختلف از جمع دو عدد و با انتقال در یکی ها بچه ها به تبدیل یکی ها به ده تایی ها و تبدیل وتکنیک و انتقال از یکی ها به ده تایی ها می رسند. این بار می توانند با یادگیری محاسبه جمع دو عدد سه رقمی با انتقال در یکی ها و صدتایی ها و ده تایی ها و بیرون از جدول به توانایی محاسبات با تکنیک و انتقال و محاسبات مالی برسند. مثلاً در تمرین 3 ص 111 ابتدا 592 ریال پول مرتضی را می سازد سپس بیان می کند اگر 131 ریال دیگر بگیرد حال از هر سکه چند ریال و چه تعداد دارد؟ این بار متوجه می شود که 2 سکه یک ریالی دارد 17 سکه 11 ریالی دارد و 6 سکه صد ریالی دارد. در مرحله بعد با دست ورزی 17 سکه را به 11 سکه ده ریالی و 7 تا سکه ده ریالی تقسیم می کنند. این بار ده سکه ده ریالی را روی هم گذاشته با تبدیل به یک سکه صد ریالی آن ها را روی صد ریالی ها می گذارند و این بار محاسبه را به صورت کلامی بیان می کنند که 2 سکه یک ریالی و 7 سکه ده ریالی و 2 سکه صد ریالی دارند. همین محاسبات را در جدول ارزش مکانی انجام می دهند. ارایه محتوا ص د ی 5 1 9 3 2 6 17 2 و بعد در بیرون از جدول به 272 می رسند و عمل انتقال را با انتقال ده سکه ده ریالی و درست شدن یک سکه صد ریالی به نمایش می گذارند. همچنین با انجام محاسبات و حل مسئله در ص 111 هم به گستره ٔ عدد و حاصل یک گسترهٔ عددی و هم به ارزش سکه ها در هر ردیف می رسند و محاسبه می نمایند. در صفحه 117 کتاب توصیه می گردد با دست ورزی و انتقال چینه ها محاسبات را به نمایش بگذارند و سپس با رسم دسته های صدتایی و ده تایی و یکی جمع نمایند، و تبدیل و انتقال ها را نشان دهند و رسم شکل نمایند. 11 تمرین کار در کلاس را ابتدا از دانش اموزان می خواهیم تا به صورت گروهی حل کنند و سپس معلم حل می کند. ارزشیابی پایانی 5 با پرسش و پاسخ از دانش آموزان حل نمونه مروری بر شیوه ی جمع در جدول ارزش مکانی انجام می دهیم. جمع بندی 7 از دانش اموزان می خواهیم تا تمرین صفحه 117 را درخانه انجام دهند. فعالیت تکمیلی

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان طرح درس آموزش جمع در جدول ارزش مکانی ریاضی دوم ابتدایی صفحه 100 تا102  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان طرح درس آموزش جمع در جدول ارزش مکانی ریاضی دوم ابتدایی صفحه 100 تا102 روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان طرح درس آموزش جمع در جدول ارزش مکانی ریاضی دوم ابتدایی صفحه 100 تا102

خرید ارزان طرح درس بخوانیم و بنویسیم

خرید ارزان طرح درس بخوانیم و بنویسیم

دانلود خرید ارزان طرح درس بخوانیم و بنویسیم خرید ارزان طرح درس بخوانیم و بنویسیم خرید ارزان طرح درس بخوانیم و بنویسیم

-------

خرید ارزان طرح درس بخوانیم و بنویسیم
خرید ارزان طرح درس بخوانیم و بنویسیم
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 6
حجم فایل: 29
قیمت: 19000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 6 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

جدول طرح درس سالانه هدف کلی: تقویت مهارتهای زبانی یعنی گوش دادن ، سخن گفتن ، خواندن ، نوشتن سال تحصیلی : 88-1387 کلاس : دوم ابتدایی درس : بخوانیم و بنویسیم فعالیت های کتاب بنویسیم هدف های کلی درس موضوعات و عنوان های دروس درس و صفحه تاریخ روز جلسه هفته ها ماهها شنبه جلسه اول اول مهر ماه یکشنبه جلسه دوم شهادت حضرت علی (ع) 1 دوشنبه جلسه سوم 1 تا 7 معارفه 2 سه شنبه جلسه چهارم 8 تا 14 خدای مهربان اوّل2 و 3 6 شنبه جلسه اول دوم 8 تا 14 فعّالیّت ها 4 7 یکشنبه جلسه دوم 8 تا 14 فعّالیّت ها 5 8 دوشنبه جلسه سوم 8 تا 14 فعّالیّت ها 6 9 سه شنبه جلسه چهارم 8 تا 14 امید بچّه ها 7 13 شنبه جلسه اول سوم 15 تا 21 مدرسه ی ما دوم9 و 10 14 یکشنبه جلسه دوم 15 تا 21 فعّالیّت ها 11 15 دوشنبه جلسه سوم 15 تا 21 فعّالیّت ها 12 16 سه شنبه جلسه چهارم 15 تا 21 فعّالیّت ها 13 20 شنبه جلسه اول چهارم 22 تا 28 کتاب خانه ی کوچک ما سوم14 و 15 21 یکشنبه جلسه دوم 22 تا 28 فعّالیّت ها 16 22 دوشنبه جلسه سوم 22 تا 28 فعّالیّت ها 17 23 سه شنبه جلسه چهارم 22 تا 28 فعّالیّت ها 18 27 شنبه جلسه اول پنجم 22 تا 28 یار مهربان 19 28 یکشنبه جلسه دوم 22 تا 28 روباه و خروس 20 29 دوشنبه جلسه سوم ارزشیابی ماهیانه 30 سه شنبه جلسه چهارم شنبه جلسه اول اول آبان ماه یکشنبه جلسه دوم دوشنبه جلسه سوم سه شنبه جلسه چهارم شهادت امام جعفر صادق (ع) 4 شنبه جلسه اول دوم 29 تا 35 لبخند شیرین چهارم22 تا 23 5 یکشنبه جلسه دوم 29 تا 35 فعّالیّت ها 24 6 دوشنبه جلسه سوم 29 تا 35 فعّالیّت ها 25 7 سه شنبه جلسه چهارم 29 تا 35 فعّالیّت ها 26 11 شنبه جلسه اول سوم 36 تا 42 خرس کوچولو پنجم27 تا 29 12 یکشنبه جلسه دوم 36 تا 42 فعّالیّت ها 30 13 دوشنبه جلسه سوم 36 تا 42 فعّالیّت ها 31 14 سه شنبه جلسه چهارم 36 تا 42 فعّالیّت ها 32 18 شنبه جلسه اول چهارم 36 تا 42 گل بگو و گل بشنو 33 19 یکشنبه جلسه دوم 43 تا 49 مدرسه ی خرگوش ها ششم34 و 35 20 دوشنبه جلسه سوم 43 تا 49 فعّالیّت ها 36 21 سه شنبه جلسه چهارم 43 تا 49 فعّالیّت ها 37 25 شنبه جلسه اول پنجم 43 تا 49 فعّالیّت ها 38 26 یکشنبه جلسه دوم 43 تا 49 چغندر پر برکت 39 و 40 27 دوشنبه جلسه سوم ارزشیابی ماهیانه 28 سه شنبه جلسه چهارم شنبه جلسه اول اول آذر ماه یکشنبه جلسه دوم دوشنبه جلسه سوم سه شنبه جلسه چهارم 50 تا 56 مثل گل هفتم42 و 43 2 شنبه جلسه اول دوم 50 تا 56 فعّالیّت ها 44 3 یکشنبه جلسه دوم 50 تا 56 فعّالیّت ها 45 4 دوشنبه جلسه سوم 50 تا 56 فعّالیّت ها 46 و 47 5 سه شنبه جلسه چهارم 50 تا 56 ستاره 48 9 شنبه جلسه اول سوم 57 تا 63 کوشا و نوشا هشتم49 تا 51 10 یکشنبه جلسه دوم 57 تا 63 فعّالیّت ها 52 11 دوشنبه جلسه سوم 57 تا 63 فعّالیّت ها 53 12 سه شنبه جلسه چهارم 57 تا 63 فعّالیّت ها 54 16 شنبه جلسه اول چهارم 64 تا 70 از همه زیباتر نهم55 تا 57 17 یکشنبه جلسه دوم 64 تا 70 فعّالیّت ها 58 18 دوشنبه جلسه سوم عید سعید قربان 19 سه شنبه جلسه چهارم 64 تا 70 فعّالیّت ها 59 23 شنبه جلسه اول پنجم 64 تا 70 فعّالیّت ها 60 24 یکشنبه جلسه دوم 64 تا 70 فعّالیّت ها 61 25 دوشنبه جلسه سوم 64 تا 70 خانواده 62 26 سه شنبه جلسه چهارم ارزشیابی ماهیانه 30 شنبه جلسه اول ششم یکشنبه جلسه دوم دوشنبه جلسه سوم سه شنبه جلسه چهارم شنبه جلسه اول اول دی ماه 71 تا 77 دوستان ما دهم63 تا 65 1 یکشنبه جلسه دوم 71 تا 77 فعّالیّت ها 66 2 دوشنبه جلسه سوم 71 تا 77 فعّالیّت ها 67 3 سه شنبه جلسه چهارم 71 تا 77 فعّالیّت ها 68 7 شنبه جلسه اول دوم 71 تا 77 فعّالیّت ها 69 8 یکشنبه جلسه دوم 71 تا 77 مورچه اشک ریزان ، چرا اشک ریزان ؟ 70 تا 72 9 دوشنبه جلسه سوم 78 تا 84 پرواز موج یازدهم74 و 75 10 سه شنبه جلسه چهارم 78 تا 84 فعّالیّت ها 76 14 شنبه جلسه اول سوم 78 تا 84 فعّالیّت ها 77 15 یکشنبه جلسه دوم 78 تا 84 فعّالیّت ها 78 16 دوشنبه جلسه سوم تاسوعای حسینی 17 سه شنبه جلسه چهارم 78 تا 84 نشانه های خدا 79 21 شنبه جلسه اول چهارم 85 تا 91 حنایی دوازدهم80 و 81 22 یکشنبه جلسه دوم 85 تا 91 فعّالیّت ها 82 23 دوشنبه جلسه سوم 85 تا 91 فعّالیّت ها 83 24 سه شنبه جلسه چهارم 85 تا 91 فعّالیّت ها 84 28 شنبه جلسه اول پنجم 85 تا 91 لاک پشت و خرگوش 85 تا 88 29 یکشنبه جلسه دوم ارزشیابی ماهیانه 30 دوشنبه جلسه سوم سه شنبه جلسه چهارم شنبه جلسه اول اول بهمن ماه یکشنبه جلسه دوم دوشنبه جلسه سوم دوره دروس 1 سه شنبه جلسه چهارم امتحانات نوبت اول 5 شنبه جلسه اول دوم امتحانات نوبت اول 6 یکشنبه جلسه دوم 92 تا 98 از همه مهربان تر سیزدهم90 و 91 7 دوشنبه جلسه سوم 92 تا 98 فعّالیّت ها 92 8 سه شنبه جلسه چهارم 92 تا 98 فعّالیّت ها 93 12 شنبه جلسه اول سوم 92 تا 98 وقت نماز است 94 13 یکشنبه جلسه دوم 99 تا 105 زیارت چهاردهم95 و 96 14 دوشنبه جلسه سوم 99 تا 105 فعّالیّت ها 97 15 سه شنبه جلسه چهارم 99 تا 105 فعّالیّت ها 98 19 شنبه جلسه اول چهارم 99 تا 105 فعّالیّت ها 99 20 یکشنبه جلسه دوم 99 تا 105 کی بود ؟ کی بود ؟ 100 تا 103 21 دوشنبه جلسه سوم پیروزی انقلاب اسلامی ایران 22 سه شنبه جلسه چهارم 106 تا 112 ایران ما پانزدهم105 تا 107 26 شنبه جلسه اول پنجم 106 تا 112 فعّالیّت ها 108 27 یکشنبه جلسه دوم اربعین حسینی 28 دوشنبه جلسه سوم ارزشیابی ماهیانه 29 سه شنبه جلسه چهارم شنبه جلسه اول اول اسفند ماه یکشنبه جلسه دوم دوشنبه جلسه سوم سه شنبه جلسه چهارم 106 تا 112 فعّالیّت ها 109 3 شنبه جلسه اول دوم 106 تا 112 فعّالیّت ها 110 4 یکشنبه جلسه دوم 106 تا 112 روز خوب پیروزی 111 5 دوشنبه جلسه سوم رحلت حضرت رسول اکرم (ص) 6 سه شنبه جلسه چهارم 113 تا 119 پرچم شانزدهم113 تا 114 10 شنبه جلسه اول سوم 113 تا 119 فعّالیّت ها 115 11 یکشنبه جلسه دوم 113 تا 119 فعّالیّت ها 116 12 دوشنبه جلسه سوم 113 تا 119 فعّالیّت ها 117 13 سه شنبه جلسه چهارم 120 تا 126 نوروز هفدهم118 تا 121 17 شنبه جلسه اول چهارم 120 تا 126 فعّالیّت ها 122 18 یکشنبه جلسه دوم 120 تا 126 فعّالیّت ها 123 19 دوشنبه جلسه سوم 120 تا 126 فعّالیّت ها 124 20 سه شنبه جلسه چهارم 120 تا 126 با پرستوهای شاد 125 24 شنبه جلسه اول پنجم میلاد رسول اکرم (ص) 25 یکشنبه جلسه دوم 120 تا 126 دوازده برادر 126 تا 129 26 دوشنبه جلسه سوم ارزشیابی ماهیانه 27 سه شنبه جلسه چهارم عید نوروز 1 شنبه جلسه اول اول فروردین ماه عید نوروز 2 یکشنبه جلسه دوم عید نوروز 3 دوشنبه جلسه سوم عید نوروز 4 سه شنبه جلسه چهارم عید نوروز 8 شنبه جلسه اول دوم عید نوروز 9 یکشنبه جلسه دوم عید نوروز 10 دوشنبه جلسه سوم عید نوروز 11 سه شنبه جلسه چهارم 127 تا 133 خاطره هجدهم131 تا 133 15 شنبه جلسه اول سوم 127 تا 133 فعّالیّت ها 134 16 یکشنبه جلسه دوم 127 تا 133 فعّالیّت ها 135 17 دوشنبه جلسه سوم 127 تا 133 فعّالیّت ها 136 18 سه شنبه جلسه چهارم 134 تا 140 پروانه ها نوزدهم137 و 138 22 شنبه جلسه اول چهارم 134 تا 140 فعّالیّت ها 139 23 یکشنبه جلسه دوم 134 تا 140 فعّالیّت ها 140 24 دوشنبه جلسه سوم 134 تا 140 فعّالیّت ها 141 25 سه شنبه جلسه چهارم 134 تا 140 مثل یک رنگین کمان 142 29 شنبه جلسه اول پنجم 134 تا 140 حسنی و نی سحر آمیز 143 تا 146 30 یکشنبه جلسه دوم ارزشیابی ماهیانه 31 دوشنبه جلسه سوم سه شنبه جلسه چهارم

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان طرح درس بخوانیم و بنویسیم  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان طرح درس بخوانیم و بنویسیم روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان طرح درس بخوانیم و بنویسیم

خرید ارزان طرح درس پرچم فارسی دوم ابتدایی

خرید ارزان طرح درس پرچم فارسی دوم ابتدایی

دانلود خرید ارزان طرح درس پرچم فارسی دوم ابتدایی خرید ارزان طرح درس پرچم فارسی دوم ابتدایی خرید ارزان طرح درس پرچم فارسی دوم ابتدایی

-------

خرید ارزان طرح درس پرچم فارسی دوم ابتدایی
خرید ارزان طرح درس پرچم فارسی دوم ابتدایی
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 3
حجم فایل: 191
قیمت: 14000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 3 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

اهداف رفتاری: (هر کشور پرچم فرآیند تدریس از فراگیر مخصوص به انتظار می رود که بتواند : خود دارد. 1(رنگ های پرچم ایران را 2(پرچم نشانه نام ببرد. وجود یک کشور 2(هر رنگ در پرچم ایران است. نشانه چیست ، توضیح دهد. 3(پرچم ایران سه رنگ دارد. 3(درباره کلمه الله در وسط 4(رنگ سبز پرچم ایران توضیح دهد. نشانه سرسبزی 4(معنی واژه های تازه درس است را بیان کند. 5(رنگ سفید 5(متن را روان بخواند. نشانه صلح و 6( به پرسش های درس دوستی است. پاسخ دهد. 6( رنگ سرخ 7(نسبت به کسب اطلاعات نشانه دفاع از ملی ، میهنی کنجکاوی میهن و آزادی نشان دهد . می باشد. 8(نسبت به مفاهیم موجود و.......... در طرح و رنگ پرچم کشورش علاقه نشان می دهد. کارایی تیم کتاب آغازین: آیا تاکنون پرچم پرسش و پاسخ تخته ایران را دیده اید ؟ توضیحی در چه مکان هایی کارت های گروه پرچم ایران را دیده بندی اید ؟ پرچم هر کشور تصاویر پرچم نشانه چیست ؟ صورت و تصاویر تکوینی: ورزشکاران )بر اساس چک لیست( پرچم پارچه ای پایانی: با هریک از کلمه های پرچم ، الله ، صلح ،دفاع، سرسبزی جمله بسازید.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان طرح درس پرچم فارسی دوم ابتدایی  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان طرح درس پرچم فارسی دوم ابتدایی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان طرح درس پرچم فارسی دوم ابتدایی

خرید ارزان طرح درس چهارم ابتدایی

خرید ارزان طرح درس چهارم ابتدایی

دانلود خرید ارزان طرح درس چهارم ابتدایی خرید ارزان طرح درس چهارم ابتدایی خرید ارزان طرح درس چهارم ابتدایی

-------

خرید ارزان طرح درس چهارم ابتدایی
خرید ارزان طرح درس چهارم ابتدایی
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 3
حجم فایل: 211
قیمت: 14000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 3 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

طرح درس " علوم تجربی " پایه چهارم ابتدایی/مشخصات کلی :عنوان درس : آهنربا نام و نام خانوادگی : ام کلثوم قادریروش تدریس :پژوهش آموزی دبستان : شهید باهنرمدرک و رشته تحصیلی : لیسانس آموزش ابتدایی تعداد دانش آموزان : 25 نفرزمان : 45 دقیقه کلاس : چهارم ابتدایی اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 تبریز هدف کلی : نامگذاری سرهای آهنربا - خاصیت آهنربا - تاثیر قطب ها آهنربا -دانستنیها و مهارتها : گفتگو درباره تصویر عنوانی - همکاری جهت تهیه وسایل مورد نیاز - با انجام آزمایشی پی به خاصیت آهنربا در دو سر آهنربا ببرند - با آزمایشی تاثیر قطب های آهنربا بر همدیگر را بدانند - با اطلاعات قبلی که دارند فرضیه سازی کنند - بهترین فرضیه را برای آزمون انتخاب کنند - از طریق مشاهده و آزمایش اطلاعاتی را کسب کنند - یادداشت برداری کنند - برای اطلاعات و نتیجه گیری که کرده اند سازماندهی دهند - درباره درستی و نادرستی فرضیه ها قضاوت در گروه داشته باشند - از انجام پژوهش خود گزارش تهیه کنند - ارائه گزارش کنند .نگرش ها : احساس کنجکاوی نسبت به تهیه آهنرباء وسایل - نشان دادن علاقه نسبت به کار با آهنربا - فعالیت در انجام کار گروهی - پشت سر گذاشتن مراحل آزمایش - رعایت نکات ایمنی - رعایت نکات بهداشتی - مشورت کردن در گروه - همکاری در گروه - استفاده از نظرات همدیگر - تقویت روحیه پرسش و کنجکاوی - مفاهیم : قطب های غیر همنام همدیگر را جذب می کنند - قطب های همنام همدیگر را دفع می کنند - خاصیت آهنربایی در دو سر آهنربا بیشتر است - قطبی که به سمت شمال است قطب شمال و با علامت N و قطبی که به سمت جنوب است قطب جنوب و با علامت S نشان می دهند .وسایل کمک آموزشی : کتاب درسی - انواع آهنربا ها - براده آهن - سنجاق و سوزن آهنی و فلزی کتاب - تخته سیاه - گچ -روش یاددهی و یادگیری : الگوی تدریس پژوهش آموزی - روش فعال و گروهی - بحث و گفتگو - بارش فکری - فعالیتهای قبل از شروع درس : سلام و احوالپرسی - حضور و غیاب طبق روال کار در کلاس - سوال از درس قبلی از چند نفر از دانش آموزان در رابطه با الکترسیته و تشویق آنها - رفع ابهامات و اشکالات درسی - چون جلسه قبل اعلام کرده بودم که بچه ها درس جلسه بعد درباره آهنربا است و هرکس در خانه آهنربایی که دارد با آن هرچه به ذهنش می رسد را انجام دهد و تجربیات و سوالاتی را که برایش پیش آمده را یادداشت کند که دانش آموزان با علاقه و افتخار هرکدام در این لحظه می خواهند که کارهایی را که خودشان انجام داده اند را بیان کنند که نشان از آمادگی آنها برای ارائه درس جدید است که همراه با دانش آموزان کلاس را برای رفتن به آزمایشگاه ترک می کنیم .گام اول : مشخص کردن مسئله :1- آهنربا چه چیزهایی را جذب نمی کند ؟2- کدام قسمت آهنربا بیشتر مواد را جذب می کند ؟3- چرا و قتی دو آهنربا را به هم نزدیک می کنیم بعضی وقت ها به همدیگر می چسبد و بعضی از وقت ها نمی چسبد ؟گام دوم : بیان مسئله/موضوع پژوهش ( نامگذاری سرهای آهنربا ) را در تخته یادداشت می کنم .اهداف پژوهش را به شرح زیر در تخته سیاه می نویسم : خاصیت آهنربایی در کدام قسمت آهنربا بیشتر است ؟از چه علائمی برای نشان دادن آهنربا استفاده می کنیم ؟ - قطب در آهنربا چه معنایی دارد ؟ - قطب های همنام و غیر همنام در آهنربا چه تاثیری بر هم دارند ؟سوال های پژوهش : بچه ها آیا در خانه با آهنربا کار کردید چه سوالاتی هنگام کار با آهنربا برای شما پیش آمد ؟فرضیه های پژوهش : یادآوری می کنیم بچه ها پاسخی که شما برای سوالهایتان پیدا کرده اید را فرضیه می گویند باید آزمایش کنیم تا ببینیم درست است یا نه .بچه ها عجله می کنند و می خواهند که با آهنرباهایی که با خود به کلاس آورده اند را بیان کنند - بچه ها هدف ما این است که ببینیم ما چگونه می توانیم آهنربا را نامگذاری کنیم پس در گروه ها روی پاسخهای احتمالی ( فرضیه ) فکر کنید و آن پاسخها را یادداشت کنید .گام سوم : جمع آوری اطلاعات :بعد از اینکه با سرکشی به گروه ها مطمئن شدیم که فرضیه های دانش آموزان آزمودنی است وسایل لازم را در اختیار آنها قرار می دهیم تا آزمایش کنند و با سرکشی به گروه ها و طرح سوال گروه آنها را هدایت می کنیم و راهنمایی های لازم را انجام می دهیم و از آنها می خواهیم مشاهداتشان را یادداشت کنند و همکاری بین گروه را فراموش نکنند.گام چهارم : تجزیه تحلیل اطلاعات :بچه ها می توانند به یادداشت های خود که هنگام آزمایش برداشته اند ، به کتاب درسی یا اگر منبع دیگری داشتند مراجعه کنند و درباره درست بودن فرضیه خود قضاوت کنند ، حتی اگر فرضیه های آنها درست نباشد به فراگیران می گوییم که از ارزش کار آنها چیزی کم نخواهد شد .گام پنجم : ارائه گزارش :گروه ها می توانند از پژوهش خودشان خلاصه ای را در یک صفحه بنویسند و یاد آور می شویم که هنگام نوشتن یک گزارش خوب باید به موضوع ، سوال ، پاسخ های احتمالی ، خلاصه آزمایش و نتیجه آن اشاره کنند . بعد گزارش ها توسط سرگروه بصورت شفاهی یا کتبی ارائه می شود و گروه ها مورد تشویق قرار می گیرند . منابع : 1- کتاب درسی 2- کتاب راهنمای معلم 3- الگوهای جدید تدریس - خانم حاجی اسحق

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان طرح درس چهارم ابتدایی  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان طرح درس چهارم ابتدایی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان طرح درس چهارم ابتدایی

خرید ارزان طرح درس روزانه روابط میان گونه ها (فصل 6) زیست شناسی

خرید ارزان طرح درس روزانه روابط میان گونه ها (فصل 6) زیست شناسی

دانلود خرید ارزان طرح درس روزانه روابط میان گونه ها (فصل 6) زیست شناسی خرید ارزان طرح درس روزانه روابط میان گونه ها (فصل 6) زیست شناسی خرید ارزان طرح درس روزانه روابط میان گونه ها (فصل 6) زیست شناسی

-------

خرید ارزان طرح درس روزانه روابط میان گونه ها (فصل 6) زیست شناسی
خرید ارزان طرح درس روزانه روابط میان گونه ها (فصل 6) زیست شناسی
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 4
حجم فایل: 264
قیمت: 14000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 4 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

طرح درس به روش بارش مغزی:موضوع = روابط میان گونه ها (فصل 6) نام درس = زیست شناسی 1 هدف کلی = آشنایی با روابط میان جانداران در یک اجتماع زیستیهدف های جزئی : 1- آشنایی با تکامل همراه 2- درک مفهوم روابط میان گونه ها 3- درک هماهنگی تکاملی بین گونه ها در یک اکوسیستم 4- درک انواع تکامل همراه 5- آسنایی با انواع روابط همزیستی و شکار و شکارچی هدفهای رفتاری : 1- دانش آموز بتواند تکامل همراه را با مثال معرفی کند . 2- دانش آموزان درک کنند که چرا برخی گونه ها از میلیون ها قبل تا کنون با یکدیگر رابطه ی نزدیک داشته اند . 3- دانش آموزان روابط جانداران را در محیط زندگی خود با دقت بیشتری مشاهده و مورد بررسی قرار دهند . وسایل آموزشی : دیتا پروژکتور – CD آموزشی تهیه شده توسط دبیر ارزشیابی ورودی : این مرحله با دو هدف دنبال می شود : 1- با ارائه سوالاتی که زمینه درس جدید است میزان اطلاعات افراد را می سنجیم. 2- با توجه به پاسخ های داده شده مشخص می شود که درس از کدام بحث باید شروع شود . مثلاً : 1- اکوسیستم را تعریف کنید ؟ پاسخ های مختلف توسط دبیر یادداشت می شود . 2- مثال هایی از روابط میان جانداران در اطراف خود بیان کنید؟ 3- روابط میان جانداران و گونه های مختلف نتیجه ی چیست ؟ روش تدریس : روش بارش مغزی – بعضی قسمت ها سخنرانیمدل کلاسی : به همان صورت متداول می نشینند . هر 4 نفر ( دو میز ) یک گروه همیاری هستند .گروههای آموزش گیرنده : این گروه بندی از اول سال تحصیلی انجام شده و سعی شده که در هر گروه دانش آموزان ضعیف و قوی باشند . تعداد افراد گروهها 4 نفر است . فعالیت های معلم : 1- حضور و غیاب و احوالپرسی و بررسی علت غیبت غائبین جلسه قبل 2- ارزشیابی تکالیف تعیین شده و یا در صورت تعیین امتحان برگزاری آزمون در مدت زمان معین . طرح موضوع :نوشتن عنوان درس روی تابلو و نوشتن تیتر موضوعات مربوطه که قرار است در کلاس مطرح شود . گروه سازی و شرح قوانین : گروه بندی از اول سال تحصیلی انجام شده و سعی شده که در هر گروه دانش آموزان ضعیف و قوی باشند . تعداد افراد گروهها 4 نفر است .بارش ایده ها :ارائه درس با نمایش چند تصویر. سپس از دانش آموزان به طور پراکنده در رابطه با شکل و مفهوم آن ، سوال می شود .و دبیر پاسخ ها بر روی تخته می نویسد . تمام نظرات یادداشت شده و بهد مورد بحث و بررسی قرار میگیرند .سپس پاسخ ها تقسیم بندی می شوند و جواب های صحیح جدا می گردند . نقش معلم در این بخش بسیار مهم است . چند نمونه از تصاویری که نمایش داده می شوند .طبقه بندی ایده ها : در زیر هر شکل برخی از ایده های مطرح شده نوشته شده است . مطالب ارائه شده توسط برخی دانش آموزان در باره ی شکل :1- کاکتوس 1- زبان مادر شوهر 3 – خار 4 – طبیعت 5- کویر 6 –قلب 7- خشکی مطالب بیان شده توسط برخی دانش آموزان :صحرا - شقایق دریایی- خرچنگ – با هم بودن – هم زیستی - مطالب بیان شده توسط برخی دانش آموزان : گل آفتابگردان – زنبور – شیره ی گل – عسل – گرده افشانی – بهار – تخمه – تولید مثل مطالب بیان شده توسط برخی دانش آموزان : ماهی – شقایق دریایی – دریا – آب – هم زیستی –– بازو فعالیت های دانش آموز : 1- گوش دادن به معلم 2- پاسخ گویی به پرسش های ارزشیابی ورودی و تکوینی 3- شرکت در بحث های مطرح شده در کلاس 4- جمع بندی پاسخ های هر گروه 5- پاسخگویی به سوالات ارزشیابی پایانیدر پایان دبیر مربوطه تمام نوشته ها را همراه با دانش آموزان جمع بندی می کند و انواع روابط میان جانداران شامل هم یاری ، هم سفرگی ، صیادی و انگلی را با مثال توضیح می دهد .ارزشیابی ایده ها:در این مرحله می توان با طرح سوالاتی میزان یادگیری افراد را سنجید مثلاً : 1- چرا هر نوع حشره ؛ گرده افشانی گل خاصی را به عهده دارد؟2 –روابط انگلی و صیادی را مقایسه کنید .3- چرا تشخیص همسفرگی از انگلی یا صیادی مشکل است ؟تعیین تکلیف و تعیین برنامه های بعدی : 1- از گروه ها خواسته می شود تا نمونه هایی از روابط بین گونه را در محیط پیدا کنند و در کلاس ارائه دهند و در صورت امکان تصاویری از آن ها تهیه کند تا در کلاس نمایش داده شود .

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان طرح درس روزانه روابط میان گونه ها (فصل 6) زیست شناسی  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان طرح درس روزانه روابط میان گونه ها (فصل 6) زیست شناسی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان طرح درس روزانه روابط میان گونه ها (فصل 6) زیست شناسی