اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی, خرید ساعت مچی , خرید لوازم آشپزخانه, خرید کفش , تخفیف های دیجی کالا , تخفیف خرید کیف و کفش و مد و پوشاک

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی, خرید ساعت مچی , خرید لوازم آشپزخانه, خرید کفش , تخفیف های دیجی کالا , تخفیف خرید کیف و کفش و مد و پوشاک

مبانی و چارچوب نظری بازاریابی و مدیریت بازاریابی ورزشی

دانلود مبانی و چارچوب نظری بازاریابی و مدیریت بازاریابی ورزشی

  مبانی و چارچوب نظری بازاریابی و مدیریت بازاریابی ورزشی
مبانی و چارچوب نظری بازاریابی و مدیریت بازاریابی ورزشی

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه بازاریابی و مدیریت بازاریابی ورزشی با فرمت docx در قالب 60 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات60
حجم109/198 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه بازاریابی و مدیریت بازاریابی ورزشی با فرمت docx در قالب 60 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 


دانش بازاریابی ورزشی در سال های گذشته اهمیت به سزایی برای سازمان ها و مؤسسات پیدا کرده است این مهارت و دانش به حدی اهمیت یافته است که آن را به عنوان یکی از اجزای مهم سازمان ها و مؤسسات ورزشی می توان به شمار آورد و این اهمیت به صورت فزاینده ای در حال افزایش است تغییرات سریع در دنیای امروز، سازمان ها را با چالش های مختلفی روبرو کرده است، اما در این میان سازمان هایی موفق هستندکه به کمک ابزارهای مدیریتی و فناوری ها ی نوین، از فرصت های ایجاد شده به نفع خود استفاده کنند) جوانمرد و سلطانی زاده، 1388)

 

 

 

فهرست مطالب
مقدمه  19 
معرفی بازاریابی 20
تاریخچه بازاریابی  21      
بازاریابی چیست؟   23
تعاریف بازاریابی   24
بازاریابی    25                                   
مدیریت بازاریابی  26
جایگاه بازاریابی درمدیریت26
بازاریابی ورزشی در ایران 27
مدیریت بازاریابی ورزشی 28
وظایف مدیریت بازاریابی ورزشی  28
چه چیزی بازاریابی ورزشی را منحصر به فرد می کند؟ 29
تبلیغات ورزشی     30
فواید تبلیغات در ورزش چیست؟   31
حمایت مالی    31        
مدیریت برند    33
معرفی برند  34 
برند چیست؟  35
تاریخچه برند  37
تعاریف برند  37
دلایل اهمیت برند  40
ارزش ویژه برند     41         
برند سازی   42
شخصیت برند   43
وفاداری به برند  44
ارتباطات برند  45
تئوری برند انسانی چیست؟    45       
مفاهیم تئوری برند انسانی        46
صحه گذاری 48   
برند شخصی  50
برندانسانی  51
ابعاد مدل MABI       52
قوانین در مورد ارزشهای برند انسانی در ایران    56
سوابق مربوط به پژوهش    57
پژوهش های انجام شده در داخل کشور   57
پژوهش های انجام شده در خارج از کشور    
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.